Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Bilsalgt i en boligblok ?

Recommended Posts

snoozz

JEg tænker lidt at købe noglte gamle biler, så lave til syn fx og sælge dem, men i hvor høj grad må jeg det - altså fra min egen privatbolig-boligblok ?

Jeg ved godt jeg nok ikke skal ligge med vinkelslibere eller spraymale dem nede på P-pladsen - den slags køres andetsted - bremer eller hvad der nu skal til.

Det jeg tænker er selve slaget-  Altså at køber kommer her osv, og en masse ser der kommer en masse og tilsyneladende købe biler af mig ?

Må jeg godt det - altså det jo ikke som at sælge sin egen gamle bil i den blå avis, men deideret et "carsale" kan man sige -... ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik

Det er nok noget dit boligselskab må afgøre, men hvis du får lov, så kan du jo lokke potentielle kunder med at der medfølger en sæk med 500 øldåser ved hver afsluttet handel...

Ren win-win..!

- seks sminkede lig ud af indkørslen - og dit dåsebjerg er pist væk..!

image.png.97e32faf9c82725d57653f1b84005354.png

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Er det sådan her det kommer til at foregå?
Her har vi forklaringen på hvorfor kvinder lever længere end mænd.

304.jpg

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, snoozz skrev:

JEg tænker lidt at købe noglte gamle biler, så lave til syn fx og sælge dem, men i hvor høj grad må jeg det - altså fra min egen privatbolig-boligblok ?

Jeg ved godt jeg nok ikke skal ligge med vinkelslibere eller spraymale dem nede på P-pladsen - den slags køres andetsted - bremer eller hvad der nu skal til.

Det jeg tænker er selve slaget-  Altså at køber kommer her osv, og en masse ser der kommer en masse og tilsyneladende købe biler af mig ?

Må jeg godt det - altså det jo ikke som at sælge sin egen gamle bil i den blå avis, men deideret et "carsale" kan man sige -... ?

Sandsynligvis ikke.

Jeg kan ikke huske, om det er i min lejekontrakt eller om det er i vores husorden der står, at man ikke må drive erhverv fra boligerne.

Jeg kan forestille mig, at det er det samme andre steder. Så prøv at tjekke din husorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, snoozz skrev:

Hvordan vil du klare det når du ikke selv kan aflevere dine tomme flasker i nærmeste supermarked?:gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

tror ikke man må drive virksomhed i boligområde, men er da ikke 100% sikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Hvor bor du henne?

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

en helt alm boligblok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 2 minutter siden, snoozz skrev:

en helt alm boligblok.

Lokalplanerne er forskellige. Hvilken gade/kommune er det?

• Synes godt om 1
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...