Jump to content
Velkommen til DinDebat
snoozz

Hvad hedder jeres kæledyr?

Recommended Posts

snoozz

Jeg har kat som hedder Tobias.

Jeg ved bare ikke hvor...!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Mine 4 undulater har ikke navne , de flyver alligevel rundt i stuen og i gangen som det passer dem

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
For 9 timer siden, snoozz skrev:

Jeg har kat som hedder Tobias.

Jeg ved bare ikke hvor...!

Det er åndssvagt og forløjet at give dyr navne. Dyret forstå ikke selv sit navn. Man kunne lige så godt give dem numre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det er bare usexet.

Jeg ved ikke om katte og især hunde forstår at "dette er mit navn", men de kommer da når man bruger det. Folk ville nok også tro man var mentalt handicappet hvis man gik rundt og kaldte på nr 22 og nr 17 gg ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 5 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Det er åndssvagt og forløjet at give dyr navne. Dyret forstå ikke selv sit navn. Man kunne lige så godt give dem numre.

Det gør man i landbruget og det virker fint 😛🥩

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 7 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Man giver da også sko numre, men de forstår det heller ikke eller kommer, når man kalder.
Det er da smart nok at give dyr navne, så man ikke skal til at kalde den abe 1, 2 ... eller tiger 3, 5 eller ko 245. Det er nemmere at huske navne end tal.

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik

Her på matriklen hersker Aage, vores stolte hankat... 😺

Aage (for guds skyld med dobbelt-a!) er indehaver af det sorte bælte i disciplinen: 'Musefangst for ældre katte over 4½ kilo'

- faktisk meget godt klaret, med tanke på at han ligger rundt om og feder den i 85% af døgnets timer... 😀

• Synes godt om 2
  • Elsker 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Her på matriklen hersker Aage, vores stolte hankat... 😺

Aage (for guds skyld med dobbelt-a!) er indehaver af det sorte bælte i disciplinen: 'Musefangst for ældre katte over 4½ kilo'

- faktisk meget godt klaret, med tanke på at han ligger rundt om og feder den i 85% af døgnets timer... 😀

Hvis der findes et sort bælte for disciplinen "hustyrran", så er min hund indehaver af det.:wacko:

Hun hedder Bianca, og lystrer det når det passer hende. Måske skulle jeg kalde hende nr. 4:gruble:, eftersom hun er min 4. hund.

• Synes godt om 1
  • Elsker 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Vi har en hund som heder Hippo. 

Det går ikke altid i spænd med de ældre generationer, når man går på gaden og råber "Hippo.. Hippo.. ".. 

Men det er ikke os der har havngivet ham, og det er kort for hippopotamus, fordi han var den fedeste i hans kuld. :)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 11 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Men det er ikke os der har havngivet ham, og det er kort for hippopotamus, fordi han var den fedeste i hans kuld.

Åh stakkels hund med sårrrrn et navn - det vil jeg kalde for dyremishandling:D 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...