Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Hvilke af disse 20 konspirationsteorier, tror du på?

Hvilke konspirationer/konspirationsteorier tror du evt. kunne have noget på sig?  

16 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Torsten Bonfils
For 3 timer siden, modpol skrev:

Det SS vagterne fik sammenbrud på stribe at deres blodudgydelser, derfor have man brug for en måde som var billiger, effektivt og som skånede SS folkende.

Hvorfor havde man ikke det problem i de russiske gulaglejre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, modpol skrev:

Det er hold i det, hvis man lige ignorerer at skorstenen høre til på krematoriet og ikke gaskammeret. Det er et tilsvarende rørforløb for Zyklon B blev hældt ned til gaskammeret, at det ikke er en skorsten men lukket lodret luftkanal er en mindre detalje.

Den er så ligegyldig, at det grænser til ordkløveri overhoved at bemærke det.

Nå så lærte jeg noget nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe
Skrevet (redigeret)

911 var et Inside Job
YES! Det hele var planlagt til mindste detalje. Iflg. ingeniører var det sikret både mod jordskælv og fly…

Månelandingen blev faked i et tv-studie
NASA skulle selv ha erkendt at det VAR fake, i en video jeg ikke kan finde… Et rumskib ville vist ikke ku komme op i Stratosfæren(vistnok) uden at brænde op, sagde de noget om.

Rumfærgen Challenger´s uheld i 1986 var et fake uheld og ingen døde
Challenger er åbenbart eksploderet, hvor der så ikke skete noget ved kabinen. Så de slap ud i levende live, i hvert fald nogen af dem. Og den ”gamle Michael J. Smith" har ret i, at han IKKE er ham piloten. Han fortæller i en video, at de bare kan tjekke hans CV igennem…  🙂 

De andre har jeg ikke tjekket.

Jeg KAN ikke forestille mig, at NASA ville fake en eksplosion af Challenger. For de vil jo gerne være verdens førende indenfor rumfart, og har de vildeste ambitioner…

Adolf Hitler overlevede krigen og døde mange år senere i Argentina
Jeg tror ikke på den teori – uden jeg helt ved hvorfor… En sindssyg diktator der bare gerne VIL vinde krigen, men som så flygter til Argentina…  🤔  That makes no sense to me!

Hvordan har han ku finde vej til Argentina – uden at blive opdaget..?

Der kan selvf. sagtens ha levet en mand i Argentina der så lige så grim ud, som HAN gjorde… 😀   For han var sgu ikke noget kønt syn…

En ufo styrtede ned i Roswell i 1948 og der var faktisk ægte rumvæsener ombord
Jeg tror ikke på UFO´er! Og SJOVT at de åbenbart kun falder ned i USA…

Area 51 er et sted, hvor der bl.a. forskes i underjordisk teknologi og hvor der holdes rumvæsener i fangenskab

🤣  rumvæsener i fangenskab...  Hvordan kan de dog kommunikere med dem...?

Area 51 blir nok brugt til andre militære ting... 

Jorden er flad som en pandekage
Øøh...hvorfor har vi så ingen billeder af ”verdens ende” ????

Fotografer ville ha været på pletten for længst…

En satanisk kult ved navn Illuminati styrer verden
Illuminati er vist en ”frimurerorden” fra Middelalderen. Ved ikke om der er flere ”generationer” af dem..?

Covid-19 blev skabt i et laboratorium og sluppet løst bevidst eller ved et uheld
Ja, det skal jeg love for…

Evolutionsteorien er et hoax og det er løgn at vi nedstammer fra aberne
Aberne har spredt sig, og nogen har derfor udviklet sig til mennesker.  Udvikling sker ved, at man prøver nye grænser af.

Redigeret af welupe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

En af de teorier, jeg finder mest interessant, er jo teorien om, at reptilians styrer verden. Den er meget interessant, fordi den umiddelbart lyder som den skøreste af teorierne - og dog, når man efterforsker den og borer i sagen, så finder man ud af, at det slet ikke er så langt ude endda. Til de, der har lyst til at læse om argumentationen for teorien, kan jeg anbefale at læse denne artikel (på engelsk):

https://www.spencorp.info/repilian-bloodlines

Kort fortalt er teorien noget á la:

For mange mange tusinder af år siden kom nogle rumvæsener til jorden og begyndte at herske over mennesket. De blev af mennesker opfattet som GUDER. Og det er de guder, man ser i både den græske og nordiske mytologi samt også fra andre dele af verden som Ægypten, Sumer (nutidens Irak), Maya´erne og Aztekerne. Og også myten om Dragen i Kina.

I mange tusinder af år herskede de åbenlyst over menneskeheden og gik rundt som de store stærke reptillignende væsener, de var. Men efterhånden, som menneskerne blev flere og flere, blev det sværere for dem at bevare kontrollen over menneskeheden. Så disse reptilians/aliens besluttede at de måtte ændre strategi for at bevare kontrollen. Så de måtte gå undercover og gemme sig i fjerde dimension og lave en ny menneskerace, hvor igennem de kunne fortsætte med at manipulere med menneskeheden - uden menneskernes viden.

Disse rumvæsener var dygtige til genetisk manipulation og de skabte en race, som var halvt mennesker og halvt rumvæsener aka reptilians. For rumvæsener lignede en slags opretgående øgler/øglemænd. Man skabte så en blodlinie med en ekstra høj grad af reptilt dna, nemlig dem, som vi i dag kender som de kongelige. De kongelige siges at have blåt blod, fordi det er koldt blod. Og krokodiller og reptiler har jo koldt blod. 

De kongelige er såmænd nok mennesker ved første øjekast, men deres højere grad af reptilt dna (vi har alle en vis grad af reptilt alien dna!), gør, at især medlemmer af kongefamilierne er ekstra modtagelige for at blive besat af reptilians. Reptilians findes i nutiden mest i fjerde dimension, i modsætning til vi mennesker, der er i tredje dimension. Men ved at besætte f.eks. de kongelige eller andre, som har en vis grad af kongeligt blod/reptilt blåt blod/dna, så kan reptilians gennemføre deres kontrol over jorden og menneskeheden. Nogle medlemmer af den reptile blodlinie er ikke klar over, at de er ekstra modtagelige for reptilian besættelse. Og de kan være godhjertede og umiddelbart gode mennesker. Mens andre fra denne blodlinie allerede kan være besatte og kan udvise tegn på psykopati og mangel på empati. Det er tegn på at være besat af en reptilian fra fjerde dimension.

Lad mig citere den schweiziske clairvoyante Anton Styger - citatet er fra artiklen på engelsk, jeg linkede til før. Han fortæller, at han er i stand til at se på folks aura, når de er besatte af en reptilian:

“When I see people in business or politics who are particularly trapped by the material world, for example, I notice that they no longer have any light bodies at all. In many of these people, the point of light at the heart chakra, which is otherwise always present, is no longer visible to me.

Instead, I see something like a layer of ‘shiny tar’ around them in which a monstrous being in the shape of a lizard can be distinguished. When such people speak on television, for example, I see a crocodile shape manifesting itself around the person like in a concave mirror; I don’t see the light of their throat and forehead chakra.”

Teorien er, at den ypperste magtelite på jorden er besatte af reptilians. Det gælder religiøse overhoveder, politiske topfolk, spidsen af erhvervslivet og andre meget indflydelsesrige mennesker...

Hvis det lyder langt ude, at kongelige skulle være reptilians, så tænk på historien om frøen, der blev til en prins! Det kan jo være en metafor for en reptilian, der gemmer sig bag en skikkelse af en prins. 

I kan også tænke på Donald Trump, som under valgkampen til det sidste valg blev portrætteret som en frø-mand eller frog-man...det viser sig, at Trump faktisk langt ude også er beslægtet med de kongelige, så hvis reptilian teorien er sand, må han således også have en vis grad af reptilian dna....

pepe-the-frog-donald-trump-kekistan-meme

Trump er faktisk meget langt ude også i familie med Dronning Margrethe. Hvis jeg tolker dette stamtræ korrekt, så skullle Dronning Margrethe´s 12 gange tipoldeforældre være Donald Trump´s 13 gange tipoldeforældre. Nu har jeg ikke dobbelttjekket infoen, men det er noget, I selv kan undersøge, hvis I vil se, om påstanden er sand...men interessant, hvis det er sandt he he...:

938474.jpg

Jeg fandt faktisk lige en seriøs kilde til historien. Det ser faktisk ud til, at historien er sand. Donald Trump er faktisk 16 x tipoldebarn til Kong Christian I af Danmark, Norge og Sverige:

https://icelandmonitor.mbl.is/news/culture_and_living/2017/01/24/donald_trump_is_related_to_most_icelanders_and_dani/

Nogle vil selvfølgelig argumentere for, at vi alle kan have kendte personer i vor slægt, hvis vi går langt nok tilbage. Jeg er f.eks. selv i slægt med bl.a. Dirch Passer, Mærsk Mckinney-Møller og Ebbe Rode - og det er endda ikke helt så langt ude som Donald Trump´s og Dronning Margrethe´s forbindelse. Men alligevel interessant, hvis det er sandt, at Trump er beslægtet med vor dronning. ;)

Det beviser selvfølgelig ikke alene reptilians´eksistens. Men det gør da teorien lidt ekstra spændende, for måske er der lidt om snakken med, at denne kongelige reptile blodlinie styrer verden, hvis selv Trump også er medlem af den....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 19 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Hvorfor havde man ikke det problem i de russiske gulaglejre?

Russerne notede ikke den slags og var ligeglade med deres folk.

Desuden bygger gulaglejre på KZ principper om ikke direkte at skyde folk men at lade hårdt arbejde og dårlige vilkår dræbe folk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 17 timer siden, dewey skrev:

Nå så lærte jeg noget nyt.

Husk at de ter hårde krystal perler som fordamper ved kontakt med luft, det var ikke gas i gas form, på dåse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 9 timer siden, Lucianone skrev:

En af de teorier, jeg finder mest interessant, er jo teorien om, at reptilians styrer verden. Den er meget interessant, fordi den umiddelbart lyder som den skøreste af teorierne - og dog, når man efterforsker den og borer i sagen, så finder man ud af, at det slet ikke er så langt ude endda. Til de, der har lyst til at læse om argumentationen for teorien, kan jeg anbefale at læse denne artikel (på engelsk):

https://www.spencorp.info/repilian-bloodlines

Kort fortalt er teorien noget á la:

For mange mange tusinder af år siden kom nogle rumvæsener til jorden og begyndte at herske over mennesket. De blev af mennesker opfattet som GUDER. Og det er de guder, man ser i både den græske og nordiske mytologi samt også fra andre dele af verden som Ægypten, Sumer (nutidens Irak), Maya´erne og Aztekerne. Og også myten om Dragen i Kina.

I mange tusinder af år herskede de åbenlyst over menneskeheden og gik rundt som de store stærke reptillignende væsener, de var. Men efterhånden, som menneskerne blev flere og flere, blev det sværere for dem at bevare kontrollen over menneskeheden. Så disse reptilians/aliens besluttede at de måtte ændre strategi for at bevare kontrollen. Så de måtte gå undercover og gemme sig i fjerde dimension og lave en ny menneskerace, hvor igennem de kunne fortsætte med at manipulere med menneskeheden - uden menneskernes viden.

Disse rumvæsener var dygtige til genetisk manipulation og de skabte en race, som var halvt mennesker og halvt rumvæsener aka reptilians. For rumvæsener lignede en slags opretgående øgler/øglemænd. Man skabte så en blodlinie med en ekstra høj grad af reptilt dna, nemlig dem, som vi i dag kender som de kongelige. De kongelige siges at have blåt blod, fordi det er koldt blod. Og krokodiller og reptiler har jo koldt blod. 

De kongelige er såmænd nok mennesker ved første øjekast, men deres højere grad af reptilt dna (vi har alle en vis grad af reptilt alien dna!), gør, at især medlemmer af kongefamilierne er ekstra modtagelige for at blive besat af reptilians. Reptilians findes i nutiden mest i fjerde dimension, i modsætning til vi mennesker, der er i tredje dimension. Men ved at besætte f.eks. de kongelige eller andre, som har en vis grad af kongeligt blod/reptilt blåt blod/dna, så kan reptilians gennemføre deres kontrol over jorden og menneskeheden. Nogle medlemmer af den reptile blodlinie er ikke klar over, at de er ekstra modtagelige for reptilian besættelse. Og de kan være godhjertede og umiddelbart gode mennesker. Mens andre fra denne blodlinie allerede kan være besatte og kan udvise tegn på psykopati og mangel på empati. Det er tegn på at være besat af en reptilian fra fjerde dimension.

Lad mig citere den schweiziske clairvoyante Anton Styger - citatet er fra artiklen på engelsk, jeg linkede til før. Han fortæller, at han er i stand til at se på folks aura, når de er besatte af en reptilian:

“When I see people in business or politics who are particularly trapped by the material world, for example, I notice that they no longer have any light bodies at all. In many of these people, the point of light at the heart chakra, which is otherwise always present, is no longer visible to me.

Instead, I see something like a layer of ‘shiny tar’ around them in which a monstrous being in the shape of a lizard can be distinguished. When such people speak on television, for example, I see a crocodile shape manifesting itself around the person like in a concave mirror; I don’t see the light of their throat and forehead chakra.”

Teorien er, at den ypperste magtelite på jorden er besatte af reptilians. Det gælder religiøse overhoveder, politiske topfolk, spidsen af erhvervslivet og andre meget indflydelsesrige mennesker...

Hvis det lyder langt ude, at kongelige skulle være reptilians, så tænk på historien om frøen, der blev til en prins! Det kan jo være en metafor for en reptilian, der gemmer sig bag en skikkelse af en prins. 

I kan også tænke på Donald Trump, som under valgkampen til det sidste valg blev portrætteret som en frø-mand eller frog-man...det viser sig, at Trump faktisk langt ude også er beslægtet med de kongelige, så hvis reptilian teorien er sand, må han således også have en vis grad af reptilian dna....

pepe-the-frog-donald-trump-kekistan-meme

Trump er faktisk meget langt ude også i familie med Dronning Margrethe. Hvis jeg tolker dette stamtræ korrekt, så skullle Dronning Margrethe´s 12 gange tipoldeforældre være Donald Trump´s 13 gange tipoldeforældre. Nu har jeg ikke dobbelttjekket infoen, men det er noget, I selv kan undersøge, hvis I vil se, om påstanden er sand...men interessant, hvis det er sandt he he...:

938474.jpg

Jeg fandt faktisk lige en seriøs kilde til historien. Det ser faktisk ud til, at historien er sand. Donald Trump er faktisk 16 x tipoldebarn til Kong Christian I af Danmark, Norge og Sverige:

https://icelandmonitor.mbl.is/news/culture_and_living/2017/01/24/donald_trump_is_related_to_most_icelanders_and_dani/

Nogle vil selvfølgelig argumentere for, at vi alle kan have kendte personer i vor slægt, hvis vi går langt nok tilbage. Jeg er f.eks. selv i slægt med bl.a. Dirch Passer, Mærsk Mckinney-Møller og Ebbe Rode - og det er endda ikke helt så langt ude som Donald Trump´s og Dronning Margrethe´s forbindelse. Men alligevel interessant, hvis det er sandt, at Trump er beslægtet med vor dronning. ;)

Det beviser selvfølgelig ikke alene reptilians´eksistens. Men det gør da teorien lidt ekstra spændende, for måske er der lidt om snakken med, at denne kongelige reptile blodlinie styrer verden, hvis selv Trump også er medlem af den....

Øgle aliens styres verden, men Gud eksiterer ikke XD

Dit seklektive valg af teorirer er sjov :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 21 minutter siden, modpol skrev:

Dit seklektive valg af teorirer er sjov :D

Og underholdende......🤣

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Ja! Gnaske! Gnaske! Gnaske!

Mon ikke dit tastatur har diarré? Findes der Imodium for tastaturer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 26 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Ja! Gnaske! Gnaske! Gnaske!

Mon ikke dit tastatur har diarré? Findes der Imodium for tastaturer?

Hold dig til emnet!

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...