Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bannerføreren

Er det tidens tegn?

Recommended Posts

dewey
1 time siden, homofaber skrev:

Jeg har aldrig afsporet nogen debat! Jeg har altid sagt, at det ville være det bedste, hvis de politiske yderfløje vil finde deres eget sted at føre skyttegravskrig. De fleste af os gider det nemmelig ikke. Det er ikke seriøs eller variation i debatten at diskutere, om muslimer skal kastes ud af flyveren med eller uden faldskærm. Konstant islambashing er heller ikke debat. Og det er det, jeg er imod.

Det du skrev til Lucianone - mener jeg da også burde gælde for dig?:rulle:

Jeg synes, du skal oprette et nyt emne, der hedder: "Hvordan opretter jeg mit eget debatforum, hvor jeg selv kan bestemme, hvad der må debatteres, for jeg kan ikke tåle, når andre er uenig med mig."

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 2 minutter siden, dewey skrev:

Det du skrev til Lucianone - mener jeg da også burde gælde for dig?:rulle:

Jeg synes, du skal oprette et nyt emne, der hedder: "Hvordan opretter jeg mit eget debatforum, hvor jeg selv kan bestemme, hvad der må debatteres, for jeg kan ikke tåle, når andre er uenig med mig."

Men jeg har ikke brokket mig over debatten og er egentlig godt tilfreds. 

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 42 minutter siden, homofaber skrev:

Det er ejerne og moderatorerne, der bestemmer, hvad der må debatteres eller hvordan det skal debatteres. Hvis du vil have en "fri debat", kan du bare hjælpe Bannerføreren med at oprette et forum, som passer bedre til jer - så kan I diskutere tørklæder, stening og linke til Nordfronts seneste aktion, som I har gjort i de sidste 20 års gentagelser. Hvorfor er det så svært at forstå? Du har det med at stikke din snude i alt, hvad der ikke rager dig. 

Hvis du mener, det forholder sig sådan, forstår jeg ikke, du forsøger på at agere både 'ejer od moderator'?

for at bruge dine egne ord 'det er vi mange, der ikke gider læse om'.🙈

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Skrevet (redigeret)
For 4 minutter siden, homofaber skrev:

Men jeg har ikke brokket mig over debatten og er egentlig godt tilfreds. 

Ja men så har du da din egen specielle måde at bringe din tilfredshed til udtryk på.:forvirret

Redigeret af dewey
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 23 minutter siden, homofaber skrev:

og ikke så meget snak om shampoo og nattetisseri.

korrekt - det burde ikke overdrives, men da vi ikke har kommentartvang, er det da både let og elegant at springe de temaer over, der ikke finder vores interesse - eller er det for svært?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 3 minutter siden, dewey skrev:

for at bruge dine egne ord 'det er vi mange, der ikke gider læse om'.🙈

Altså det er nu mere et udtryk for min tørre humor end en reel konstatering af, hvor mange der mener det samme som mig.

Men har du nogen grund til at fortsætte, for sidens regelsæter jo meget klart, og det er jeg fint tilfreds med.

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 4 minutter siden, homofaber skrev:

Altså det er nu mere et udtryk for min tørre humor end en reel konstatering af, hvor mange der mener det samme som mig.

Men har du nogen grund til at fortsætte, for sidens regelsæter jo meget klart, og det er jeg fint tilfreds med.

Nåh sådan - du er da heldigvis ved at trække dig ud af dit eget kommentar dilemma.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bannerføreren
For 2 timer siden, homofaber skrev:

Jeg har aldrig afsporet nogen debat! 

😂 🤣  man genkender stilen fra Bjarne Riis sidst i 90'erne:  'Jeg er aldrig testet positiv!' 🤥

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bannerføreren
For 2 timer siden, homofaber skrev:

Det er ejerne og moderatorerne, der bestemmer, hvad der må debatteres eller hvordan det skal debatteres. Hvis du vil have en "fri debat", kan du bare hjælpe Bannerføreren med at oprette et forum, som passer bedre til jer - så kan I diskutere tørklæder, stening og linke til Nordfronts seneste aktion, som I har gjort i de sidste 20 års gentagelser. Hvorfor er det så svært at forstå? Du har det med at stikke din snude i alt, hvad der ikke rager dig. 

Jeg tvivler stærkt på, at Lucianone har linket til "Nordfronts seneste aktion", og jeg har i hvert fald ikke. Så vi får vel bare her at vide, at du lever i din egen virkelighed ... og den giiiider vi ikke at læse om.  🤭

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...