Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

SMOKING GUN bevis på, at Covid-19 blev planlagt på forhånd?

Recommended Posts

Lucianone
For 2 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Man kan jo undre sig over at du fastholder at websitet så "kunne" være et tegn på at corona var planlagt.

Med venlig hilsen

Ieet

Vi ved ikke, hvad Sundhedsstyrelsen har haft af planer med sitet. Måske har planen fra starten været at de første skulle bruge siden til en kampagne om sikker sex - og derned om en hold afstand-kampagne....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 52 minutter siden, Lucianone skrev:

Vi ved ikke, hvad Sundhedsstyrelsen har haft af planer med sitet. Måske har planen fra starten været at de første skulle bruge siden til en kampagne om sikker sex - og derned om en hold afstand-kampagne....

Hej Lucianone, 

Men det ved vi jo netop.

https://www.sst.dk/da/nyheder/2016/kun-med-kondom-bliver-til-pas-paa-hinanden

Du tilskriver dem en forhåndsviden om corona basseret på at de reagerede på corona ved at ændre en eksisterende webside.

Jeg tror de fleste kan se det er rimeligt latterligt.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
On 11.9.2020 at 13:39, Lucianone skrev:

Nu er det så ikke MINE konspirationer. Jeg udstiller dem bare. Det er folk som Bill Gates, Soros, Rothschilds o.s.v., som plejer at være øverst i hierarkiet i forbindelse med sådanne konspirationer. Nu er jeg så ikke sikker på, at Soros og Rothschilds er involveret denne gang, men Gates er helt sikkert. Og også Rockefeller Foundation har jeg set indicier på skulle være involveret. 

Jeg tror faktisk at ham her har fat i noget af sandheden:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 13 timer siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone, 

Men det ved vi jo netop.

https://www.sst.dk/da/nyheder/2016/kun-med-kondom-bliver-til-pas-paa-hinanden

Du tilskriver dem en forhåndsviden om corona basseret på at de reagerede på corona ved at ændre en eksisterende webside.

Jeg tror de fleste kan se det er rimeligt latterligt.

Med venlig hilsen

Ieet

Jeg siger bare, at jeg ikke forkaster ovenstående hypotese. Det er ikke det samme som, at jeg siger, at den kan bevises. Endnu. Jeg holder bare alle muligheder åbne, ligesom en god politimand gør.

Du må regne med, at når jeg præsenterer en hypotese eller teori, er det på et undersøgende stadium, hvor jeg vil vide mere og til bunds i sagen. Man kan godt fremstille en hypotese uden at være helt skråsikker i, at den holder vand. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 28 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg siger bare, at jeg ikke forkaster ovenstående hypotese. Det er ikke det samme som, at jeg siger, at den kan bevises. Endnu. Jeg holder bare alle muligheder åbne, ligesom en god politimand gør.

Du må regne med, at når jeg præsenterer en hypotese eller teori, er det på et undersøgende stadium, hvor jeg vil vide mere og til bunds i sagen. Man kan godt fremstille en hypotese uden at være helt skråsikker i, at den holder vand. 

En konspirationsteori er ikke en hypotese, for en hypotese kan falsificeres. Det er et krav til en hypotese i videnskabsteorien. Man beviser ikke noget ved at finde eksempler, der bekræfter det. Det er derfor, at pseudovidenskab afvises prompte.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 4 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg siger bare, at jeg ikke forkaster ovenstående hypotese.

Hej Lucianone, 

Der er bare ikke nogen tegn på at web domænet skulle være købt til et andet formål end kampagnen for kondomer.

Din hypotese underbygges ikke af fakta, og du har opstillet den på en måde hvor den aldrig kan modbevises.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 minut siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone, 

Der er bare ikke nogen tegn på at web domænet skulle være købt til et andet formål end kampagnen for kondomer.

Din hypotese underbygges ikke af fakta, og du har opstillet den på en måde hvor den aldrig kan modbevises.

Med venlig hilsen

Ieet

Korrekt.

Men alt behøver altså heller ikke at kunne bevises eller modbevises. Vi har jo lov at have vore frie tanker og anskuelser, hr. ieet. ;)

Det er lidt ligesom, hvis jeg siger, at pærer smager bedre end æbler. Kan jeg bevise det? Nej, det er bare en personlig mening....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...