Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Republikaner og Demokrater

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Hvordan vil en med forstand på politik forklare en med meget lidt politisk sanse hvordan det skal forstås på Dansk ?

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Der er vist i praksis ikke den store forskel på Republikanerne og Demokraterne. Ligesom der i Danmark heller ikke er forskel på Venstre og Socialdemokratiet.

Det er ligesom forskellen på Pepsi og Coca-Cola.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Der er vist i praksis ikke den store forskel på Republikanerne og Demokraterne. Ligesom der i Danmark heller ikke er forskel på Venstre og Socialdemokratiet.

Det er ligesom forskellen på Pepsi og Coca-Cola.

Hvorfor drikker D Duck Trump kun Pepsi og ikke Coca-Cola, C,mon Torsten, der må være lidt politisk forskel. 🕵️‍♂️

For 3 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

-

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 32 minutter siden, Jojojo skrev:

Hvorfor drikker D Duck Trump kun Pepsi og ikke Coca-Cola, C,mon Torsten, der må være lidt politisk forskel. 🕵️‍♂️

-

Det er rigtig nok som Torsten skriver. Det er lidt som Venstre og Socialdemokratiet. Der er dog den forskel at pga USA's toparti-system så favner de to partier bredere. Republikanerne har alt lige fra midten og ud til den ydre højrefløj og Demokraterne har alt fra midten til den ydre venstrefløj.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Democrats-vs-Republicans.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, dna skrev:

Det er rigtig nok som Torsten skriver. Det er lidt som Venstre og Socialdemokratiet. Der er dog den forskel at pga USA's toparti-system så favner de to partier bredere. Republikanerne har alt lige fra midten og ud til den ydre højrefløj og Demokraterne har alt fra midten til den ydre venstrefløj.

Takker.

Mener du dermed at de godt kunne enes om et fælles politik, fordi de drikker allesammen Cola

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Jojojo skrev:

Takker.

Mener du dermed at de godt kunne enes om et fælles politik, fordi de drikker allesammen Cola

nej da , der er de tossede og der er de mindre tossede , det er de tossede der har magten i øjeblikket , men de drikker alle sammen cola , det gør jeg også 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 51 minutter siden, stig6499 skrev:

nej da , der er de tossede og der er de mindre tossede , det er de tossede der har magten i øjeblikket , men de drikker alle sammen cola , det gør jeg også 

Men jeg kunne godt klare en bedre forståelse for forskellen udover at de begge spiser f.eks. frikadeller eller drikker cola.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Jojojo skrev:

Men jeg kunne godt klare en bedre forståelse for forskellen udover at de begge spiser f.eks. frikadeller eller drikker cola.

så er vi to , i usa hylder de , de gamle hønisser , det kunne vi lære noget af i DK 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Takker.

Jeg tænker de drikker det de bedst kan lide.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...