Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bannerføreren

Ligger det mon i kulturen?

Recommended Posts

dewey

Die Okkulte Elite - Jimmy Savile, die Royal Family und Adrenochrom 

Die okkulte Elite - #Pizzagate, Clinton Foundation und Jeffrey Epstein 

Die okkulte Elite - Marc Dutroux, Abrasax und das Rosa Balett 

Die okkulte Elite - Conspiracy of Silence, Franklin Skandal, Johnny Gosh 

Die okkulte Elite - Church of Satan, Temple of Set und the Finders 

Die okkulte Elite - Satanismus in der Freimaurerei 

Die okkulte Elite - Tempelritter, Rosenkreuzer, Freimaurer 

Die okkulte Elite - Illuminati, Rothschild und die Jesuiten 

Die okkulte Elite - Katholische Kirche, Nationalsozialismus, New World Order 

Die okkulte Elite - Bohemian Grove, MK Ultra und Satanismus

Die okkulte Elite - Satanisten, ritueller Missbrauch und MK Ultra 

For 7 minutter siden, Lucianone skrev:

Men det hævdes, at det kun er et spørgsmål om tid, inden den okkulte elite falder og at en stor del af spidserne i eliten vil blive dømt enten til livsvarigt fængsel eller dødsstraf.

Der er sandelig noget at rydde op i i den okkulte elite.😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 time siden, Hitzige Helga skrev:

Men BT har fået en lille video i hænde af et muslimsk bryllup i Ballerup 9. september.

Prøv se hvordan direktøren for centeret lyver reporteren lige op i hovedet.

Ser det ikke bare hyggeligt ud? :)

• Synes godt om 2
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
For 1 time siden, dewey skrev:

Det ved Bannerføreren vist alt om, hvorfor han er blevet bannet ved jeg ikke, men måske netop pga af dette trådtema og hans egen mening til temaet.

Hvorfor må Bannerføreren ikke skrive det, når det er kendsgerning?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 22 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Hvorfor må Bannerføreren ikke skrive det, når det er kendsgerning?

Han har da længe været ubehagelig over for de andre debattører - og det har altså fået konsekvenser.

• Synes godt om 2
  • Vred 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Stop med at debatterer moderationen herinde. 

Vi ser stadig at tidligere bannede brugere dukker op igen og igen. Det bliver naturligvis lukket ned når det opdages. 
Ud over dette, så skal ordensreglerne følges, og bliver de ikke det har det konsekvenser. 

Har man spørgsmål eller klager over moderationen, så skal man henvende sig til admin. 

OT indlæg omkring moderationen bliver slettet. 

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 6 timer siden, Ludendorff skrev:

Ganske morsom historie, men hvis han havde troet det, havde han nok ikke begået selvmord med strenge ordrer om, at liget ikke måtte falde i de allieredes hænder. Eller du tror måske på konspirationshistorien om hans fantastiske flugt (via Danmark) til Argentina?  😀

Humor er meget vigtigt i disse vanskelige tider med mange indvandre som gøres livet sur for os dødelige sommerhus ejere. 😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
On 15.9.2020 at 14:40, ThomasSneum skrev:

Der er intet som tyder på en kollektiv dårligere hygiejne, eller en kollektiv modstand for myndighedernes vejledninger osv. 

Jeg kan ikke minde om alle de artikler der har været med hygieine-problemer i deres næringsliv når fødevarestyrelsen har været der. Jeg har ikke bogmærket artiklerne, men der har været mange. Og jeg konstaterede det med egne øjne, da jeg boede i et nabolag med mange af dem.

"Socio-økonomiske forskelle" er favorit-udtrykket bland dem der der gerne vil glatte ud overfor islam og gøre dem til nogen der er lige som os, men bare tror på noget andet. I tilfældet med dette bryllup er det svært at se at det skulle have noget med socio-økonomiske forskelle at gøre. Og vi har fået blæst ørerne fuld af hvordan vi skal forholde os overfor epidemien siden 1. marts. Det kan de undgå at have fået at vide, så det kan have noget med at gøre, at de har uvilje mod at følge vore love og retningslinier.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Jeg kan ikke minde om alle de artikler der har været med hygieine-problemer i deres næringsliv når fødevarestyrelsen har været der. Jeg har ikke bogmærket artiklerne, men der har været mange. Og jeg konstaterede det med egne øjne, da jeg boede i et nabolag med mange af dem.

Det kan godt være, at der generelt er lidt flere af de der bazar´er, shawarma´er og pizzaria´er, hvor der er en dårlig hygiejne. Men på den anden side er jeg nu aldrig blevet syg af at spise fra sådanne steder, så vi skal heller ikke gøre problemet større end det er.

"Socio-økonomiske forskelle" er favorit-udtrykket bland dem der der gerne vil glatte ud overfor islam og gøre dem til nogen der er lige som os, men bare tror på noget andet.

Der er jeg for en gangs skyld enig med Carlo....øhm, undskyld: Hitzige Helga! Ikke alt kan forklares med socio-økonomiske forskelle. Jeg tror der mere er tale om sociale og kulturelle forskelle. Dog ikke nødvendigvis religiøse forskelle.

Og vi har fået blæst ørerne fuld af hvordan vi skal forholde os overfor epidemien siden 1. marts. Det kan de undgå at have fået at vide, så det kan have noget med at gøre, at de har uvilje mod at følge vore love og retningslinier.

Jeg tror nu ikke, at det er direkte uvilje. Men mere et spørgsmål om, at myndighederne ikke altid når helt ud til indvandrermiljøerne, som ikke ser dansk tv og ofte heller ikke forstår dansk særligt godt.

Jeg vil sige, at jeg i dag under en cykeltur bemærkede, at jeg faktisk næsten synes, at der er flere arabertyper end hvide danskere, som bærer mundbind. Især mange arabiske kvinder, synes jeg, går med mundbind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 7 timer siden, Hitzige Helga skrev:

"Socio-økonomiske forskelle" er favorit-udtrykket bland dem der der gerne vil glatte ud overfor islam og gøre dem til nogen der er lige som os, men bare tror på noget andet. I tilfældet med dette bryllup er det svært at se at det skulle have noget med socio-økonomiske forskelle at gøre. Og vi har fået blæst ørerne fuld af hvordan vi skal forholde os overfor epidemien siden 1. marts. Det kan de undgå at have fået at vide, så det kan have noget med at gøre, at de har uvilje mod at følge vore love og retningslinier.

Mon ikke at langt de fleste har udskudt og aflyst arrangementer som alle andre, men der er jo altid nogen som går sine egne vegne. Men ligesom "piratfesterne" mødepladserne i div havneområder og parker, ikke entydigt siger noget om alle de unges adfærd og sikkert ikke er et udslag af oprør imod myndighederne eller lav intilligens, så er dette ene bryllup heller ikke en fælles betegnelse for ulydighed iblandt ikke-vestlige kultur.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, ThomasSneum skrev:

Mon ikke at langt de fleste har udskudt og aflyst arrangementer som alle andre, men der er jo altid nogen som går sine egne vegne. Men ligesom "piratfesterne" mødepladserne i div havneområder og parker, ikke entydigt siger noget om alle de unges adfærd og sikkert ikke er et udslag af oprør imod myndighederne eller lav intilligens, så er dette ene bryllup heller ikke en fælles betegnelse for ulydighed iblandt ikke-vestlige kultur.

Som Muslim kan jeg netop bekræfte - at sociale arrangementer, fester med videre generelt aflyses i de Islamiske kredse. Vi vil jo bare gerne yde vores bidrag i kampen mod corona - og være med til at bekæmpe smitten. :)

Redigeret af Tigermanden
  • Synes godt om 2
  • Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...