Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Kajkajdetermig

Nu må mænd sige fra til Mee Too.

Recommended Posts

Kajkajdetermig

Mee Too bølgen er efterhånden så utroværdig, og er efterhånden så nedværdigende for det mandelige køn.

Er Mee Too ikke et problem, for kvinder som har modtaget, eller blevet tilbudt sex i arbejdsregi?

En ting er at der kommer flere og flere kvindelige cheffer, mens det mandelige køn bliver negligeret mere og mere.

Måske skal vi mænd, til at sige velkommen til Corona epidemien, da jeg tror at langt de fleste julefrokoster er aflyst på netop denne her grund.

Er det ikke på tide at vi mænd i erhvervslivet, vi tager til genmægle?

Eller skal vi bare finde os i, at blive udskældt for noget som kvinderne måske har oplevet i sit erhvervsliv, og så har fået ret til at fortryde 10,15 eller 20 år efter hændelsen måske er sket.

Bør vi mænd ikke tage til overvejelse, om vi i det hele taget kan deltage i ulønnede sociale begivenheder som julefrokoster og skovture?

Ligeledes det mange gange latterlige skatteyderbetalte julegratiale, hvor det som regel er en kvinde der påtager sig opgaven, at udvælge de valgmuligheder der måtte være at vælge imellem. "Kvindelig intuition", eller ragelse.

Er det efterhånden ikke på tide, at mænd, som arbejder sammen med det modsatte køn, frasiger sin tilstedeværelse, til ulønnede situationer, hvor indtagelse af alkohol kunne finde sted?

For, skulle du Kisse misse med Lotte fra sekretariatet, har de kvindelige chefer jo givet grønt lys til at hun kan fortryde i de næste 20-30 år, uden vel at mærke at bevise sin egen uskyld.

Mon ikke vi mænd, burde vende Corona om til noget positivt, og få afskaffet Julegratialer, samt ulønnede sociale sammenkomster i firmaregi.

Mee >Too skinkerne, glemmer som regel, at hvert 5 menneske i Danmark er ensom, og det eneste spinkle håb om et mandeligt bekendtskab for en Solomor, det er på arbejdet.

Jeg har selv mødt kvinder i arbejdslivet, der ikke kan styre sig, og deres som regel, selvforskyldte ensomhed, har skabt problemer, hvor det som forventeligt, var mig der så måtte finde nyt arbejde.

Ligeledes få skrevet ind i arbejdsmiljøloven, at et hvert parforhold der indgås i mellem ta ansatte, ekskluderes begge med øjeblikkelig virkning.

Hvad synes du mand?

Indlæg fra kvinder er velkommen, men er du uenig, så bid dig i tungen, og vælg en anden tråd.

Denne her tråd er rettet til mænd.😎

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Der er også en side af sagen, som kvinderne ikke vil have frem.

Nemlig kvinder ofte er udspekulerede og bevidst bruger deres fysiske attributter/skønhed til at dupere chefen og komme frem i graderne!

Derfor klinger det hult, når disse kvinder som 40-50 årige med hængepatter, pludselig får ondt i røven over, at de er blevet scoret af en chef da de var 20, når nu de selv var helt bevidste om, at de brugte deres kroppe til at dupere chefen og få forfremmelse.

Det er selvfølgelig ikke fedt, når mandlige chefer sexchikanerer unge praktiktanter. Men de unge praktikanter kan jo bare sige fra i stedet for, som de ofte gør, at spille med på den og så finder de sig i det for at få forfremmelsen. Det er derfor, det ville virke meget mere troværdigt, hvis de sagde fra med det samme - fremfor at gøre det som 40-50 årige med hængepatter, når de nu ER kommet frem i karrieren. Så er det nemt at spille krænkede 20 år efter!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 3 minutter siden, Lucianone skrev:

Der er også en side af sagen, som kvinderne ikke vil have frem.

Nemlig kvinder ofte er udspekulerede og bevidst bruger deres fysiske attributter/skønhed til at dupere chefen og komme frem i graderne!

Derfor klinger det hult, når disse kvinder som 40-50 årige med hængepatter, pludselig får ondt i røven over, at de er blevet scoret af en chef da de var 20, når nu de selv var helt bevidste om, at de brugte deres kroppe til at dupere chefen og få forfremmelse.

Det er selvfølgelig ikke fedt, når mandlige chefer sexchikanerer unge praktiktanter. Men de unge praktikanter kan jo bare sige fra i stedet for, som de ofte gør, at spille med på den og så finder de sig i det for at få forfremmelsen. Det er derfor, det ville virke meget mere troværdigt, hvis de sagde fra med det samme - fremfor at gøre det som 40-50 årige med hængepatter, når de nu ER kommet frem i karrieren. Så er det nemt at spille krænkede 20 år efter!

Der er selvfølgelig også den dumme side af Mee Too medaljen, som de heller ikke er så stolte af.

Alle de indebrændte kvinder som er blevet vraget, eller modtaget afslag, fra en kollega, som de er forelsket i.

Der har kvinderne også den mangel på situationsfornemmelse, som så siden udvikler sig til en Mee Too løgnehistorier.

Jeg tror faktisk, at den eneste reelle overgrebs-historie, det er Cospy, for han bedøvede jo de kvinder som han forgreb sig på.

Det er jo en helt anden sag, og er dybt kriminel.

Om ikke andet, så for en tid, burde mænd på arbejdsmarkedet sige fra til alt social samvær med sine kvindelige kollegaer.

Så kan de kvindelige chefer se om de overhovedet er i stand til at lede en virksomhed, med den mangel på goodwill som Mee Too skaber hos mænd. Elles så må vi mænd kræve at der også er en mandlig øverste chef, som kan sige fra på sine mandlige kollegaers vegne på direktionsgangen. Så må de to dele den ene cheflønning der måtte være stillet til rådighed.

Det var tider da, kvinderne arbejde på kontoret, og mænd arbejdede ude i marken.

Vi havde klubkasser hvor vi selv indbetalte til vores kollegafester, og der var der bare ikke kvinder til stede. Dem mødte man så uden for arbejdstid, og blev aldrig smedet sammen med sit arbejde.

Personligt, har jeg selv bemærkelsesværdigt travlt omkring den tid, hvor jeg skal håndterer den manglende situationsfornemmelse, som kvinderne på arbejdsmarkedet er i besiddelse af, så min kalender ar total bookede samtlige weekender i november og december.

Jeg nægter at bruge ulønnet tid på mit arbejde. Og kvindelige kollegaer.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Sjovt nok har nogle af os har slet ikke problem med kvinder og deres "me too", hvorfor mon?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 minut siden, modpol skrev:

Sjovt nok har nogle af os har slet ikke problem med kvinder og deres "me too", hvorfor mon?

Sikkert fordi i opfører jeg eksemplarisk over for kvinder:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 7 minutter siden, dewey skrev:

Ja og det faktisk ikke svært, kvinder er sjovt nok også mennesker som gerne vil behandles med respekt og ses som de individer de er, sjovt nok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 7 minutter siden, dewey skrev:

Helt sikkert.

Men jeg tror nu, at det er de fleste mænd, som opfører sig anstændigt over for deres kvinder og kvindelige kollegaer. 

Men jeg tror simpelthen ikke på at alle de kvinder, alle har været udsat for så grove sex sigkaner, som Mee Too lægger op til.

Jeg tror desværre at det er en bølge af overdrivelse, hvor kvinderne de ved at de ikke kan få deres løgne for retten, og derfor frit kan lade sig forarge over andres måske beskidte overgreb.

Mange af de her kvinder, de har haft mange år til at sige fra, og få sat en stopper for det svineri. Men det gjorde de ikke.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 50 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Helt sikkert.

Men jeg tror nu, at det er de fleste mænd, som opfører sig anstændigt over for deres kvinder og kvindelige kollegaer. 

Men jeg tror simpelthen ikke på at alle de kvinder, alle har været udsat for så grove sex sigkaner, som Mee Too lægger op til.

Jeg tror desværre at det er en bølge af overdrivelse, hvor kvinderne de ved at de ikke kan få deres løgne for retten, og derfor frit kan lade sig forarge over andres måske beskidte overgreb.

Mange af de her kvinder, de har haft mange år til at sige fra, og få sat en stopper for det svineri. Men det gjorde de ikke.

Jeg er helt og holdent enig med dig i diin mening, men der er gået mode i at anklage mænd for sex-chikane og det endda mange år efter, det skulle være sket. Og helt ærligt når jeg ser unge piger og kvinder rende efter og være påtrængende over for et eller andet af deres idoler, så behøver de unge piger og kvinderne som ikke undre sig, når idolet tager imod tilbuddet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 4 timer siden, modpol skrev:

Fordi mange drenge og unge mænd sikkert har haft en "MILF" drøm engang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

I kender min mening om mee too

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...