Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Danmark er et åbent samfund

Recommended Posts

Kid Romano
For 2 timer siden, Erpe skrev:

Du tager fejl. DNF er stadig aktive i flere lokalområdet, og DNSB eksisterer også i bedste velgående:

http://www.danmarksnationalefront.dk/om-dnf

http://www.tsunamipolitico.com/dansk11.htm

Der har dog været en del medlemsflugt, der nok skyldes, at tidligere medlemmer nu mere håber på en fremtid i DF eller NB.

DNSB's leder er Esben Rohde Kristensen, som du kan læse mere om på https://da.m.wikipedia.org/wiki/Esben_Rohde_Kristensen

Ha ha ha, munter læsning. Men sådan er det vistnok som regel, når I venstreradikale skal "dokumentere" at ditten og datten "eksisterer i bedste velgående"!

Link1: Jeg kan se, at DNF's side "eksisterer", men klikker man på forum, står der - som jeg allerede havde fortalt dig - at det nyeste, der er skrevet, stammer fra 21. maj 2019. 😄

Link 2: Wow! Jonni Hansen skriver hvidt på rødt. Og hvad står der allerførst? Uge 46, 2006. Altså skriver Hansen i bedste velgående, men det er ganske vist for 14 år siden ....🤣 Sig mig, hvem tror du, du narrer?

Hvis man påstår, nogen "eksisterer i bedste velgående", er man ligesom nødt til at påvise aktivitet i det mindste fra i år. Synes jeg. Eller skal jeg forvente, at du om lidt skriver, at Frits Clausen er stået op af graven og taler på et hemmeligt møde i morgen aften?

Det, der gør at vi andre griner overbærende af jeres ævl, er, at det er SÅ langt ude. "I bedste velgående" ... 😂 tak for grinet.

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 17 minutter siden, Erpe skrev:

Vederfølner eksisterer stadig og har jo også forbindelser til hooligan gruppen White Pride, der igen har forbindelser til den nazistiske Combat 18 gruppe (hvor 18 symboliserer Adolf Hitlers initialer AH, der jo er 1. og 8. bogstav i alfabetet). Så udover DNF og DNSB er der jo adskillige andre lignende højrenationale grupper. Vi har jo også set en hel del her i forummet, der har benyttet DNF’s Dannebrogs logo som deres profilbillede. (Se http://www.danmarksnationalefront.dk/om-dnf ) Så selvom disse organisationer hver har ret få medlemmer (og en hel del gengangere), så forsvinder de jo ikke bare, og de søger stadig indflydelse især i partier som DF og NB.

Men ingen af dem er toneangivende i dag. Det var aktive grupper for mere end 10-12 år siden og hvis højrenationale søger imod aktivisme er det hen mod grupper som Nordfront. I øvrigt er DNF også antisemitistiske. En af grunden til, at DNF og DNSB distancerede sig fra hinanden var på grund af DNSB tydelige brug af nynazistiske symboler, men ideologisk var de meget nær. Vederfølner var omvendt i opposition til begge grupper. I praksis er der jo nok et meget stort overlap.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 26 minutter siden, homofaber skrev:

I øvrigt er DNF også antisemitistiske.

Enig. Derfor er der jo også overlap mellem medlemmerne i DNF og DNSB.

For 27 minutter siden, homofaber skrev:

En af grunden til, at DNF og DNSB distancerede sig fra hinanden var på grund af DNSB tydelige brug af nynazistiske symboler, men ideologisk var de meget nær.

Officielt var grunden, at DNSB ikke kunne acceptere, at DNF ønskede at bruge det demokratiske system. Men ved en demonstration var det nu i stedet DNF, der smed DNSB ud og formentlig på grund af DNSBs forsøg på at vise hagekorset under demonstrationen.

Uenigheden mellem DNF og DNSB handler derfor om taktik og ikke om deres reelle mål. Her ønsker DNF at kapre tilhængere ved at vise et demokratisk ansigt udadtil og kun hetze mod arabere og afrikanere, som de kan beskylde for at være “muslimer” (uanset, om de er det eller ej). Hagekorset ønsker de at tage afstand fra, fordi det jo symboliserer det nederlag, der kom i 1945. Her er DNSB naturligvis dybt uenige, da deres mål er et statskup og afskaffelse af demokratiet. DNF ønsker derimod at udnytte det demokratiske system til først at komme til magten og så først derefter afskaffe demokratiet. Men i sidste ende har DNF og DNSB jo alligevel de samme mål.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

ja jeg vil mene at DK er et åbent samfund , der er altid nogle tosser der går imod flertallet , det er for resten helt vildt hvad i ved om de tosser , så stor viden har jeg ikke om de tosser , det er aldrig for sent at lære 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, Kid Romano skrev:

Link1: Jeg kan se, at DNF's side "eksisterer", men klikker man på forum, står der - som jeg allerede havde fortalt dig - at det nyeste, der er skrevet, stammer fra 21. maj 2019. 😄

Du kan stadig melde dig ind i DNF på http://www.danmarksnationalefront.dk/medlemsskab  hvis du da ikke allerede er medlem?

Link 2: Wow! Jonni Hansen skriver hvidt på rødt. Og hvad står der allerførst? Uge 46, 2006. Altså skriver Hansen i bedste velgående, men det er ganske vist for 14 år siden ....

Jonni Hansen er stadig redaktør af nynazistiske sider, selvom han tilsynelandende er blevet mindre aktiv. Var det for svært for dig at få at vide, at det ikke mere er ham, men derimod Esben Rohde Kristensen, der nu er formand for DNSB? Formandsskiftet skete i 2010. Men du har så ikke rigtigt fulgt med siden dengang?

Hvis man påstår, nogen "eksisterer i bedste velgående", er man ligesom nødt til at påvise aktivitet i det mindste fra i år.

Jeg er ikke medlem af DNF sådan, som du jo muligvis er? Så jeg får ikke besked om de aktioner, som de kun deres aktivistmedlemmer (og ikke engang deres støttemedlemmer) får besked om. Du må derfor selv se, om de vil fortælle dig om aktionerne.🙂 

Vi andre er handicappede, fordi vi jo kun får besked via medierne, når politiet arresterer nogle af dem.🙂

PS: Men lad mig da så alligevel prøve at hjælpe dig, når du har så svært ved at følge med i tingene. Kig på https://www.facebook.com/pages/category/Community/Danmarks-Nationale-Front-1893651344280319/ og du vil se, at DNF også har været aktive her i september måned. Så de jo er stadig i fuld gang. Føler du dig meget til grin nu? 🙂

Redigeret af Erpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...