Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Kajkajdetermig

Nu må mænd sige fra til Mee Too.

Recommended Posts

Lucianone
For 3 timer siden, dewey skrev:

Jeg er helt og holdent enig med dig i diin mening, men der er gået mode i at anklage mænd for sex-chikane og det endda mange år efter, det skulle være sket. Og helt ærligt når jeg ser unge piger og kvinder rende efter og være påtrængende over for et eller andet af deres idoler, så behøver de unge piger og kvinderne som ikke undre sig, når idolet tager imod tilbuddet.

Du er inde på noget. Piger og kvinder kan selv være meget omklamrende og stalkeragtige. Bare se hvordan piger forfølger og stalker Justin Bieber, f.eks. Men piger må godt. Det er kun drenge og mænd, der ikke må.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 20 timer siden, dewey skrev:

Jeg er helt og holdent enig med dig i diin mening, men der er gået mode i at anklage mænd for sex-chikane og det endda mange år efter, det skulle være sket. Og helt ærligt når jeg ser unge piger og kvinder rende efter og være påtrængende over for et eller andet af deres idoler, så behøver de unge piger og kvinderne som ikke undre sig, når idolet tager imod tilbuddet.

Der er forskel på at ønske og uønsket adfærd og på om der er magtbalance forskel eller ej mellem personerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, BenniM skrev:

Fordi mange drenge og unge mænd sikkert har haft en "MILF" drøm engang imellem.

Nu hentyder jeg ikke til at blive misbrugt af kvinder, men til ikke at modtager klager eller anklager fra kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, Lucianone skrev:

Du er inde på noget. Piger og kvinder kan selv være meget omklamrende og stalkeragtige. Bare se hvordan piger forfølger og stalker Justin Bieber, f.eks. Men piger må godt. Det er kun drenge og mænd, der ikke må.

Ja men det er to forskellige ting.

Som med alt i verden så er der berettiget klager og uberettiget.

At der findes falske anklager om voldtægt betyder ikke at der ikke også begårs voldtægt. Det er to forskellige former for kriminalitet, begge findes og de udelukker ikke hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 21 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Mange af de her kvinder, de har haft mange år til at sige fra, og få sat en stopper for det svineri. Men det gjorde de ikke.

Jeg kan nu undre mig over at - var det 1600+ kvinder (sikkert mange flere nu) som støttede op om Sofie fra tv, alle havde de oplevet noget væmmeligt med mænd..

- at ikke EEN ENESTE af dem har sat navn på den- eller de formastelige...🤔

Jeg mener, der er vel ikke noget at være bange for - altså med mindre at en eller anden navngiven 'sjuft' skulle finde på at tage til genmæle....

- og måske med en helt, helt anden udlægning af det skete...🥳

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 8 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Jeg kan nu undre mig over at - var det 1600+ kvinder (sikkert mange flere nu) som støttede op om Sofie fra tv, alle havde de oplevet noget væmmeligt med mænd..

- at ikke EEN ENESTE af dem har sat navn på den- eller de formastelige...🤔

Jeg mener, der er vel ikke noget at være bange for - altså med mindre at en eller anden navngiven 'sjuft' skulle finde på at tage til genmæle....

- og måske med en helt, helt anden udlægning af det skete...🥳

Ja, disse anonyme historier er for nemme og gratis. Ingen kan modsige dem og så er det svært at forholde sig til dem.

Jeg har dog oprettet en mændenes MeToo-tråd herinde, hvor vi mænd også kan anklage kvinder helt anonymt og uden navn. Noget for noget. Så kan de få deres egen medicin at smage he he he

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 16 timer siden, Lucianone skrev:

Ja, disse anonyme historier er for nemme og gratis. Ingen kan modsige dem og så er det svært at forholde sig til dem.

Jeg har dog oprettet en mændenes MeToo-tråd herinde, hvor vi mænd også kan anklage kvinder helt anonymt og uden navn. Noget for noget. Så kan de få deres egen medicin at smage he he he

Det kan du godt spare dig.

Y-kromosomet som tilhører kvinden, blokerer totalt for at se retfærdighed, og de evt. fejl som kvinderne oftest begår, og sidenhen har kvinden pådraget sig håneretten uden at skulle bevise deres egen uskyld.

For fanden hvor kunne jeg dog godt tænke mig, at den person som den latterlige umodne kvinde som samtidigt med at hun stod og råbte PIK, mens hun løftede op så både maveskind og trusser blev blottet. Han gik gik på talerstolen, og kom med en direkte modsat version af det overgreb som hun påstod.

Men at vise maveskind, og trusser, Det var der tilfældigt vis ikke nogen kvinder der synes var dobbelt moralsk.

Nu sagde hun jo nej.

Men mon så ikke hun har sagt ja andre steder, for frøken budding er der jo stadigt, ikke, og for at det ikke skal være løgn, så stiger hun også i graderne, på DR.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...