Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Kvinder ?

Recommended Posts

stig6499

Der er dage hvor jeg er glad for at være single , det her er en af de dage , der er en berørings angst i det her samfund for at sige noget negativt om kvinder også her på debatten , jeg vil sige nutidens kvinder har ikke fattet hvad ligestilling betyder , de tror de skal køre det show som Assad , i de parforhold der går i stykker er det i 75 % af tilfældene kvinden der forlader manden , så når de ikke får det som de vil have det så skrider de , og så forstår de gudhjælpe mig ikke hvorfor de er single  , nu er det ikke kun kvinders skyld det hele hvor fannen er manden i det show , det vil sige at kun i 25 % af tilfældene er det manden der forlader kvinden , det vil sige i 75 % af tilfældene finder manden sig i kvinders lort , mænd hvad fannen er det for noget , har mænd mistet nosserne i dag , for satan jeg er glad for at være single i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 11 timer siden, stig6499 skrev:

Der er dage hvor jeg er glad for at være single , det her er en af de dage , der er en berørings angst i det her samfund for at sige noget negativt om kvinder også her på debatten , jeg vil sige nutidens kvinder har ikke fattet hvad ligestilling betyder , de tror de skal køre det show som Assad , i de parforhold der går i stykker er det i 75 % af tilfældene kvinden der forlader manden , så når de ikke får det som de vil have det så skrider de , og så forstår de gudhjælpe mig ikke hvorfor de er single  , nu er det ikke kun kvinders skyld det hele hvor fannen er manden i det show , det vil sige at kun i 25 % af tilfældene er det manden der forlader kvinden , det vil sige i 75 % af tilfældene finder manden sig i kvinders lort , mænd hvad fannen er det for noget , har mænd mistet nosserne i dag , for satan jeg er glad for at være single i dag

At det oftest er kvinden der skrider er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det er kvinden der er problemet. Måske tværtimod.:gruble:

Måske skrider hun fordi manden er utro, eller fordi manden er groet totalt fast.

Da jeg var meget ung boede jeg et par år sammen med en fyr, der var 7 år ældre end mig. Efterhånden fandt jeg ud af, at han havde et alkoholproblem. Til trods for, at vi begge to gik på arbejde var det mig der stod for alt det huslige, både madlavning, opvask, støvsugning, tøjvask (som foregik i vaskekælder).

En aften skulle jeg på aftenskole, og jeg kunne sagtens nå at vaske op først, men der trængte også gevaldigt til, at blive støvsuget (bl.a. p.g.a. hø fra mine marsvin), så jeg spurgte ham, om ikke jeg kunne få ham til, at klare støvsugningen. Svaret var, at "det er ikke mine marsvin", hvortil jeg svarede "nej, men opvask og vasketøj er dælme lige så meget dit som det er mit, og alligevel er det mig der ordner det hver gang".

Da jeg efter et stykke tid ville ud af forholdet fattede han ikke en meter, for han havde jo ingen problemer med vores forhold.:wacko::blink::bored:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 11 timer siden, stig6499 skrev:

Meget muligt, men kvinder er til gengæld også klar på sex uden forhold og det er jeg stor fan af.

Det giver mig det jeg ønsker uden det andet pis, så det kan også kun lade sig gøre takke være de kvinder.

Men hvis du ønsker et forhold med en kvinde uden at det ender med kvinde dominerede pis, ja så held og lykke med det projekt. Det kan lade sig gøre, men det kan også lade sig gøre at vinde i lotto.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 23 minutter siden, Entrelac skrev:

At det oftest er kvinden der skrider er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det er kvinden der er problemet. Måske tværtimod.:gruble:

Måske skrider hun fordi manden er utro, eller fordi manden er groet totalt fast.

Da jeg var meget ung boede jeg et par år sammen med en fyr, der var 7 år ældre end mig. Efterhånden fandt jeg ud af, at han havde et alkoholproblem. Til trods for, at vi begge to gik på arbejde var det mig der stod for alt det huslige, både madlavning, opvask, støvsugning, tøjvask (som foregik i vaskekælder).

En aften skulle jeg på aftenskole, og jeg kunne sagtens nå at vaske op først, men der trængte også gevaldigt til, at blive støvsuget (bl.a. p.g.a. hø fra mine marsvin), så jeg spurgte ham, om ikke jeg kunne få ham til, at klare støvsugningen. Svaret var, at "det er ikke mine marsvin", hvortil jeg svarede "nej, men opvask og vasketøj er dælme lige så meget dit som det er mit, og alligevel er det mig der ordner det hver gang".

Da jeg efter et stykke tid ville ud af forholdet fattede han ikke en meter, for han havde jo ingen problemer med vores forhold.:wacko::blink::bored:

Ja der skal to til en tango, men både mænd og kvinder er over en bred kam i dag uegnede til at leve i parforhold. Næsten alle savner balance og hensyn, kulturen er bare ikke til det længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 26 minutter siden, Entrelac skrev:

Ha ha jeg har undulater det er der sikkert også nogle kvinder der får ondt et hvis sted over

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 minutter siden, modpol skrev:

Ja der skal to til en tango, men både mænd og kvinder er over en bred kam i dag uegnede til at leve i parforhold. Næsten alle savner balance og hensyn, kulturen er bare ikke til det længere.

Det er rigtigt der er ingen der fatter en meter nu om dage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 11 minutter siden, modpol skrev:

Spørgsmålet er bare, om det er ret meget anderledes end det altid har været, eller om kvinder bare har fået bedre mulighed for at klare sig (især økonomisk) alene, og derfor ikke accepterer lige så meget som vores mødre og bedstemøder har gjort.

Da mine forældre (født 1936 og 1937) ventede den ældste skulle de være gift for at få en lejlighed. Og almennyttige boliger var et forholdsvis nyt begreb, her i byen kom der rigtig gang i den udvikling sidst i 50'erne/først i 60'erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Hvad kan vi lære af det kerne familien er sten død  radio DR P1 radioavis i dag par forhold som er gået bananas kvinder lader ikke mænd se deres børn og mænd får ikke hjælp nogen steder fra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 1 minut siden, Entrelac skrev:

Spørgsmålet er bare, om det er ret meget anderledes end det altid har været, eller om kvinder bare har fået bedre mulighed for at klare sig (især økonomisk) alene, og derfor ikke accepterer lige så meget som vores mødre og bedstemøder har gjort.

Den vender begge veje. For tidligere fandt folk det også forkasteligt, hvis manden fandt sig en anden og søgte skilsmisse. For han var jo forsørgeren og kunne derfor ikke tillade sig bare at svigte kone og børn. Sådan ser man jo ikke på det længere netop, fordi kvinderne kan klare sig selv.

Men skilsmisseprocenten er enormt høj og cirka 50% for, at førstegangsgifte er skilt igen allerede efter 2 år. Andengangsægteskaber har en sandsynlighed på hele 70% for at ende i skilsmisse. Taberne er de eventuelle børn. For skilsmissebørn har lavere selvværd og får oftest ringere uddannelse end andre. Desuden har skilsmissebørn dobbelt så stor risiko for selv at blive skilt som voksne.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 minutter siden, stig6499 skrev:

Hvad kan vi lære af det kerne familien er sten død  radio DR P1 radioavis i dag par forhold som er gået bananas kvinder lader ikke mænd se deres børn og mænd får ikke hjælp nogen steder fra 

Og det er noget svineri.

Hvis min x havde haft pædofile tendenser, så havde jeg gjort alt hvad der stod i min magt for at forhindre ham i samvær med vores børn, om så jeg skulle have flyttet nordenfjords.

Derudover kan jeg ikke se nogen gyldig grund til, at forhindre samvær mellem børn og deres far, og jeg fatter simpelthen ikke hvad kvinderne får ud af det. Jeg mener jo, at man som forælder skal sætte sig selv og sine behov i baggrunden, og varetage børnenes tarv, og medmindre far'en er pædofil eller voldelig overfor børnene, så mener jeg det er i børnenes tarv, at de har kontakt til deres far og hans familie.

For 3 minutter siden, Erpe skrev:

Den vender begge veje. For tidligere fandt folk det også forkasteligt, hvis manden fandt sig en anden og søgte skilsmisse. For han var jo forsørgeren og kunne derfor ikke tillade sig bare at svigte kone og børn. Sådan ser man jo ikke på det længere netop, fordi kvinderne kan klare sig selv.

Ja, det handler lige præcis om, at kvinder er bedre stillet nu end før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...