Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bannerføreren

Psykopaten på plejehjemmet i Helsingør

Recommended Posts

Bannerføreren
Skrevet (redigeret)

Da jeg kom hjem fra indkøbsturen denne middag, havde jeg forestillet mig, at der var en storm af forargelse  og vrede over videoen fra plejehjemmet i Helsingør. Det er der vist også de fleste andre steder - men ikke herinde. Nej, tænkte jeg, selvfølgelig er der ikke det på den mest politisk korrekte, venstresnoede debatside, jeg endnu har set. Men det, der måske mest gør udslaget er muligt skribenternes aldersfordeling?

Sagen jeg hentyder til, er selvfølgelig den, TV2News havde med i deres udsendelser i går.

For dem, der helt har gået rundt med skyklapper på og walkman-larm i ørerne: En 34-årig mandlig ansat på et plejehjem i Helsingør har video-filmet en episode (med mobiltelefon), hvor han ondskabsfuldt ud over alle grænser ydmyger, håner og truer en 83-årig dansk kvinde, som er ramt af demens. TV forvrængede både hans og hendes stemme; alligevel syntes jeg, det er let at høre at "sosu-hjælperen" ikke er dansk. Han har en tyk accent, når han - på engelsk - spørger kvinden, om hun er dum. Siger til hende at hun er grim. "Hvad skal jeg gøre, skal jeg smadre dig?" (Fuckin' beat you up) ... man tror næsten ikke sine egne ører! Fatter knap denne afstumpethed, og tankerne går uvilkårligt til den gamle dames pårørende.

Nu er det så kommet frem (naturligvis ikke takket være mainstreampressen, herunder TV2) - at den såkaldte sosu-hjælper er fra Gambia. Han bor til daglig i Sverige og pendler åbenbart til den arbejdsplads han nu mister. Hvad der så vil ske, er ikke godt at vide....

https://www.document.dk/2020/09/15/ulovlig-video-gambiansk-sosu-hjaelper-truer-dement-plejehjemsbeboer/

Hvad mener du om, at Helsingør Kommune har valgt at ansætte denne afrikanske psykopat? Og hvad bør straffen være for at opføre sig sådan og filme det? Ligger der et had hos en sådan type, et had mod de ældre indfødte borgere, der byggede dette land op?

Redigeret af Bannerføreren
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En Lige Højre
Skrevet (redigeret)

Selv om kommunen måske ikke kunne vide, at han er sådan, forstår jeg heller ikke, hvorfor de absolut skulle hente en sosu-hjælper i Sverige. Umuligt af få en i Nordsjælland?

Jeg mener, der bør være en hård straf for at nedgøre og true en værgeløs ældre kvinde og til med filme det. Hvad skulle han med videoen? Nyde sin "bedrift" senere i venners lag? Han skulle allerhelst sparkes ud af Norden og på r.. og albuer og sendes til Afrika.

Redigeret af En Lige Højre
en dum stavefejl
  • Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Ja, det er utroligt med de svenske indvandrere :)

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det er da ret simpelt. Til den løn en SOSU-medhjælper får har ingen råd til at bo nord for København - medmindre man har arvet millioner eller vundet i Lotto.

Jeg har selv været tæt på at flytte på plejehjem i Guldborgsund kommune på Lolland - tror i måske det er bedre i sådan en fattig-kommune ?

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JA ikke at jeg ved om der er forskel på plejehjem alt efter om man er en fattig eller rig kommune, og jeg håber heller ikke jeg kommer til at vide det nogensinde, for selv den bedste må være elendig.. .gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 timer siden, Bannerføreren skrev:

Da jeg kom hjem fra indkøbsturen denne middag, havde jeg forestillet mig, at der var en storm af forargelse  og vrede over videoen fra plejehjemmet i Helsingør. Det er der vist også de fleste andre steder - men ikke herinde. Nej, tænkte jeg, selvfølgelig er der ikke det på den mest politisk korrekte, venstresnoede debatside, jeg endnu har set. Men det, der måske mest gør udslaget er muligt skribenternes aldersfordeling?

Sagen jeg hentyder til, er selvfølgelig den, TV2News havde med i deres udsendelser i går.

For dem, der helt har gået rundt med skyklapper på og walkman-larm i ørerne: En 34-årig mandlig ansat på et plejehjem i Helsingør har video-filmet en episode (med mobiltelefon), hvor han ondskabsfuldt ud over alle grænser ydmyger, håner og truer en 83-årig dansk kvinde, som er ramt af demens. TV forvrængede både hans og hendes stemme; alligevel syntes jeg, det er let at høre at "sosu-hjælperen" ikke er dansk. Han har en tyk accent, når han - på engelsk - spørger kvinden, om hun er dum. Siger til hende at hun er grim. "Hvad skal jeg gøre, skal jeg smadre dig?" (Fuckin' beat you up) ... man tror næsten ikke sine egne ører! Fatter knap denne afstumpethed, og tankerne går uvilkårligt til den gamle dames pårørende.

Nu er det så kommet frem (naturligvis ikke takket være mainstreampressen, herunder TV2) - at den såkaldte sosu-hjælper er fra Gambia. Han bor til daglig i Sverige og pendler åbenbart til den arbejdsplads han nu mister. Hvad der så vil ske, er ikke godt at vide....

https://www.document.dk/2020/09/15/ulovlig-video-gambiansk-sosu-hjaelper-truer-dement-plejehjemsbeboer/

Hvad mener du om, at Helsingør Kommune har valgt at ansætte denne afrikanske psykopat? Og hvad bør straffen være for at opføre sig sådan og filme det? Ligger der et had hos en sådan type, et had mod de ældre indfødte borgere, der byggede dette land op?

Jeg synes at du næste gang du er på indkøb skal investere i nogen tudekiks. :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bannerføreren
For 15 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg synes at du næste gang du er på indkøb skal investere i nogen tudekiks. :wave:

Jeg sætter mig da aldrig ned og tuder som en tøs. Jeg holder mig frisk og yder mit beskedne bidrag til kampen mod, at Danmark skridt for skridt bliver overtaget af fremmede. Det giver mit liv mening, Jojojo.

Angående den sag mit oplæg handler om, regnede jeg heller ikke med, at du havde en mening. Sådan noget kan du ikke rigtigt gabe over!  🙈

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 minutter siden, Bannerføreren skrev:

Jeg sætter mig da aldrig ned og tuder som en tøs. Jeg holder mig frisk og yder mit beskedne bidrag til kampen mod, at Danmark skridt for skridt bliver overtaget af fremmede. Det giver mit liv mening, Jojojo.

Angående den sag mit oplæg handler om, regnede jeg heller ikke med, at du havde en mening. Sådan noget kan du ikke rigtigt gabe over!  🙈

Jeg er ligesom et skib, en bølge på havet er forventet og overkommeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 7 timer siden, Bannerføreren skrev:

rundt med skyklapper på og walkman-larm i ørerne:

Walkman? Der er sgu ikke mange, der løber rundt med en walkman i dag. Følger du slet ikke med os andre eller står toget helt stille for dig. 😂

Jeg synes, det er noget værre noget med historen, men jeg afventer at høre, hvad ledelsen eller de ansvarlige har af kommentar, hvis jeg gider bruge tid på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

Han har ikke været udredt hos os. Det kan jeg garantere for. Vi ville have sendt ham ud som center-vagt eller parkeringsvagt.

Men episoden viser at der er et massivt problem med det image som SOSU-uddannelsen har. Den er skraldespanden, som studievejlederne sender de unge i retning af hvis de mangler evner i livet eller har nogle aparte tendenser.

Jeg kan dårligt se en løsning, da ikke alle kan ansættes som kommunale sagsbehandlere, der uden samvittighedskvaler gør hvad DJØF'en i toppen har fundet frem til er en god ide på sit regneark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...