Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

Hvilke af disse 20 konspirationsteorier, tror du på?

Hvilke konspirationer/konspirationsteorier tror du evt. kunne have noget på sig?  

16 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Lucianone

Jeg har opstillet 20 konspirationer/konspirationsteorier. Stem på dem, som du tror kunne være sande. 

Du behøver selvfølgelig ikke stemme, hvis du ikke tror på én eneste af dem. Du kan dog også vælge dem alle 20. ;)

Det er for at tage pulsen på, hvilke teorier, som folk anser som mest plausible....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg tror mere eller mindre på dem alle, minus disse tre:

Rumfærgen Challenger´s uheld i 1981 var et fake uheld og ingen døde

- jeg har bare ikke set klare beviser på det. Nogle har postet nogle billeder af besætningen, som de skulle se ud i dag. Ja, et par af dem ligner dem fra 1981. Men det kan sagtens være look a likes.

Jorden er flad som en pandekage

- nej, det tror jeg ikke den er. Det er i modstrid med sund fornuft og logik, da vi med vore blotte øjne kan iagttage, at alle andre planeter og stjerner er kuglerunde. 

Månen er i virkeligheden en kunstig satellit

- teorien er interessant og jeg kan ikke afvise den totalt. Men jeg mangler at se klarere beviser på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 19 timer siden, Lucianone skrev:

Du behøver selvfølgelig ikke stemme, hvis du ikke tror på én eneste af dem. 

Okay, tak... 😜

Jeg holder mig nemlig til kun at tro på ting som ER blevet bevist på YouTube... 👍

- feks. at i Panama lever der laks, som bor oppe i toppen af cedertræerne - de bygger ikke nogen egentlig rede, de laver bare en slags 'tømmerflåde' ud af blyanter - blyanter, som de hugger op af lommerne på uopmærksomme dæksdrenge fra de skibe, som dagligt går langsomt gennem kanalen... 

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Jeg tror på teorien, om at Titanic ikke ramte et isbjerg, men blev udsat for sabotage, og jeg har tydelige beviser i form af et meme fra internettet.

uLKu8PJ.jpg

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 41 minutter siden, homofaber skrev:

Jeg tror på teorien, om at Titanic ikke ramte et isbjerg, men blev udsat for sabotage, og jeg har tydelige beviser i form af et meme fra internettet.

uLKu8PJ.jpg

' Iceberg?'.....

Arhh, think now LIGE your selv a little about..! 🤠

- selvfølgelig fandt man da ikke noget som helst, fiskene har jo for længst fortæret hele molevitten...

image.png.3d7dd1d23909c0b180e3dac4b4336f45.png

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Min mening kort om de 20 konspirationsteorier:

911 var et Inside Job

- meget sandsynligt. Alt tyder på, at der på forhånd var placeret sprængstof inde i bygningerne.

Månelandningen blev faked i et tv-studie

- det er aldrig blevet helt bevist, men det er ikke umuligt. Jeg er dog lidt 50-50 med det. Måske 55 for at det er sandt.

J.F. Kennedy blev myrdet af CIA eller efterretningstjenesten

- det mener jeg selv er sandheden. J.F.K. blev pudsigt nok myrdet kort efter, at han havde holdt en dundertale, hvor han talte imod frimureri og hemmelige selskaber. Desuden er det umuligt med den indfaldsvinkel, skuddet ramte ham fra, at morderen skulle være ham, som man pågreb.

Sandy Hook skyderiet var et hoax og ingen døde

- at ingen døde er jeg ikke stensikker på. At det blev organiseret på forhånd af myndighederne tyder alt dog  på, når man analyserer tingene nøje. Det er faktum, at en øvelse allerede VAR i gang, da begivenheden skete. Og det er også et faktum, at en lille dreng talte over sig og sagde højt, at det er en øvelse. 

Jorden er hul, d.v.s. har store hulrum og kæmpestore grotter, hvor der bor intelligente væsener

- ligefrem helt hul er jeg ikke sikker på, at jorden er. Men det er et faktum, at der er gigantiske grotter inde under jorden. Og der eksisterer adskillige myter og overleveringer om intelligente væsener, der skulle bo eller have boet derinde. 

Terrorangrebet i København var et falsk flag

- det mener jeg at forfatteren og efterforskeren Ole Dammegaard har sandsynliggjort gennem sit grundige arbejde. Han har punkt for punkt gennemgået en masse uoverensstemmelser mellem den officielle forklaring og hvad, beviserne tyder på. Han argumenter for, at Mossad var involveret.

De kongelige nedstammer alle fra aliens, som kom til jorden for tusinder af år siden

- de har helt sikkert noget specielt dna, siden man taler om blåt blod. Mange mener at blåt blod henviser til koldt blod aka reptilt blod.

Evolutionsteorien er et hoax og det er løgn at vi nedstammer fra aberne

- ja, i hvert fald delvist. Det virker sært, at aberne stadig er aber, men vi så lige er gået fra aber til mennesker. Den holder ikke, hvis I spørger mig.

- jeg tvivler. Eller rettere jeg har ikke set tydelige beviser derpå.

Adolf Hitler overlevede krigen og døde mange år senere i Argentina

- det er der faktisk en del der tyder på. CIA har undersøgt sagen og nåede ikke frem til nogen endelig konklusion, men de antydede, at det kunne være sandt. 

Reptilians styrer reelt verden og besætter folk fra magteliten og gennemfører deres agenda gennem disse

- JEPS! Jeg har sat mig godt ind i tingene og mener, at denne teori er sand. Men den er kompliceret, så den kræver en længere forklaring...

En ufo styrtede ned i Roswell i 1948 og der var faktisk ægte rumvæsener ombord

- vi har masser af vidneberetninger om denne begivenhed. De er næppe alle fulde af løgn. 

Area 51 er et sted, hvor der bl.a. forskes i udenjordisk teknologi og hvor der holdes rumvæsener i fangenskab

- sandsynligt ja. At der foregår noget fordækt, er der ingen tvivl om. Whstleblowers som Phil Schneider og Bob Lazar mener jeg har en god troværdighed. 

Jorden er flad som en pandekage

- ah, mon dog? Alle andre planeter ser runde ud....

Der findes masser af elitære pædofilringe verden over

- med garanti! Men det er et emne for sig. Men der er utallige vidnesbyrd om, at det er sandt. 

En satanisk kult ved navn Illuminati styrer verden

- helt sikkert ja. Jeg er ikke i tvivl efter at have studeret disse ting i syv år efterhånden. 

Frimurerne´s ritualer består af lege med bl..a. dødningehoveder, kister og skelletter

- det ved jeg er sandt, for det har logemedlemmer selv fortalt mig. ;)

Covid-19 blev skabt i et laboratorium og sluppet løst bevidst eller ved et uheld

- det er ikke usandsynligt, men vi mangler det endelige bevis. 

5G er skadeligt

- det afhænger af strålningsniveauet og doserne. Men i høje doser JA. Hvis man nøjes med at stråle med 4G+, er det dog næppe så galt. Problemet er når f.eks. militæret har adgang til meget høje strålningsdoser. Her kan de bruge 5G som et våben!

Månen er i virkeligheden en kunstig satellit

- næppe. Men da vi aldrig har set månens bagside, kan vi ikke bortkaste teorien endnu. ;)

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 13 timer siden, Lucianone skrev:

- jeg tvivler. Eller rettere jeg har ikke set tydelige beviser derpå.

Kontrolcenteret nåede faktisk at høre den sidste kommunikation mellem besætningen - lige inden det gik galt:

'Jamen, så lad dog i himlens navn det kvindemenneske prøve at styre den skide raket!'

😜

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 35 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Kontrolcenteret nåede faktisk at høre den sidste kommunikation mellem besætningen - lige inden det gik galt:

'Jamen, så lad dog i himlens navn det kvindemenneske prøve at styre den skide raket!'

😜

He he, men hvis nogen vil høre om konspirationsteorien, så er der en kort video her. Ifølge denne video er 6 ud af de 7 besætningsmedlemmer på Challenger stadig i live i dag:

Og det er mainstream, at besætningen sandsynligvis overlevede selve eksplosionen....

En Youtuber besluttede sig for at tage sagen i egen hånd og at spørge Michael J. Smith, piloten, om han stadig lever i dag - som mange jo hævder. Så han opsøgte ham selv. ;)

Han benægter selvfølgelig, at han er den samme som Challenger piloten. 

Så vi har ikke beviser for at denne teori holder vand. Men nogle vil givetvist stadig hævde, at Michael J. Smith, Professor Emeritus, lyver og er den samme som Michael J. Smith, Challenger piloten....

De har dog samme navn og udseendemæssigt minder de om hinanden. Men da den ene er 40 år ældre end den anden, er det svært at sige, om det kunne være den samme. 

Indtil videre tvivler jeg fortsat på denne teori. Jeg vil i hvert fald se klarere beviser/indicier end en mand, der tilfældigvis hedder det samme som en af de afdøde piloter og også minder en smule om ham. Både Michael og efternavnet Smith er meget almindelige i USA, så der kan være tusindevis ved det navn. Det svarer vel til at hedde Jesper Pedersen i Danmark he he

På den anden side er teorien ikke helt debunked. At manden siger, at han ikke er den samme som piloten, er jo heller ikke et bevis - for han KUNNE lyve. Så sagen bør undersøges nærmere, hvis man vil nå frem til sandheden. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 33 minutter siden, Lucianone skrev:

Og det er mainstream, at besætningen sandsynligvis overlevede selve eksplosionen....

Jamen, DET tror jeg også - især nu hvor jeg har gennemset de to spændende YouTube-videoer.. 👍

- der var da også flere øjenvidneberetninger efter det dumme uheld - folk som havde set syv personer i sære, hvide dragter løbe forvirrede rundt på en mark i nærheden af Cape Canaveral...:ivrig:

Tre af dem skulle angiveligt ha' fået svitset deres øjenbryn en smule, de øvrige fire slap mere nådigt med lidt brændte naller...

- og så selvfølgelig en ordentlig forskrækkelse!... :ad!:

image.png.31b60f883abd11a7a50ce88f0c8f01c6.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Hvad mener I? Er der alligevel noget om snakken? ;)

b6via4r8f6q31.png

Her ses NASA´s logo:

baYs9AuHxx9QXeYBiMvSLU-1200-80.jpg

Bemærk, at der midt i NASA´s logo er en rød slangetunge. En spaltet slangetunge, som kunne tolkes således, at NASA taler med to tunger og er fulde af løgn?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...