Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dewey

Mette Frederiksen viser endnu engang, at jøder er klassens dukse,

Recommended Posts

modpol
For 14 minutter siden, Arend skrev:

Det er meget muligt - men det må være lettere at holde op, når man ikke behøver at frygte Guds straf.

Det er under alle omstændigheder ikke helt sammenlignelig.

Korrekt, men ret troende Jøde må reel forlade Danmark for ikke at kommer i konflikt med moseloven, så Jesus og dermed kristnede også, må anerkende som kommende fra Javeh altså Gud.

Hvis man er imod omskæring, så kan man i hvert fald ikke kalde sig kristen.

Det var i øvrigt et af de debat emner som står omtalt i Apostelgerningerne i biblen blandt de første kristender menigheder.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
1 time siden, Bannerføreren skrev:

"Danskerne!" Tal du for dig selv og dine. Ikke "danskerne."

Jeg overlader det ikke til jer få gengangere, der bare dukker op her igen under nye navne, hver gang i bliver smidt ud, at kalde jer “danskere”. For selvom I jo synes, at I er så snedige, når I dukker op igen med nyt brugernavn, ny mailadresse og fra en ny ip-adresse, så er det kun forummets godtroende moderator, som I narrer. Vi andre ved jo udmærket, at I kommer fra Dansk Front, Danskernes Parti, DNSB og lignende små bitte højreekstreme organisationer.

I er ekstremister og hader indvandrerne. Men I er ikke mere “danske”, end alle os andre langt mere fredelige debattører.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 31 minutter siden, Erpe skrev:

Vi andre ved jo udmærket, at I kommer fra Dansk Front, Danskernes Parti, DNSB og lignende små bitte højreekstreme organisationer.

Tal for dig selv!!!!!! på forhånd tak!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

(Moderation)

Hvis alle nu holder sig til emnet...

Ser man brud på reglerne, så anmeld det. Stop med selv at "modererer" - og så gider vi ikke se kommentarer vedr. moderatiomen i div. tråde. Er der klager over moderationen, så skal I henvende jer til admin.

God debat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 51 minutter siden, dewey skrev:

Tal for dig selv!!!!!! på forhånd tak!

Jeg hentydede ikke til dig, men derimod til dem, der kalder sig noget nationalistisk, patriotisk, militært eller spejderagtigt og bruger dannebrog som deres profilbillede. De bliver regelmæssigt smidt ud, men dukker så ustandseligt bare op under nye navne. Derefter kommer de mest med hadefulde nedsættende “historier” om indvandrere, indtil de så igen bliver smidt ud. 

Tidligere forsøgte de også at gøre reklame for blandt andet Dansk Front. Men siden da har de jo så måttet skifte brugernavn et par gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 minutter siden, Erpe skrev:

Jeg hentydede ikke til dig, men derimod til dem, der kalder sig noget nationalistisk, patriotisk, militært eller spejderagtigt og bruger dannebrog som deres profilbillede. De bliver regelmæssigt smidt ud, men dukker så ustandseligt bare op under nye navne. Derefter kommer de mest med hadefulde nedsættende “historier” om indvandrere, indtil de så igen bliver smidt ud. 

Tidligere forsøgte de også at gøre reklame for blandt andet Dansk Front. Men siden da har de jo så måttet skifte brugernavn et par gange.

OK - jeg ved ikke, hvem du omtaler, der bliver smidt ud og kommer igen - så jeg lever i lykkelig uvidenhed.

Jeg har heller ikke oberservet, at der skrives hadefulde nedsættende 'historier' om indvandrere, derimod opfatter jeg mange kommentarer som en vis skeptik mod udlændinge eller folk med en fremmed kultur, generelt opfatter jeg mange danskere blive mere og mere skeptiske overfor vedvarende indvandring af mennesker med helt anderledes kulturer og adfærdsmønstre, men det har ikke nødvendigvis med fremmedhad at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 53 minutter siden, dewey skrev:

OK - jeg ved ikke, hvem du omtaler, der bliver smidt ud og kommer igen - så jeg lever i lykkelig uvidenhed.

Jeg har heller ikke oberservet, at der skrives hadefulde nedsættende 'historier' om indvandrere, derimod opfatter jeg mange kommentarer som en vis skeptik mod udlændinge eller folk med en fremmed kultur, generelt opfatter jeg mange danskere blive mere og mere skeptiske overfor vedvarende indvandring af mennesker med helt anderledes kulturer og adfærdsmønstre, men det har ikke nødvendigvis med fremmedhad at gøre.

De nævnte personer, der næsten altid (mis-)bruger dannebrog som deres profilbillede, skriver normalt aldrig andet end hadeindlæg mod indvandrere. De har samme holdning som Danmarks Nationale Front, som du jo kan læse mere om på http://www.danmarksnationalefront.dk De bruger ordet “dansker” som betegnelse for hvide nationalister, der kun ønsker at føre krig mod resten af verden. De står derfor for had, had og atter had. Derfor bør de efter min mening bare ignoreres af alle andre.

Ofte er de som nævnt blevet smidt ud herfra. Men de bliver jo bare ved med at dukke op med nye brugernavne, hvilket moderator jo så bare lidt uforståeligt accepterer. For deres holdninger og formål med at være her ændrer sig desværre aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 19 timer siden, modpol skrev:

Korrekt, men ret troende Jøde må reel forlade Danmark for ikke at kommer i konflikt med moseloven, så Jesus og dermed kristnede også, må anerkende som kommende fra Javeh altså Gud.

Hvis man er imod omskæring, så kan man i hvert fald ikke kalde sig kristen.

Det var i øvrigt et af de debat emner som står omtalt i Apostelgerningerne i biblen blandt de første kristender menigheder.

Ahhhh man kan godt kalde sig kristen og være imod omskæring. “Det er troen, der er afgørende og dermed den rette omskærelse - dvs. at være omskåret på hjertet”.  (se fx Paulus' Brev til Romerne 3,30). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
On 16.9.2020 at 08:02, ThomasSneum skrev:

Mon ikke hun ville uddybe at det naturligvis også omhandler muslimer, hvis man nu spurgte uddybende. :)

Der har bare længe været et fokus på "jøde-problematikken". Og danmark har en anden og længere historie med jøderne.

Hun gør sig ellers meget umage med KUN at nævne jøderne. Jeg kan anbefale at se Tæt på sandheden fra i går aftes. Fra 21:17 er der et sammenklip af hendes pressemøde (selve indslaget om omskæring starter ved 20:10).

https://www.dr.dk/drtv/se/taet-paa-sandheden_-forlist-romkugle_kaerlighed_171275

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 48 minutter siden, dna skrev:

Hun gør sig ellers meget umage med KUN at nævne jøderne. Jeg kan anbefale at se Tæt på sandheden fra i går aftes. Fra 21:17 er der et sammenklip af hendes pressemøde (selve indslaget om omskæring starter ved 20:10).

https://www.dr.dk/drtv/se/taet-paa-sandheden_-forlist-romkugle_kaerlighed_171275

Det er så ikke første gang hun forsnævre ting, igennem sin retorik. Samme var tilfældet med hendes kommentar om problemer med "unge indvandre i togene om aften"...

Hun prøver at relaterer til folks rammeforståelse, af en bredere problemstilling. Det er ikke altid heldigt, når man taler for en myndighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...