Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Hitzige Helga

Satans knallerter

Recommended Posts

Hitzige Helga

Knallerter må være skabt i helvedes dybeste slugter.

Her er det helt galt for tiden. Det virker som om det startede med nedlukningen i marts. Gav dem blod på tanden til at tune knallerter, så de laver en helvedes larm. Og det er overhovedet ikke specielt vore etniske der gør det.

Her i dette ellers fredelige område, hvor det vigtigste næringsliv er genbrugsbutikker, hvor der er flere pizzeriaer end kunder og den vigtigste byggeaktivitet er ældreboliger. Og hvor det mest hidsige forlystelses liv holder der mest el-scootere parkeret udenfor.

Myndighederne kan intet stille op, for når der razzia, rygtes det lynhurtigt og politiet får kun fat i en eller to ulovlige knallerter.

Men hvad mener i om min ide? Jeg køber mig sådan et gevær med gummikugler, som man kan få på postordre i Ungarn. Så vil jeg sidde inde i en kassevogn med et skudhul og plaffe dem. på en måde der gør helvedes naller. Mon det ikke snart rygtes at lige pludselig gør det helvedes ondt at gøre på knallert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 9 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Knallerter må være skabt i helvedes dybeste slugter.

JA! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 1 minut siden, Hitzige Helga skrev:

Så vil jeg sidde inde i en kassevogn med et skudhul og plaffe dem. på en måde der gør helvedes naller. Mon det ikke snart rygtes at lige pludselig gør det helvedes ondt at gøre på knallert.

Det er sgu da en fremragende ide, bare plaf de satans motorbøller ned..! 🤠

Og som en ekstra sidegevinst - så kunne det jo tænkes at en kat eller to også kom på skudhold... 🤣 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Skrevet (redigeret)
For 2 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Og som en ekstra sidegevinst - så kunne det jo tænkes at en kat eller to også kom på skudhold... 

Så røg min sympati for dig sammen med det ellers gode indtryk, jeg havde fået af dig😟

Redigeret af dewey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, dewey skrev:

Så røg min sympati for dig sammen med det ellers gode indtryk, jeg havde fået af dig😟

SÅ har du misforstået mig..!!!😺

Jeg skrev som jeg gjorde, for at ta' lidt strøm på Helga, som jo på ingen måde forsøger at skjule sit indædte had mod katte...😃

Jeg er totalt kattefar - INGEN skal røre min Aage..! 😜

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Lige nu, Ethanol-Erik skrev:

SÅ har du misforstået mig..!!!😺

Jeg skrev som jeg gjorde, for at ta' lidt strøm på Helga, som jo på ingen måde forsøger at skjule sit indædte had mod katte...😃

OK OK sympatien for dig og det gode indtryk af dig kom tilbage i samme øjeblik, jeg læste denne kommentar.😁

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Knallerter kan  være irriterende at høre på ja.

Faktisk skulle man sætte kørekort-alderen til bil ned, evt gøre det til en del af folkeskolens afgangsprøve.

Rigtigt mange unge har så langt til deres ungdomsuddannelse, at de reelt ikke har noget valg. Man kunne seføli flytte tættere på sin uddannelse så, men så får man at vide at der er 10 års vente tid på et kollegieværelse, eller ungdomsbolig, og så er man jo lige vidt.

Men hvis man altså er et fornuftigt menneske, og ikke fx MED VILJE borer huller i udstødningen netop for at den skal larme unødigt meget, så kan man faktisk godt have en ret afdæmpet scooter eller knallert.

Og så kan man jo lade være med at give den fuld spade i et ellers stille villakvarter midt om natten !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38
Skrevet (redigeret)

De der scootere er fuldstændigt sindsyge !!!!

De ligger og kører 70-80 km/t .... 

Jeg bliver fuldstændig tosset når jeg ser sådan en scooter med den hastighed , for jeg kunne bare ikke drive min Puch Maxi over 45 km/t uanset hvor meget jeg pillede ved den , da jeg havde sådan en omkring 1980, hvor jeg var 15-16 år !!!

Altså - vi har allesammen været unge og vilde, så jeg trækker bare på skuldrene og tænker "Tjaeehhh .... Jeg har jo også været 15 år ...... En gang !!! " 

😉

Redigeret af T38
  • Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...