Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Sig noget godt !

Recommended Posts

snoozz

Denne tråd er til at sige noget om nogen. det kan både være personer eller firmaer, så vi ikke drukner helt i lort om alle gg.

Det er dog tilladt også at snakke ned om tilsvarende firmaer fx som før det dårligere ( eller en ekskæreste som var dårligere til at sutte pik ).

Jeg ligger ud med gode oplevelser:

Nemlig.com, i mange år har de kun leveret i københavnsområdet, men nu er de også kommet "herud". Der mangler aldrig varer, og de er har oftest færst i spændet  - fx kl 9-11 og så er de her 09.05, eller edda lidt før

Modsat;

Osuma.dk, og Coop.dk/ mad. De er i bund og grund samme butik (Kvickly i Kalundborg), og de kan også levere fra dag til dag. Men man får et tidsrum der hedder 11-16 så (og som de ikke altid overholder), og halvdelen af deres varer er udsolgt.

Så hvis de 600 kr af ens ordre er smøger, så kan de ikke engang finde ud af fx at ringe og spørge om man vil havde andre smøger, eller bare resten af ordren. De anullerer bare resten.

Hos nemlig.som har jeg fået 3 gange fra nu, og der har aldrig været noget i restordre, eller på anden måde bøvl, faktisk kom de tidligere end jeg troede.

Osuma kommer altig absolut sidst i tidsrummet 11.6 - og en gang kom de så kl 19 gg

Uden det skal lyde for meget af reklame så bruger jeg nemlig.com fremover, de er også billigere end brugsen-priser GG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Men tilbage til emnet;

Hvad er der sket godt for dig i den senere tid?

Fået et nyt barn, en ny kæreste, et nyt job ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Det regnede i morges i Århus nu er der solskin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 11 timer siden, snoozz skrev:

Det er dog tilladt også at snakke ned om tilsvarende firmaer fx som før det dårligere ( eller en ekskæreste som var dårligere til at sutte pik ).

Det var her jeg mistede lidt af interessen for dit ellers ganske gode indlæg...😬

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 12 timer siden, snoozz skrev:

Nemlig.com, i mange år har de kun leveret i københavnsområdet, men nu er de også kommet "herud". Der mangler aldrig varer, og de er har oftest færst i spændet  - fx kl 9-11 og så er de her 09.05, eller edda lidt før

Nemlig.com er opdelt i 4 aktieselskaber:

Nemlig.com Brøndby

Nemlig.com Odense

Nemlig.com Kolding 

Nemlig.com Århus

Deres eneste butik ligger vist i Brøndby. Men de har naturligvis lagre rundt omkring.

For 12 timer siden, snoozz skrev:

Osuma.dk, og Coop.dk/ mad. De er i bund og grund samme butik (Kvickly i Kalundborg), og de kan også levere fra dag til dag. Men man får et tidsrum der hedder 11-16 så (og som de ikke altid overholder), og halvdelen af deres varer er udsolgt.

Osuma.dk er brugsforeningen Tryg, der er en del af Coop koncernen. De leverer ligesom Coop.dk fra udvalgte Kvickly og Superbrugser afhængigt af, hvor man bor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så virker det bare lidt tosset at gøre fra Kalundborg, når der er en Superbrugsen her i byen i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Så virker det bare lidt tosset at gøre fra Kalundborg, når der er en Superbrugsen her i byen i forvejen.

Nu ved jeg jo ikke, hvor du bor?

Men det ville da også være tosset at ansætte et bud i hver brugs, hvis der kun er et par stykker om ugen, der bestiller varer online. Coop’s strategi er derfor en balance mellem, at der skal være ordrer nok at køre med, og at undgå at køre unødvendigt langt. Derfor leveres der ikke fra samtlige butikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...