Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

PestNord IGEN IGEN...!

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

Nu er det 3. pakke i træk PestNord har fucket op med.

Som regel er det bare budet der er for doven til at gå op af trapperne, og derfor påstår at man ikke var hjemme - selvom man var hjemme hele døgnet.

Underligt at de tror at de sparer tid på den måde. For jeg lader pakken gå retur, og så kan de få lov at prøve en gang til. Så de laver bare 3-dobbelt arbejde for sig selv.

Den nyeste fra i sag fra i dag, er dog lidt anderledes. Fik en SMS om at min pakke desværre var forsinket, men var på vej. Og at jeg kunne se hvor den var med T&T. Så står der gudhjælpemig at den er i Risskov i Østjylland, og i øvrigt også udleveret til en person der?

Hvordan det kan gå til fatter jeg ikke, det er jo ikke bare naboen de er kommet til at levere til, men en helt anden landsdel?

Nå men jeg går ud fra at jeg skal have noget erstatning for den pakke, siden de bare deler den ud til en tilfældig jyde ?

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå jeg har muligvis fundet forklaringen.

På nordnords hjemmeside står der om at der i øjeblikket er mange falske mails og SMS i omløb som ser ud til at være fra dem. Så det er muligvis sådan en jeg er "løbet ind i".

Sådan noget med "din pakke er ankommet X sted i den anden ende af landet, eller alt muligt andet pis. Hvad svindlerne skulle få ud af det udover chikane har jeg svært ved at gennemskue.

Man skal i sær ligge mærke til stavefejl, eller noget der virker "google-oversat".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

HELT OT; Husk lige at få købt gaver til mig, jeg har fødselsdag på søndag !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 18 timer siden, snoozz skrev:

Som regel er det bare budet der er for doven til at gå op af trapperne, og derfor påstår at man ikke var hjemme - selvom man var hjemme hele døgnet.

Underligt at de tror at de sparer tid på den måde. For jeg lader pakken gå retur, og så kan de få lov at prøve en gang til. Så de laver bare 3-dobbelt arbejde for sig selv.

Den nyeste fra i sag fra i dag, er dog lidt anderledes. Fik en SMS om at min pakke desværre var forsinket, men var på vej. Og at jeg kunne se hvor den var med T&T. Så står der gudhjælpemig at den er i Risskov i Østjylland, og i øvrigt også udleveret til en person der?

Hvordan det kan gå til fatter jeg ikke, det er jo ikke bare naboen de er kommet til at levere til, men en helt anden landsdel?

Nå men jeg går ud fra at jeg skal have noget erstatning for den pakke, siden de bare deler den ud til en tilfældig jyde ?

Lad du bare din pakke gå retur, så må du betale porto 2 gange..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Hej Terence. Har du ikke fået taget nogle nye billeder med dit dash cam? 😉

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 minut siden, Torsten Bonfils skrev:

Du mener af PJ? Ja, gad vide, hvad der er blevet af ham....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 31 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Jo, jeg kører ofte den vej.

Ud over vildnis og mere forfald sker der ikke meget.

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
On 11.9.2020 at 15:55, snoozz skrev:

Det er ret mystisk, for jeg oplever sjældent problemer med Postnord, som andre har. Det har været mange andre, jeg har haft problemer med. DHL har været de værste. Kun en gang har jeg oplevet ikke at få en pakke fra Postnord, og alle de andre, der bor samme sted, får også deres pakker. Men ofte vælger jeg at få dem levet til udleveringssted, så jeg selv kan hente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Du mener af PJ? Ja, gad vide, hvad der er blevet af ham....

Han sidder såmænd på Facebook og skriver på de sider hvor han ikke er blevet t sparket ud fra . Men han mangler nogen medlemmer til siden der hedder Utryg på Facebook. 😀

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...