Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Ludendorff

Hvordan vil du bruge tiden efter Jubii-"debat"?

Recommended Posts

arthuro
For 1 time siden, homofaber skrev:

Vi bliver naturligvis nødt til at have konkrete eksempler på emner, der ikke må diskuteres og eksempler på kommentarer, der bliver flernet. Ellers er det bare en påstand.

Tror du, det er nødvendigt, hvis vi bare holder os til pusse nusse temaer og small talk og udelader at diskutere hændelser om flygtninge, indvandring og slet ikke udtaler et negativt ord om muslimer? 

Vi kan da altid diskutere, hvad vi skal have til aftensmad eller hvilke skostørrelser, vi hver i sær har, altså det var bare et par eksempler, der nok ikke fører til bortvisning, tror jeg da, men 'man' ved jo aldrig.......

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arthuro
For 1 time siden, homofaber skrev:

Jeg er da også blevet blokeret af Naser Khader, men jeg går ikke rundt og har ondt i røven over det. 

Det er nok ikke det store tab for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
1 time siden, arthuro skrev:

Tror du, det er nødvendigt, hvis vi bare holder os til pusse nusse temaer og small talk og udelader at diskutere hændelser om flygtninge, indvandring og slet ikke udtaler et negativt ord om muslimer? 

Vi kan da altid diskutere, hvad vi skal have til aftensmad eller hvilke skostørrelser, vi hver i sær har, altså det var bare et par eksempler, der nok ikke fører til bortvisning, tror jeg da, men 'man' ved jo aldrig.......

Når man hører en flok mænd tale om fodbold, bliver dommeren også råbt ad, hvis han eller hun dømmer til fordel for det andet hold. Jeg har opfattelsen, at det er lidt de samme brokke-typer, som også hidser sig op over moderatorer på debatten og Facebook, når de ikke får deres vilje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 4 timer siden, Molko skrev:

Din komnentar sender bare diskuktionen i ring

Hvad betyder komnentar?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko
For 5 timer siden, homofaber skrev:

Vi bliver naturligvis nødt til at have konkrete eksempler på emner, der ikke må diskuteres og eksempler på kommentarer, der bliver flernet. Ellers er det bare en påstand.

Dit krav er fair. Men desværre kan/vil det ikke blive efterkomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko
For 2 timer siden, Arend skrev:

Hvad betyder komnentar?

Jeg ved godt jeg ikke staver så godt. Og heller ikke gramtik.

Der skulle stå kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 37 minutter siden, Molko skrev:

Dit krav er fair. Men desværre kan/vil det ikke blive efterkomt.

Det burde ellers være rigtig nemt at komme med eksempler så meget brok over moderationen for tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko
For 2 minutter siden, homofaber skrev:

Det burde ellers være rigtig nemt at komme med eksempler så meget brok over moderationen for tiden.

Det har du ret i - det ville være let

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Molko
On 10.10.2020 at 10:39, homofaber skrev:

Når man hører en flok mænd tale om fodbold, bliver dommeren også råbt ad, hvis han eller hun dømmer til fordel for det andet hold. Jeg har opfattelsen, at det er lidt de samme brokke-typer, som også hidser sig op over moderatorer på debatten og Facebook, når de ikke får deres vilje. 

Det er god point. Men tror du ikke osse modrator er styrt af sin egen holdning. Det tror jeg osse jeg kunne find mange eksempel på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...