Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Det aller-frækkeste?

Recommended Posts

snoozz

Ja hvad er det frækkeste, som er sket eller gjort med jeres kone eller kæreste?

Jeg kan ikke helt beslutte mellem 3 scenarier:

1. Sex i naturen. Altså hvor folk let kan se en, fx i en skov eller på en båd.

2. Sex til privatfester: Blokere toilettet i en times tid, og alle udenfor vidste godt hvad vi lavede.

3. Når hun var så liderlig at jeg blev klistret til i "fissesovs" helt ned til knæerne.

4. en kombination af ovenstående !

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg har været i åbent forhold, så det betød at vi godt måtte have sex med andre.

Engang for efterhånden 20 år siden gik vi en tur i det indre København og gik ind i Ørstedsparken, for at se om der var gang i den der. Og vi aftalte at gå på hver sin side af broen og så se, hvad der skete. Da vi så mødtes en times tid senere, kunne vi jo så fortælle hinanden frække historier om, hvad vi havde oplevet. Min kæreste (nu min eks) havde fundet en fræk moden mand i 40´erne med en stor gynther, han havde hygget med. Og jeg var rendt ind i en 16 årig tyrkerknægt fra vestegnen, som jeg havde lidt sjov med (ja, som fyr, der er til fyre, kan man godt hygge med indvandrere - det er nok sværere for en heteromand, fordi deres piger/kvinder er jo urørlige - men det er deres drenge og mænd ikke!). Det var da frækt at høre hinandens historier bagefter. Og ingen af os var misundelige, men nød bare at høre om hinandens eskapader.

Dog har vi vist aldrig haft trekant sammen med en tredje person. Fordi vi tændte på ret forskellige typer, så dem han havde sex med, gad jeg som regel ikke - og omvendt. Han var mest til de modne mænd, hvor jeg mere var til de unge. Jeg er dog stadig på talefod med ham og kan forstå på ham, at nu hvor han selv er blevet lidt ældre, er han mere til unge fyre end han var som ung. Det er ret tit, at han er sammen med unge fyre omkring de 20 nu. Hvor jeg omvendt er blevet lidt mere åben overfor de modne end jeg var, da jeg var yngre. Men det er vist meget normalt, at ens smag kan ændre sig lidt med alderen.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

fantatis.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 7 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

fantatis.jpg

Har du egentlig stadig et sexliv, Carlo? Eller kniber det efterhånden med potensen, nu du er oppe i alderen og heller ikke kan nå dine tånegle mere?

Eller du har måske fået foretaget en kønsskifteoperation, siden du nu kalder dig Helga? ;)

NOTE: Carlo troller, så driller jeg tilbage. Det er vel fair nok. :)

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...