Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bannerføreren

Ligger det mon i kulturen?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 12 minutter siden, Erpe skrev:

Problemet er jo bare, at et hav af videoer og vidneberetninger viser, at de unge bare blæser på rådene og ignorerer dem lige så snart, at der ikke er betjente eller vagtpersonale i nærheden. Unge københavnere gider bare hverken at holde afstand eller bruge mundbind og gør det derfor kun, sålænge politiet eller vagterne er der.

Det bliver interessant at se, om reglen om, at alt nu skal lukke kl. 22 nu vil få de unge til at ændre indstilling. Eller om de unge virkelig ønsker, at barer og spisesteder skul lukke totalt og, at der skal indføres store bøder for ikke at holde afstand eller for at undlade at bruge mundbind?

Jeg regner med, at de unge til sidst ikke gider det her Corona-hysteri længere. Og så får vi et oprør i stil med det i 1968. Eller værre.

Jeg læste, at mange unge kommer til at blive forgældet i årevis på grund af Coronakrisen, fordi de ikke har kunnet tage de småjobs på grund af nedlukningen, som de plejer at kunne tage. Det gør, at de unge har måtte låne penge af staten til at kunne betale husleje. 

Jeg tror de unge, snart får nok og så får vi en revolution, hvor politikerne bliver udstillet offentligt og folket overtager magten. Sådan gik det jo også i andre diktaturer som Ceaucescu´s og Saddam´s...

Ifølge insiders vil den okkulte elite snart falde og de mest prominente medlemmer af eliten vil blive dømt til døden. Bl.a. Bill Gates vil få dødsstraf for forbrydelser imod menneskeheden, ifølge pålidelige kilder, der er inde i tingene. F.eks. nordmanden Rainer Irgang og amerikaneren David Wilcock. 

Redigeret af Lucianone
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 21 minutter siden, Erpe skrev:

Problemet er jo bare, at et hav af videoer og vidneberetninger viser, at de unge bare blæser på rådene og ignorerer dem lige så snart, at der ikke er betjente eller vagtpersonale i nærheden. Unge københavnere gider bare hverken at holde afstand eller bruge mundbind og gør det derfor kun, sålænge politiet eller vagterne er der.

Det bliver interessant at se, om reglen om, at alt nu skal lukke kl. 22 nu vil få de unge til at ændre indstilling. Eller om de unge virkelig ønsker, at barer og spisesteder skul lukke totalt og, at der skal indføres store bøder for ikke at holde afstand eller for at undlade at bruge mundbind?

Jeg synes de unge gør det rigtigt godt, men så bor vi jo ikke i Kbh. og tak for det. 🤪

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MammaMia

Osse snart på tide at polittikerne vågner op. Trist får de unge syns jeg i hvert fald...  :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

(moderation)

Det er besluttet at slette indlæg som opfordre eller tilskynder handlinger som går imod de officielle myndigheders vejledning om Covid-19.

Emnet er vigtigt - også at debattere, men vi vil ikke være med til at sprede misinformation her på siden. Har indlæg karakter af misinformation, eller opfordre man til at modarbejde de officielle myndigheder, så vil indlægget blive fjernet - og ser vi gentagende indlæg, kan advarsler blive udgivet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg tror de unge, snart får nok og så får vi en revolution, hvor politikerne bliver udstillet offentligt og folket overtager magten. Sådan gik det jo også i andre diktaturer som Ceaucescu´s og Saddam´s...

Det var nu ikke pga af en Corona virus;)

For 10 timer siden, Lucianone skrev:

Ifølge insiders vil den okkulte elite snart falde og de mest prominente medlemmer af eliten vil blive dømt til døden. Bl.a. Bill Gates vil få dødsstraf for forbrydelser imod menneskeheden, ifølge pålidelige kilder, der er inde i tingene. F.eks. nordmanden Rainer Irgang og amerikaneren David Wilcock. 

Det skulle være sundt at fantasere, meeeen det kan også overdrives og din fantasi er da løbet total løbsk.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Hvorfor må man ikke skrive når det er fremmede der er meget overrepræsenteret med corona-smitte. Politisk korrekthed, det ligger i deres kultur, Und-So-Weiter, og det må vi være forstående overfor.

Når man undertrykker fakta på den måde, bliver det værre, for så bliver der rygter mand-og-mand imellem.

Men BT har fået en lille video i hænde af et muslimsk bryllup i Ballerup 9. september.

Prøv se hvordan direktøren for centeret lyver reporteren lige op i hovedet.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ludendorff
On 15.9.2020 at 20:04, Jojojo skrev:

Hitler drak champagne helt op til allersidste øjeblik, han mente at de allierede var en falsk flag bevægelse, og ikke i stand til at besejre den Tyske hær.

https://www.tv2nord.dk/coronavirus/corona-i-nordjylland-flest-er-smittet-i-aalborg

Ganske morsom historie, men hvis han havde troet det, havde han nok ikke begået selvmord med strenge ordrer om, at liget ikke måtte falde i de allieredes hænder. Eller du tror måske på konspirationshistorien om hans fantastiske flugt (via Danmark) til Argentina?  😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 59 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Hvorfor må man ikke skrive når det er fremmede der er meget overrepræsenteret med corona-smitte. Politisk korrekthed, det ligger i deres kultur, Und-So-Weiter, og det må vi være forstående overfor.

Det ved Bannerføreren vist alt om, hvorfor han er blevet bannet ved jeg ikke, men måske netop pga af dette trådtema og hans egen mening til temaet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On 16.9.2020 at 05:52, dewey skrev:

Det var nu ikke pga af en Corona virus;)

Det skulle være sundt at fantasere, meeeen det kan også overdrives og din fantasi er da løbet total løbsk.

Det var så heller ikke min påstand, men Insiders påstand. Om påstanden er sand, ved jeg ikke.

Den norsk tyske foredragsholder og Youtuber, Rainer Irgang, giver her sit syn på sagen. Han mener, at eliten er ved at blive væltet og at der er er magtskifte igang her på jorden:

Men det hævdes, at det kun er et spørgsmål om tid, inden den okkulte elite falder og at en stor del af spidserne i eliten vil blive dømt enten til livsvarigt fængsel eller dødsstraf. Det er derfor, at de lige nu kører deres kontrolagenda for fuld skrue, fordi de er desperate. Derfor ser vi flere og flere totalitære restriktioner rundt omkring i verden. Senest vil de i Storbritannien indsætte hæren for at slå ned på folk, der ikke overholder Coronarestriktionerne. Totalitært, hvis I spørger mig! Men det siger lidt om, hvor desperate eliten er, at de vil sætte hæren ind imod deres eget folk. Hvis de her Coronarestriktioner bliver ved med at blive trukket ud og forlænget i månedsvis, tror jeg at en folkeopstand er uundgåelig. For når virksomheder går fallit i hobetal og folk mister jobs og indtægt, så vil de være ligeglade med Corona og gå amok.

Nu er jeg faktisk selv imod dødsstraf, uanset hvad. Så nej, jeg synes ikke at eliten skal dømmes til døden. Det er for mig et principspørgsmål. Men i USA er der nu engang tradition for dødsstraf og det er jo derovre, mange af elitens medlemmer holder til.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...