Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

næggtlge nogle børn adgang til :

Recommended Posts

snoozz

Alså så næge nogen doget horinesinetakt,,, ?

Men HVe enese da helver jed Gorisontaltlt og vertikalt nægtet aftang fra min dattener.

Og jeg jeg ved jjo i de få øjeblikker hejehar milighedensen - hun kan ser dar, selv DER  river moder hhendet væk.

Det vat ser slaks Shot... jow vi bare skulle alle mødes og hsygge i ved med får og køer og såran... Men koen slog en en skid GG

Og så tændese moren af nu skulle jhun hjem og vmasle hane aaf for koleot på lrundt af hendte.. .. ro på de har da en vandskolluer på sådan et sted.

KAn god være jeg lyder som en usselt far, men jeg kan elstå ikke forudsige hvornår en go skal skide Kide.... Jeg havde allers en stor parppe pøleser men til hende, men hun skred inden hun fik den, spm nunå jeg ælde dem selv. Fame meget svære med eksekærester.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Hej Snoozz, mon ikke du burde sove din brandert ud og prøve at skrive igen, når du er ædru. Dit indlæg virker som volapyk. ;)

Men det jeg fik ud af dit indlæg er, at du gerne vil se din datter. Mon ikke du skulle prøve at være i mere præsentabel tilstand, inden du gør dig den slags forhåbninger? Du må komme ud af dit alkoholmisbrug og også se at få gået nogle ture, så du kan komme i bedre form. 

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...