Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Leonidas

911 skeptikere er mere udholdende end dem der tror på den officie

Recommended Posts

Leonidas

Jeg vidste det! 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

HALLO LUCIANONE

nu har du haft 4 dage tid til at svare på mit pørgsmål:

Hvordan forklarer du så det fly, der ramte Pentagon knap 1 time efter et fly ramte World Trade Center's Nordtårn? og flyet der blev bragt til nedstyrtning i Shanksville ca. 1 time efter et fly fløj ind i WTC's Sydtårn?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 13.9.2020 at 19:57, Leonidas skrev:

911 skeptikere er mere udholdende end dem der tror på den officielle version.

Jeg har aldrig sat mig ind i alt det tekniske, så jeg har ikke lyst at gå ind i en debat på facebook, med en skeptiker, som har set tusind videoer om emnet. 

Er der nogle gode ressourcer på nettet, så man kan imødegå sølvpapirhattene? 

Mærkeligt nok hører man ikke ret meget fra de 3000 plus døde 9/11 folket. Jeg har boet 400 meter fra selveste sted og bliver meget ked af dem som tvivler på sagen, næsten de samme som at sige at krigen har aldrig fundet sted i Danmark, med mindre man kan komme med beviser. 

Monumentet på Ground Zero stedet er imens dybt og sort, på samme måde som twin tårnet var højt og så er det stadigvæk muse stille på stedet selvom det er midt i NY. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, dewey skrev:

HALLO LUCIANONE

nu har du haft 4 dage tid til at svare på mit pørgsmål:

Hvordan forklarer du så det fly, der ramte Pentagon knap 1 time efter et fly ramte World Trade Center's Nordtårn? og flyet der blev bragt til nedstyrtning i Shanksville ca. 1 time efter et fly fløj ind i WTC's Sydtårn?

Den nu afdøde journalist og foredragsholder Tommy Hansen argumenterer for, at der blev brugt sprængstoffer - også ved Pentagon. Han mener at flystyrtet ved Shanksville blev faked....:

Redigeret af Lucianone
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 56 minutter siden, Lucianone skrev:

Den nu afdøde journalist og foredragsholder Tommy Hansen argumenterer for, at der blev brugt sprængstoffer - også ved Pentagon. Han mener at flystyrtet ved Shanksville blev faked....:

Jamen det var ikke Tommy Hansens argument/mening jeg spurgte til, det var til DIN forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Der blev ikke brugt sprængstoffer. Højhuset i Die Hard faldt ikke sammen, selv om McClain sprængte en hel etage i luften med raketter, C4 og kontorstol. Man kan tydeligt se det på youtube. Så deeeet ...

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On 15.9.2020 at 10:06, Ieet skrev:

Hej Lucianone

Øh?! Poul Nyrup fik et kald 5-10 minutter inden ANDET tårn faldt, som advarede om at det kunne ske.

Folk inde i bygningen blev ikke informeret inden fordi der var brænd og ingen måde man kunne komme op og informere dem. De blev dog informeret indirekte da bygningen lige ved siden af brasede sammen.

Poul Nyrup Rasmussen: “Nogenlunde i det øjeblik jeg træder ind i Statsministeriet, får jeg at vide, at det første tårn er nu helt kollapset. Vi, øeh, jeg får en melding, jeg tror… fem, fem, fem-ti minutter, før det fysisk sker, at nu er der overhængende risiko for at, at tårnene kollapser. Så jeg vidste katastrofen var på vej og får det så endelig bekræftet, i det øjeblik jeg træder ind, tror jeg, øh, i huset.”

https://www.911facts.dk/?p=329

Med venlig hilsen

Ieet

Hej Ieet.

Jeg håber ikke du har glemt dokumentation om de 15% indvandre før vi flytter opmærksomhed til 9/(11

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, dewey skrev:

Jamen det var ikke Tommy Hansens argument/mening jeg spurgte til, det var til DIN forklaring.

Jeg har aldrig sat mig supergrundigt ind i 911. Af den simple grund, at det er et emne, som folk, der interesserer sig for konspirationer, har haft øverst oppe på ranglisten i årevis. Og da der er tusinder andre, der minutiøst har behandlet emnet, har jeg aldrig gået ind i de enkelte detaljer om 911. Men jeg har set nok til, at jeg er overbevist om, at det var et Inside Job.

Tommy Hansen forklarer det i videoen, jeg linkede til, ti gange mere detaljeret, end jeg selv kan forklare det. Så hvis I vil høre mere, synes jeg godt I kunne bruge tre kvarters tid på den video. Vil du høre om styret i Shanksville, jamen så er det netop det emne, foredraget starter med lige fra minut 1. Pentagon kommer han ind på efter lidt over 20 minutter, så vidt jeg husker.

Men skal jeg svare dig kort med mine egne ord:

SHANKSVILLE: Meget tyder på, at intet fly styrtede ned der. Hullet bærer præg af at være lavet kunstigt med sprængstoffer og vragdelene ligner ikke noget fra fly - men ligner mere en masse jern og beton, som man har placeret der på forhånd for at simulere vragdele. Tommy Hansen fortæller, at der efter hans overbevisning er blevet faked med de billeder, der siden er blevet vist af vragdele fra Shanksville. Han viser så et fotografi, hvor det er tydeligt, at billedet med vragdele slet ikke stammer fra Shanksville, fordi der er bregner rundt om vragdelene. Der er ingen bregner i Shanksville! Der er heller aldrig bevet fundet genkendelige ligdele i Shanksville. Da man hævdede at ligdelene var sprunget i så små stykker, at ingen kunne identificeres. Tommy Hansen redegør for, at det lyder som en usandsynlig forklaring, for ved lignende ægte flyulykker, har man altid kunnet finde både hoveder, hele ben og overkroppe, som nemt kunne identificeres.

PENTAGON: Intet fly styrtede ned i Pentagon! Man placerede sprængstoffer inde i bygningen, som for en stor del var rømmet fra morgenstunden. Og så sprængte man bygningen indefra. En række piloter har stået frem og fortalt, at det er fysisk umuligt for at fly at styrte ned med den vinkel, som flyet hævdes at være styrtet ind i Pentagon med. Det betyder at det skulle have fløjet i flere hundrede meter 1½ meter over jorden med 900 km. i timen! Det er fysisk en umulighed! Derudover er der aldrig blevet set tydelige flyrester ved Pentagon. Og ifølge Tommy Hansen placerede man nogle fake rester der for at simulere et flystyrt. En god pointe, Tommy Hansen kommer ind på, er at græsplænen ved Pentagon ser helt uberørt og fin ud lige efter ulykken. Hvis et fly havde fløjet 1½ meter over græsset med 900 km. i timen, ville græsplænen have været helt brændt. Det samme med græsplænen i Shanksville. Den er grøn og fin. Hvis et fly var styrtet ned der med 700-900 km. i timen og var brudt i brand, ville græsset også have været brændt rundt omkring nedstyrtningsstedet. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 timer siden, Jojojo skrev:

Mærkeligt nok hører man ikke ret meget fra de 3000 plus døde 9/11 folket. Jeg har boet 400 meter fra selveste sted og bliver meget ked af dem som tvivler på sagen, næsten de samme som at sige at krigen har aldrig fundet sted i Danmark, med mindre man kan komme med beviser. 

Monumentet på Ground Zero stedet er imens dybt og sort, på samme måde som twin tårnet var højt og så er det stadigvæk muse stille på stedet selvom det er midt i NY. 

Ingen betvivler at tårnene væltede og at Ground Zero opstod.

Men mange tvivler på den officielle forklaring på, hvorfor og hvordan, det skete.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...