Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Bannerføreren

Er det tidens tegn?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg synes, det er en fin nok balance mellem de lettere og de tungere emner. Hvis det hele bliver tungt, bliver det også lidt kedeligt. Lidt sjov og spas mener jeg, at der skal være plads til. Så længe de tunge emner også tages alvorligt og ikke saboteres.

Problemet er så netop sabotagen, som ødelægger mange af trådene. Jeg har det selv sådan, at hvis en tråd ikke interesserer mig, undlader jeg bare at besvare den. Mens visse andre har et stort behov for at sige, at det rager ikke dem. Som om, det rager os, om det rager dem?!

Jeg er dog enig i, at SOL er det bedste forum, jeg har været på. Indtil det blev ødelagt ved ejerskiftet, da de nye ejere (Eniro) var ligeglade med debatforum, men bare ville tjene penge på reklamer. Det undrer mig, at sitet stadig eksisterer, for det er da blevet totalt uinteressant. Men så længe ejerne får reklamekroner i kassen, er de vel glade.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Jeg giver jer begge ret i det, i skriver - for mig var det bedste debatforum Mingler/24dk, det blev købt af et schweizer medie, der desværre indstillede debatforummet.

SOL var jeg ikke så begejstret for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 3 timer siden, Bannerføreren skrev:

En dag som i dag blomstrer pussenyssepluddertråde om kæledyr, hvilken musik man lytter til lige nu (!), om hvordan man dog skal få nogle migranter fra fjerne lande til Danmark (ikke om man skal!), flere af den endeløse række af "emner" oprettet af den samme person - altid ét ord og et spørgsmålstegn s.som "Kvinder?", "Svampe?", "Shampoo?" osv.osv. ...og nå ja, så lige den evige føljeton om en misbrugers mange daglige bryderier med at åbne flasker uden proptrækker, sexfantasier, utilfredshed med naboer etc.etc. ... ÅÅÅH og GAB 🥱😴, hvor er det dog kedeligt! Ligegladheden med stort set alt andet end mig-mig-mig tilsat lidt venstreorienteret forudsigelighed.

Nå, det lyder da som om du læser flittigt med?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Der er ingen, der tvinger Bannerføreren til at læse med - i stedet for at gå ud og få lidt frisk luft, og det ville nok også hjælpe lidt på humøret 🙂

• Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 23 minutter siden, Tigermanden skrev:

Der er ingen, der tvinger Bannerføreren til at læse med - i stedet for at gå ud og få lidt frisk luft, og det ville nok også hjælpe lidt på humøret 🙂

Har du da selv prøvet det? 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 2 timer siden, dewey skrev:

Har du da selv prøvet det? 

Ja, jeg løber 5-10 km næsten hver dag, og det er ikke dårligt af en mand - i min alder. 🙂

• Vred 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 11 timer siden, Tigermanden skrev:

Ja, jeg løber 5-10 km næsten hver dag, og det er ikke dårligt af en mand - i min alder. 🙂

Min eks-kone løb også 10 kilometer hver dag...

- allerede efter en måned var hun nået et pænt stykke syd for Flensborg - kææft, det gav ro i hjemmet..! 😬

image.png.fa44dc654b984387fc81cf3c59709605.png

• Haha 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 2 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Min eks-kone løb også 10 kilometer hver dag...

- allerede efter en måned var hun nået et pænt stykke syd for Flensborg - kææft, det gav ro i hjemmet..! 😬

image.png.fa44dc654b984387fc81cf3c59709605.png

Den var god, Erik. Kan du nu have en god dag? 🙂

• Vred 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg vil da skide på alle de emner, der ikke interesserer mig. Dem hopper jeg da bare glad over.
Jeg er aktiv her, på FB, læser på damedebatten ( Den anden ) og diskuterer ivrigt irl. Så alt i alt mangler jeg ikke synspunkter / modspil, på ting jeg går op i.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...