Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Har du scoret nogen som du ikke kunne eg med hjem?

Recommended Posts

snoozz

Ja har i det?

Altså det jeg mener er en som ikke ikke vil tage med hjem til jeres forældre til jul eller lign?

Fx fordi hun er EMO, eller meget tyk eller hvad det nu kan være?

Jeg har aldrig taget hende med hjem hvis hun ville altså.

Men jeg har da haft tanker hvis hun var EMO eller for var tyk GG?

Nu har jeg fx fødselsdag, og det betyder ar min far nok kommer forbi med en gave GG.

Det er seføli sødt af ham at han husker det, selvom  jeg helst var fri.....!!!

Og han er ikke engang EMO eller Tyk GG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Tillykke med dagen. ;)

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Tillykke med dagen hvad er en EMO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Snoozz har det jo med at snuble over bogstaverne, så det kan være, der skulle stå oma, hvilket jo betyder bedstemor på tysk, så det kan være, han har været bekymret for, om kæresten kunne tygge stegen med det kunstige gebis hjemme hos forældrene. 

f936f8197ef3a315e6aa6aa19b9637f6.jpg

Og skåååål og kæmpe stort tillykke med dagen, Snoozzzzz. :) 🇩🇰 🍺

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Tillykke, Snooz. Jeg håber, at dit nye år vil bringe dig godt helbred og dit eget hus at bo i. 🙂⛺👨‍🦼🍾🍺🍻

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 48 minutter siden, Entrelac skrev:

Emo kan vel bedst sammenlignes lidt med punkere. 

"Jeg har bare søgt SÅ mange stillinger som receptionist på advokatkontor, men jeg får ALTID afslag..!

- det er nok noget med min telefonstemme".... 🤣

image.thumb.png.91bce9470f39a151fbb5875cbe1d5c04.png

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 6 timer siden, stig6499 skrev:

Tillykke med dagen hvad er en EMO

Emo – en dyrkelse af det depressive, det ulykkelige. Tøjet er sorte stramme bukser og en sort t-shirt med et band-navn. Håret er sort – eller hvidt. Karakteristisk er hårtotten ned over det ene øje for at understrege, at Emo'en ikke udstiller sit hele jeg ” 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg har aldrig haft erotiske forhold til emo´er, men et par platoniske bekendtskaber, ja. 

Jeg kendte engang en 17 årig emo. Han havde en ven, som jeg kendte og ham hans ven fandt ud af, at jeg er god til at lytte og tolerant og åbentsindet. Så han spurgte, om jeg ikke kunne aflaste ham lidt og også snakke lidt med ham hans emo-ven. Jeg sagde jo jo, det kunne jeg vel godt.  Det var fint nok i starten, men det blev nogle gange lidt for meget, fordi det endte med, at han kontaktede mig i tide og utide, dog mest på msn og telefon, fordi han boede i Jylland og jeg boede i København. Selvom et par gange var de to dog ovre og besøge mig. Han var nu sød nok i virkeligheden. 17-18 år og 2 meter høj og vejede 60 kg! Et tyndt stankelben! Og så gik han i kulsort tøj og havde sort strithår og han havde ring i næsen og gik med halsbånd, fordi han havde en fetish/fantasi om at være en ræv og når han gik rundt, forestillede han sig, at han var en ræv! Meget spøjs type. Det med at identifice sig med et dyr, fandt jeg så ud af kaldes at være "fur".

Han var ret depressiv og havde svært ved at vise omverdenen tillid, men vi var lige 2-3, der fik lov at komme tæt på ham. Både jeg og hans ven fik flere gange at vide fra ham, at "tak for at du gad lytte til mig, nu reddede du mig igen fra selvmord!". Allerede da han var 13-14 år havde han forsøgt selvmord, fandt jeg ud af. Og var blevet fundet i garagen, mens han var i gang med at hænge sig selv!

Da jeg flyttede til Nordjylland mistede jeg lidt kontakten med dem begge. Men ham hans ven besøgte mig for nylig sammen med sin kæreste - for gammel bekendtskabs skyld. Og han skulle hilse fra ham emofyren, som i mellemtiden i dag er sidst i tyverne. Det går lidt bedre for ham. Han lever da endnu! Men han har stadig sine depressive tendenser. Vennen sagde, at han mente, at det kunne være godt for ham emofyren at genoptage kontakten til mig. Jeg skal lige tænke over det. Fordi selvom han var/er meget sød, så er han også meget krævende og tager en del af ens tid og mentale energi. Så hvis jeg først siger ja til at snakke med ham igen, så hænger jeg nok på ham et stykke tid...

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...