Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Hvilke af disse 20 konspirationsteorier, tror du på?

Hvilke konspirationer/konspirationsteorier tror du evt. kunne have noget på sig?  

15 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Ethanol-Erik
For 13 minutter siden, Lucianone skrev:

Hvad mener I? Er der alligevel noget om snakken? ;)

b6via4r8f6q31.png

Ja, det er fandme' uhyggeligt du..! 😲

- der findes åbenbart mere mellem himmel og jord...

image.thumb.png.2dc5c119dd9a59aef04c9a7fd45a6aa4.png

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Ja, det er fandme' uhyggeligt du..! 😲

- der findes åbenbart mere mellem himmel og jord...

image.thumb.png.2dc5c119dd9a59aef04c9a7fd45a6aa4.png

Ja, Mr. Bean er tilpas underlig til, at jeg ikke skal kunne afvise, at han er en alien....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg svarede: Den med de elitære pædofilringe, den med at frimurerne bruger skeletter samt den med at 5G er skadeligt.

Om der ligefrem er "masser af" elitære pædofilringe, ved jeg nu ikke, men der skal da nok være nogen.

Frimurerne er jo bare en forening for folk der synes det er spændende med hemmelige okkulte ritualer, så selvfølgelig bruger de skelletter, kister osv.

Jeg har ikke lige sat mig ind i det med 5G, men alt er vel skadeligt i et eller andet omfang. Jeg tror dog ikke at 5G er skyld i at folk får nedsat immunforsvar så de bliver smittet med coronavirus eller noget i den stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 17 timer siden, Lucianone skrev:

Min mening kort om de 20 konspirationsteorier:

911 var et Inside Job

- meget sandsynligt. Alt tyder på, at der på forhånd var placeret sprængstof inde i bygningerne.

Månelandningen blev faked i et tv-studie

- det er aldrig blevet helt bevist, men det er ikke umuligt. Jeg er dog lidt 50-50 med det. Måske 55 for at det er sandt.

J.F. Kennedy blev myrdet af CIA eller efterretningstjenesten

- det mener jeg selv er sandheden. J.F.K. blev pudsigt nok myrdet kort efter, at han havde holdt en dundertale, hvor han talte imod frimureri og hemmelige selskaber. Desuden er det umuligt med den indfaldsvinkel, skuddet ramte ham fra, at morderen skulle være ham, som man pågreb.

Sandy Hook skyderiet var et hoax og ingen døde

- at ingen døde er jeg ikke stensikker på. At det blev organiseret på forhånd af myndighederne tyder alt dog  på, når man analyserer tingene nøje. Det er faktum, at en øvelse allerede VAR i gang, da begivenheden skete. Og det er også et faktum, at en lille dreng talte over sig og sagde højt, at det er en øvelse. 

Jorden er hul, d.v.s. har store hulrum og kæmpestore grotter, hvor der bor intelligente væsener

- ligefrem helt hul er jeg ikke sikker på, at jorden er. Men det er et faktum, at der er gigantiske grotter inde under jorden. Og der eksisterer adskillige myter og overleveringer om intelligente væsener, der skulle bo eller have boet derinde. 

Terrorangrebet i København var et falsk flag

- det mener jeg at forfatteren og efterforskeren Ole Dammegaard har sandsynliggjort gennem sit grundige arbejde. Han har punkt for punkt gennemgået en masse uoverensstemmelser mellem den officielle forklaring og hvad, beviserne tyder på. Han argumenter for, at Mossad var involveret.

De kongelige nedstammer alle fra aliens, som kom til jorden for tusinder af år siden

- de har helt sikkert noget specielt dna, siden man taler om blåt blod. Mange mener at blåt blod henviser til koldt blod aka reptilt blod.

Evolutionsteorien er et hoax og det er løgn at vi nedstammer fra aberne

- ja, i hvert fald delvist. Det virker sært, at aberne stadig er aber, men vi så lige er gået fra aber til mennesker. Den holder ikke, hvis I spørger mig.

Rumfærgen Challenger´s uheld i 1981 var et fake uheld og ingen døde

- jeg tvivler. Eller rettere jeg har ikke set tydelige beviser derpå.

Adolf Hitler overlevede krigen og døde mange år senere i Argentina

- det er der faktisk en del der tyder på. CIA har undersøgt sagen og nåede ikke frem til nogen endelig konklusion, men de antydede, at det kunne være sandt. 

Reptilians styrer reelt verden og besætter folk fra magteliten og gennemfører deres agenda gennem disse

- JEPS! Jeg har sat mig godt ind i tingene og mener, at denne teori er sand. Men den er kompliceret, så den kræver en længere forklaring...

En ufo styrtede ned i Roswell i 1948 og der var faktisk ægte rumvæsener ombord

- vi har masser af vidneberetninger om denne begivenhed. De er næppe alle fulde af løgn. 

Area 51 er et sted, hvor der bl.a. forskes i udenjordisk teknologi og hvor der holdes rumvæsener i fangenskab

- sandsynligt ja. At der foregår noget fordækt, er der ingen tvivl om. Whstleblowers som Phil Schneider og Bob Lazar mener jeg har en god troværdighed. 

Jorden er flad som en pandekage

- ah, mon dog? Alle andre planeter ser runde ud....

Der findes masser af elitære pædofilringe verden over

- med garanti! Men det er et emne for sig. Men der er utallige vidnesbyrd om, at det er sandt. 

En satanisk kult ved navn Illuminati styrer verden

- helt sikkert ja. Jeg er ikke i tvivl efter at have studeret disse ting i syv år efterhånden. 

Frimurerne´s ritualer består af lege med bl..a. dødningehoveder, kister og skelletter

- det ved jeg er sandt, for det har logemedlemmer selv fortalt mig. ;)

Covid-19 blev skabt i et laboratorium og sluppet løst bevidst eller ved et uheld

- det er ikke usandsynligt, men vi mangler det endelige bevis. 

5G er skadeligt

- det afhænger af strålningsniveauet og doserne. Men i høje doser JA. Hvis man nøjes med at stråle med 4G+, er det dog næppe så galt. Problemet er når f.eks. militæret har adgang til meget høje strålningsdoser. Her kan de bruge 5G som et våben!

Månen er i virkeligheden en kunstig satellit

- næppe. Men da vi aldrig har set månens bagside, kan vi ikke bortkaste teorien endnu. ;)

Du tror på mange teorier, men ikke at der finde en Gud teorien?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 53 minutter siden, Lucianone skrev:

Ja, Mr. Bean er tilpas underlig til, at jeg ikke skal kunne afvise, at han er en alien....

- ja, eller dét der er værre... :ad!:

image.png.6f3e54d1b1249e47238e29ef90246a52.png

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Dem der kender mig fra den anden debat ved godt at jeg ikke tror på holocaust. Det er efter min overbevisning krigspropaganda opfundet af De Allierede umiddelbart efter krigen for at dække over deres egne uhyrlige krigsforbrydelser.

For det første kan man sammenligne befolkningsopgørelser før og efter krigen og se at der ikke er forsvundet 6 mio. jøder men at verdens samlede jødiske befolkning var stort set uændret.

For det andet har I sikkert hørt alle argumenterne med at krematorieovnene ikke ville have kunnet brænde de mange tusinde døde i døgnet, at de påståede gaskamre ikke har nogen som helst spor efter Zyklon B-gas (som normalt farver væggene blå), at den store ikoniske krematorieskorsten først blev bygget efter krigen og desuden ikke er forbundet til noget som helst. At Røde Kors besøgte lejrene flere gange og godkendte forholdene. Osv.

For det tredje virker det som en helt absurd måde at udrydde et folk på: At man sætter dem på et tog der kører til Polen. At man indkvarterer dem i en lejr med sovebarakker, vaskeri, hospital, tandlæge, fodboldbaner, swimmingpool osv., klipper dem skaldet og tatoverer et nummer på deres arm, lukker dem ind i hvad de tror er et brusebad, hvorefter man gasser dem med et middel der normalt blev brugt til aflusning af tøj. Til sidst besværer man sig med at kremere de mange millioner døde.

Andre gange i historien når man har forsøgt at udrydde en del af en befolkning, så har man normalt bare kørt dem ud til et stort hul og skudt dem.

• Synes godt om 3
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Altså, jeg holder stadig på, at katten i virkeligheden blev bragt til jorden af aliens, da de byggede pyramiderne. Beviserne er overvældende. 

7TxTxT4.jpg

• Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 15 minutter siden, homofaber skrev:

Altså, jeg holder stadig på, at katten i virkeligheden blev bragt til jorden af aliens, da de byggede pyramiderne. Beviserne er overvældende. 

- 'overvældende'.... - ja, og skræmmende!

image.png.ebdcb343a110655eb6d50063ae0e51b9.png

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 5 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

- 'overvældende'.... - ja, og skræmmende!

image.png.ebdcb343a110655eb6d50063ae0e51b9.png

Og her kan man få en trekantet kattebakke. Heller ikke en tilfældighed!

50300_PLA_POLA_Eckschalentoilette_5.jpg

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...