Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dcedata

fisk og jomfru

Recommended Posts

dcedata
Skrevet (redigeret)

hejsa på dette forum

Jeg er en mand på 43 år som bor i eget hus her i Pandrup. Har en psykisk lidelse som er paranoid skizofren. Jeg har lige været indlagt på psyk.

der havde jeg en kontaktperson som jeg er meget glad for at lære at kende. Hende og jeg havde en god snak hvor jeg fik at vide at hun er single, og hun sagde også at man ikke kan mærke på mig at jeg har en lidelse, og hun syntes at jeg skulle prøve at finde kærligheden på facebook. hun virkede meget Åben omkring hende selv. Og hun sagde også at jeg godt kan finde mig en sød pige/kvinde. Og hun er social og sundhedsassistent. og hun er lidt ældre end jeg er, hvilket jeg kan godt kan lide med kvinder. 

jeg lavede noget sjov med hende og hun syntes at jeg har en god humor. 

nu kommer mit dellemma (er jo fisk) he he 

jeg må sige at jeg tænker meget på hende, men jeg har også respekt for hendes arbejde og hun ikke "viser" hendes "sande ansigt" når hun er på job på psyk. MEN hold da op hvor jeg tænker meget på hende. Hun er jo Jomfru af tegn og syntes hun "opfylder" de krav jeg har ved en kvinde. Jeg har fundet hende på facebook.

Men kan jeg tage kontakt til hende på FB ? og skrive til hende og fortælle hende at jeg har følelser for hende. Jeg har ikke den store uddannelse pga min sygdom, som gjorde at jeg "kun" har 4 skoleperioder som elektronikmekaniker og er "mindre" uddannet end hun er. Og har læst at kvinder finder en partner som er "bedre" uddannet end hende selv. 

men har tænkt at skrive til hende at jeg gerne vil møde hende på en cafe eller noget. og se hvad der sker mellem hende og jeg. 

jeg tænker også på at sælge mit hus og flytte tættere på Aalborg i en lejlighed for at komme tættere på mine venner osv. plus jeg har svært ved at holde mit hus nu. 

der tænker jeg at skrive til hende i det opslag til hende at hvis det går galt mellem hende og jeg så flytter jeg gerne så jeg ikke bliver indlagt der hvor hun arbejder. 

håber på jeres forståelse og glæder mig til at høre hvad jeg skal gøre. Hun er jo bare så dejlig he he 

føler bare at jeg ikke kan få det hele med. 

på forhånd tak 

//dcedata

Redigeret af dcedata

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Hej, 

umiddelbart tænker jeg, at det er lidt risikabelt at blande kærlighedsliv ind i en professionel relation, som mellem kontaktperson og borger. På den anden side er I begge myndige, så der jo intet ulovligt over det, hvis I finder sammen på denne måde.

Du kan jo nok bedre vurdere end os andre, om hun har følelser for dig. Men som du selv er inde på, kan det også være, at hun bare er flink og sød på en professionel måde overfor dig, uden at du bør lægge det store i det. Men igen det kan du nok bedre selv fornemme end jeg og andre kan. ;)

Jeg synes du bør følge din intuition og mavefornemmelse, det kommer man ofte længst med. Hvis du endelig kontakter hende på facebook, foreslår jeg at du går stille og roligt frem uden at virke påtrængende. Så kan du fornemme på hende, vil jeg da tro, om hun er interesseret i nærmere kontakt.

Hvis du er jomfru som 43 årig, synes jeg uanset hvad at du må se at gøre noget ved dit kærligheds- og erotikliv. Men når man ikke er højere uddannet og endda har en diagnose, så kan det være svært at finde kvinder her i Danmark. Måske skulle du prøve at få lidt sex til at starte med og så lad kærligheden komme, hvis den dukker op. Det er ikke nemt bare at trylle kærligheden frem.

Sex er også svært at finde, hvis du er jomfru og har en diagnose. Men heldigvis skriver du jo, at man næsten ikke kan mærke det på dig, så det lyder til at du er relativt velfungerende. Her i Aalborg er der en swingerklub, den kunne du også prøve at besøge he he. Men okay, jeg ved ikke, om det er noget for dig med den slags....

Hvis du flytter ind til byen, så vil du måske have nærmere adgang til venner, bekendte, sex og evt. kærlighed. Når man bor i Pandrup, er der jo lidt langt til det hele. 

Men held og lykke med at søge lykken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, dcedata skrev:

men har tænkt at skrive til hende at jeg gerne vil møde hende på en cafe eller noget. og se hvad der sker mellem hende og jeg. 

Jeg synes det kan være fint,at starte med, at invitere hende på en kop kaffe ell.l. Så er det jo op til hende om hun vil takke ja.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...