Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dewey

Rasende flygtning på Lesbos: Hvad pokker foregår der i Europa?

Recommended Posts

Erpe
For 7 minutter siden, stig6499 skrev:

Jo da hvis bare det var det der er problemet men virkeligheden ser anderledes ud , hvis du ikke tror på at der findes bekvemligheds migranter så er du godt nok naiv

Det er nu dig, der er så utroligt naiv, at du bare slynger idealiserede påstande ud i den blå luft. Som jeg har forstået det, så er de fleste af disse flygtninge fra Afghanistan eller Syrien. Hvis du mener, at disse lande er så utroligt sikre, så synes jeg, at du skal rejse til hvert af dem på en lille ferie. Sørg for at komme godt rundt i landene og ikke bare opholde dig i de dele, der lige i øjeblikket vurderes mest sikre, så du rigtigt kan vise, hvilken dødsforagtende vovehals, du mener at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Erpe skrev:

Det er nu dig, der er så utroligt naiv, at du bare slynger idealiserede påstande ud i den blå luft. Som jeg har forstået det, så er de fleste af disse flygtninge fra Afghanistan eller Syrien. Hvis du mener, at disse lande er så utroligt sikre, så synes jeg, at du skal rejse til hvert af dem på en lille ferie. Sørg for at komme godt rundt i landene og ikke bare opholde dig i de dele, der lige i øjeblikket vurderes mest sikre, så du rigtigt kan vise, hvilken dødsforagtende vovehals, du mener at være.

Så du mener at der ikke er andre migranter end fra syrien og by Afghanistan der er tonsvis af migranter fra Afrika der betaler i dyre og domme for at komme til Europa ja der er nogen steder i Afrika hvor de får bomber i hovedet men det er et mindre antal 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 12 minutter siden, Erpe skrev:

Som jeg skrev til en anden de debattører hvor har i forstillet jer hvor vi skal huse alle de migranter og  flygtninge det kan ikke lade sig gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 18 minutter siden, stig6499 skrev:

Så du mener at der ikke er andre migranter end fra syrien og by Afghanistan der er tonsvis af migranter fra Afrika der betaler i dyre og domme for at komme til Europa ja der er nogen steder i Afrika hvor de får bomber i hovedet men det er et mindre antal 

Der findes andre årsager end bomber eller krig, og meget mere alvorligt.

https://redbarnet.dk/skole/globale-temaer/flugt-mellemtrin/

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 11 minutter siden, stig6499 skrev:

Som jeg skrev til en anden de debattører hvor har i forstillet jer hvor vi skal huse alle de migranter og  flygtninge det kan ikke lade sig gøre

Du har ret at vi ikke kan tage imod alle, men vi må bare være indstillede på at der kommer en del, dersom vi ikke gider at gøre en indsats i de lande hvor de kommer fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 15 minutter siden, stig6499 skrev:

Ja men vi i Europa kan ikke redde resten af verden selvom vi gerne ville

Det har du ret ind, men vi bliver nok nødt til at adressere problemet og ligge et slagplan, fordi de kommer uanset om vi kan tage imod dem eller ej.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 50 minutter siden, stig6499 skrev:

Nej, jeg tror på BBC, når de fortæller, at 70% af disse flygtninge kommer fra Afghanistan:

According to InfoMigrants, about 70% of people in the camp are from Afghanistan but migrants from more than 70 different countries live there.”

https://www.bbc.com/news/world-europe-54082201

Så det er altså især alle hjørner af Afghanistan, som du skal til at rejse rundt i for at bevise, at du ikke bare er en naiv overfladisk tåbe, der slynger løsagtige påstande ud efter forgodtbefindende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 15 minutter siden, Jojojo skrev:

Det har du ret ind, men vi bliver nok nødt til at adressere problemet og ligge et slagplan, fordi de kommer uanset om vi kan tage imod dem eller ej.

Ja vi sidder i lort til halsen EU er åbenbart der alle vil bo 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 minut siden, stig6499 skrev:

Ja vi sidder i lort til halsen EU er åbenbart der alle vil bo 

Er det ikke dejligt at bo i så populært et område? :)

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...