Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
arthuro

"Skudår er katastrofeår"

Recommended Posts

arthuro

Siger overtroen. 2020 er et skudår og indtil nu er det ikke overtro, at det er et år, der begyndte med en katastrofe i form af en virus med navnet Corona/COVID 19 og katastrofen vil efter sigende fra adskillige videnskabsmænd/kvinder fortsætte året ud.

PS! Og ikke et negativt ord mere om klimaaktivisten Gretha Thunberg, hun appellerede til hele verden om, at vi skal have mindre forurening, og man kan da sige, der er blevet lyttet til hende, tænk bla. på alle de flyselskaber i hele verden, der har indstillet deres flytrafik, eller på Kina der melder langt mindre luftforurening alene i Peking.

Er du overtroisk og tror på, at 'Skudår er katastrofeår'?

Jeg er overtroisk - meget endda -, men jeg tror nu ikke på, at skudår er udprægede katastrofeår, jeg synes, vi har rigeligt med katastrofer alle de år, der ikke er skudår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg har ikke lagt mærke til dårlige hændelser i forbindelse med skudår. 
Så jeg er nok ikke så draget af overtroen på den måde. 

Personligt er jeg mere til den ting med at man altid ser på ure kl. 11:11, eller 12:12 osv. - og studser lidt over det. Men det er der jo også en god forklaring på. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arthuro
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

Personligt er jeg mere til den ting med at man altid ser på ure kl. 11:11, eller 12:12 osv. - og studser lidt over det. Men det er der jo også en god forklaring på. :)

ha,ha og jeg hari årevis undret mig over, at jeg 'permanent' ser på uret kl. 22.22, det har fået mig til at spille lotto med tallene 2,4,6,8,22,44 - men jeg venter stadig på milliongevinsten:(

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 30 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Ja, det er sgu mystisk... 😬

- 'mit klokkeslæt' er det lidt uhyggelige '14:48' - det kan sagtens ske op til 3-4 gange på en uge, at jeg tilfældigvis? ser et eller andet ur med denne visning, og det har stået på i mindst 25 år...

Jeg har intet udestående med politiet, så det kan ikke være derfor..🧑‍✈️

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...