Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Leonidas

911 skeptikere er mere udholdende end dem der tror på den officie

Recommended Posts

Leonidas

911 skeptikere er mere udholdende end dem der tror på den officielle version.

Jeg har aldrig sat mig ind i alt det tekniske, så jeg har ikke lyst at gå ind i en debat på facebook, med en skeptiker, som har set tusind videoer om emnet. 

Er der nogle gode ressourcer på nettet, så man kan imødegå sølvpapirhattene? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Man er ikke en såkaldt sølvpapirshat, fordi man tænker logisk og godt kan se, at et kæmpe stort tårn ikke bare falder af sig selv - uden at sprængstoffer er involveret:

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Man kan ikke vinde over en konspirationstosse. Og netop tosse må man gerne kalde 9/11-skeptikerne - det har Søren Villemoes fra Weekendavisen rettens ord på, da han kaldte Niels Harrit for en tosse.

.Brug tiden på noget mere fornuftigt er mit råd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
Lige nu, Lucianone skrev:

Fint, så kalder jeg også dig en tosse, homofaber. Noget for noget. 

Du er jo en tosse, hvis du efter at have set videoen, jeg linkede til ovenover, stadig er så naiv, at du tror på den officielle forklaring, som bliver totalt skudt i sænk af den nu af lungekræft afdøde freelancejournalist og forfatter Tommy Hansen. 

- Du kan, efter at have lyttet til hele klippet, slet ikke, hvis du er et kritisk tænkende intelligent væsen, være i tvivl om, at det var sprængstoffer, der blev placeret i tårnene på forhånd, som resulterede i bygningernes kollaps. 

Hvis du er et kritisk tænkende væsen, vil du også synes, at det er meget mærkværdigt, at Poul Nyrup Rasmussen fik et opkald fra USA 5-10 minutter før, tårnene faldt, om at tårnene var ved at falde. Hvorfor skulle han vide det, når folkene inde i bygningen intet fik at vide?? Det tyder på et planlagt begivenhed, hvor statsledere verden over var enige om agendaen. 

Jeg gider ikke se videon. Jeg gider heller ikke diskutere konspiratiostorier og om de er korrekte eller hvorfor de ikke er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Virkelig en dårlig trådudvikling. Det ævl og kævl gider jeg sku ikke læse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 48 minutter siden, Lucianone skrev:

Beklager, men jeg har svært ved at ignorere, når Homofaber taler ned til andre. Nu har jeg dog blokeret ham, så er jeg det problem kvit.

I øvrigt mener jeg, at du som trådstarter kan moderere i dine egne tråde. Så du burde kunne slette indlæggene, der gled lidt væk fra emnet.

RED: Nå, jeg prøvede i en af mine egne tråde. Det ser ud til, at det kun er hele tråden, man kan slette som trådstarter. Jeg troede, man også kunne slette bestemte indlæg. Jeg sletter gerne mine svar til Homofaber, hvis han også sletter sit indledende nedladende svar. ;)

Jeg har heller ikke så gode erfaringer med homofaber...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Man er ikke en såkaldt sølvpapirshat, fordi man tænker logisk og godt kan se, at et kæmpe stort tårn ikke bare falder af sig selv - uden at sprængstoffer er involveret:

Vi gider STADIGT IKKE se jeres videoer.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 5 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Vi gider STADIGT IKKE se jeres videoer.

Du er kommunist og derfor skal du selvfølgelig forsvare den nye verdensorden, som ER kommunistisk. Mao, Stalin og Marx er vel dine største idoler....😜😜😜

Karl Marx var frimurer og satanist. Og ham støtter du, Carlo LOL

Controllers5.jpg

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Det er første gang i historien et højhus er blevet torpederet af to store fuldt tankede fly - så det kan meget nemt være årsagen til det :)

la-xpm-photo-2001-sep-12-na-sept-11-atta

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 3 minutter siden, Arend skrev:

Det er første gang i historien et højhus er blevet torpederet af to store fuldt tankede fly - så det kan meget nemt være årsagen til det :)

la-xpm-photo-2001-sep-12-na-sept-11-atta

Jo, men det er derfor, at beviset er det tredje tårn, der også faldt - uden at være blevet ramt at fly....

Alle uvildige eksperter, som ikke er korrupte og i ledtog med gerningsmændene, ved godt, at det tredje tårn sprang, fordi der var placeret sprængstoffer inde i tårnet på forhånd. Som Tommy Hansen også er inde på i videoen, jeg linkede til før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...