Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Mændenes MeToo: Hvad har man(d) oplevet af krænkende adfærd?

Recommended Posts

modpol
For 29 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Det er lidt svært, at påstå at man har været udsat for seksuelt overgreb.

En man kan kun voldtages, i "humsenullet" vel at mærke, hvis man bliver bedøvet, eller fastholdt.

Men jeg tror ikke at det gælder, hvis du har gennemført et sammenleje med f.eks. din 250 kg. tunge kvindelige chef, at du kan påberåbe dig Mee Too. Du har jo selv ført dolken.

Også selvom der faktisk bliver fyret mænd, på baggrund af at sige fra over for en højere rangerende kvindelig chef.

Jeg har en kort periode arbejdet for en 250 kg. fedt og hår, som ikke brød sig om at jeg gled af på hende.

Fyrseddelen lød.

Du opsiges hermed på grund af kulsejlede forhåbninger! 

Hvad fanden det så end var.

Og fagforeningen, de trak bare på skuldrene.

Så jo, der er ikke direkte sexovergreb, men mangel på privat tilkendegivelse, er i min optik, meget værre.

Det har kvindelige ,chefer benyttet sig af i mange år. Og det er tilfældigt ikke forbudt.

Pladder det er forbudt, hvis du kan godtgøre at det faktisk er tilfældet i en sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 43 minutter siden, modpol skrev:

Pladder det er forbudt, hvis du kan godtgøre at det faktisk er tilfældet i en sag.

Ja det er så muligt.

Men hvis der kun er tale om hendes tilnærmelser, så er det svært at bevise, at hun er ude i noget snavs.

Men det var jo lige det, som fagforeningen lagede vægt på. Manglende beviser.

Men at de ikke kuglegraver en så poetisk fyreseddel er mig en gåde.

Personligt optager min private telefon fremadrettet alle samtaler med kvindelige ansatte omkring mig.

For hun kunne vel egentlig godt påstå noget, og som Mee Too har udviklet sig, så er vi tilsyneladende kun slagtekvæg.

Hvor er de sorte mænd fra arbejdsgiverforeningen, og fagforeningerne.

Jeg kan fortælle, at ESL, som er fagforbund. Er blevet fornægtet adgang til deres medlemmer, som arbejder i fsb.

Det er en indebrændt kælling hvor ALLE de mænd hun har kendt i sit liv, har været hende utro, og gjort alt for at hun skulle vide, at hun er fucked up.

Igen en kvindelig chef, som frarøver de mandelige ansatte, at blive hørt.

Og alle kvindelige ansatte, løber stort set med de bedste stillinger og lønninger.

Prøv du at stå, med en slimet pik hos politiet, og påstå, at du har været tvunget til sex imod din vilje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Det er lidt svært, at påstå at man har været udsat for seksuelt overgreb.

En man kan kun voldtages, i "humsenullet" vel at mærke, hvis man bliver bedøvet, eller fastholdt.

Men jeg tror ikke at det gælder, hvis du har gennemført et sammenleje med f.eks. din 250 kg. tunge kvindelige chef, at du kan påberåbe dig Mee Too. Du har jo selv ført dolken.

Jeg ved nu ikke, om jeg helt kan følge dig her....

Ifølge den logik, så skulle drenge heller ikke kunne udsættes for overgreb. Men der er jo masser af sager, hvor voksne er blevet dømt for ulovlig sex med unge/små drenge. Det kan være ulovlig tvang ved oralsex f.eks. Eller manipulation.

Så selvfølgelig kan en mand også udsættes for uønskede seksuelle tilnærmelser. Det kan være en tynd splejset 19 årig nørdet type, der sexchikaneres af sin gymnasielærerinde på 42. Eller det kan være en blegfed slap mand i 40´erne, der voldtages af en kvindelig bodybuildertype (ja, de findes også).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 17 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Ja det er så muligt.

Men hvis der kun er tale om hendes tilnærmelser, så er det svært at bevise, at hun er ude i noget snavs.

Men det var jo lige det, som fagforeningen lagede vægt på. Manglende beviser.

Men at de ikke kuglegraver en så poetisk fyreseddel er mig en gåde.

Personligt optager min private telefon fremadrettet alle samtaler med kvindelige ansatte omkring mig.

For hun kunne vel egentlig godt påstå noget, og som Mee Too har udviklet sig, så er vi tilsyneladende kun slagtekvæg.

Hvor er de sorte mænd fra arbejdsgiverforeningen, og fagforeningerne.

Jeg kan fortælle, at ESL, som er fagforbund. Er blevet fornægtet adgang til deres medlemmer, som arbejder i fsb.

Det er en indebrændt kælling hvor ALLE de mænd hun har kendt i sit liv, har været hende utro, og gjort alt for at hun skulle vide, at hun er fucked up.

Igen en kvindelig chef, som frarøver de mandelige ansatte, at blive hørt.

Og alle kvindelige ansatte, løber stort set med de bedste stillinger og lønninger.

Prøv du at stå, med en slimet pik hos politiet, og påstå, at du har været tvunget til sex imod din vilje.

Jo jo beviserne er det svære, men derfor er det stadig lige ulovligt uanset køn.

Kvinderne har samme problem med bevisbyrden, men det var sådan ikke min pointe. Min pointe er, at vi står lige for loven i sådanne tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 4 timer siden, modpol skrev:

Jo jo beviserne er det svære, men derfor er det stadig lige ulovligt uanset køn.

Kvinderne har samme problem med bevisbyrden, men det var sådan ikke min pointe. Min pointe er, at vi står lige for loven i sådanne tilfælde.

Ja på papiret, er vi ligestillet i sådanne sager.

Men det er vi så bare ikke alligevel.

Jeg spotter med det samme hvis der er en opsøgende og uheldig sympati for mig.

Jeg har aldrig været sammen med en kvinde som har været ansat i samme firma som jeg.

Og jeg har en helt specielt måde at gøre dem opmærksom på at deres evt. glæde ved min tilstedeværelse, ikke er i orden på arbejdet.

Nogle er mere tunge i opfattelsen end andre, men en ting er fælles for dem. De reagerer ligesom en kat og en lukket dør.

De kan bare ikke forholde sig til et afslag, uden at gå i en eller anden form for "drama Queen, og svinger sablen uden at kigge indad.

Det er bare så upassende at have sex med en kollega.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg ved nu ikke, om jeg helt kan følge dig her....

Ifølge den logik, så skulle drenge heller ikke kunne udsættes for overgreb. Men der er jo masser af sager, hvor voksne er blevet dømt for ulovlig sex med unge/små drenge. Det kan være ulovlig tvang ved oralsex f.eks. Eller manipulation.

Så selvfølgelig kan en mand også udsættes for uønskede seksuelle tilnærmelser. Det kan være en tynd splejset 19 årig nørdet type, der sexchikaneres af sin gymnasielærerinde på 42. Eller det kan være en blegfed slap mand i 40´erne, der voldtages af en kvindelig bodybuildertype (ja, de findes også).

Mænd kan tvinge yngre mænd til sex.

Men hvis en kvinde vil tvinge dig til sex, så kommer hun til kort, hvis ikke hun har gjort dig ukampdygtig.

Mænds overgreb på samme køn, må jo nok siges, at hører til i pædofile sager, eller i et fængsel.

En kvindelig chef, kan ikke tvinge blod ud i dyret. Men hun kan sørge for at din dagligdag bliver utålelig, og ændre dine arbejdsvilkår, så du ganske enkelt ikke kan udføre dit job, og så er hun i sin ret til at fyre dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...