Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

SMOKING GUN bevis på, at Covid-19 blev planlagt på forhånd?

Recommended Posts

modpol
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Se lige her og sig, hvad I tænker om dette:

https://web.archive.org/web/20200904052024if_/https://wits.worldbank.org/trade/comtrade/en/country/ALL/year/2017/tradeflow/Imports/partner/WLD/nomen/h5/product/902780

Hvordan kunne alle de lande importere Covid-19 test kits allerede i 2017, 2 år før Covid-19 overhovedet opstod??

Bevis på, at Covid-19 blev planlagt mindst to år i forvejen og ER en PLANdemi snarere end en PANdemi?

Det skyldes to ting, dels at du ikke forstår hvad du læser og har med at gøre og dels at du ønsker at tro at det er en sammensværgelse.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Endnu en indikation på, at der er tale om en PLANdemi, snare end en PANdemi. Blev Corona-mærkater lavet allerede for 3-4 år siden?

Søg selv på Google og finde mistænkelige resultater fra FØR Corona´ens udbrud...

https://www.google.com/search?q=corona+stickers&tbs=cdr:1,cd_min:9/6/2016,cd_max:9/9/2019&sxsrf=ALeKk00RAtSHgg7-HIUmjWC8wZVkAd_SpQ:1599684721603&ei=cUBZX8-iJILZrgTS7LeQCQ&start=0&sa=N&ved=2ahUKEwiPn9X8-dzrAhWCrIsKHVL2DZI4ChDy0wN6BAgLEC0&biw=1280&bih=646

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
For 26 minutter siden, Lucianone skrev:

Endnu en indikation på, at der er tale om en PLANdemi, snare end en PANdemi. Blev Corona-mærkater lavet allerede for 3-4 år siden?

Det er nemt at lave i photoshop.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Lige nu, Hitzige Helga skrev:

Det er nemt at lave i photoshop.

Nu linkede jeg til en officiel side, stickers.dk. Så du mener, at de photoshopper alle deres produkter LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
For 6 minutter siden, Lucianone skrev:

Nu linkede jeg til en officiel side, stickers.dk. Så du mener, at de photoshopper alle deres produkter LOL

Den "officielle" side er ikke 3 - 4 år gammel.

Der blev du lige taget med bukserne nede i lodret falskneri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Den "officielle" side er ikke 3 - 4 år gammel.

Der blev du lige taget med bukserne nede i lodret falskneri.

Hvorfor kommer siden så frem, når man søger på STICKERS i 2016?

Hvis siden er ny, burde der netop ikke komme resultater frem om siden fra 2016.

Det er snarere dig, der blev taget i falsk info nu. Her kan ud læse, at deres webshop er fra 2003:

https://www.stickers.dk/produktion-historie

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 45 minutter siden, Lucianone skrev:

Hej Lucianone, 

Der hedder meta-data. Når man laver en webside kan man påstå hvornår siden blev lavet og Google vil vise den dato og ikke hvornår siden faktisk blev lavet.

https://webmasters.googleblog.com/2019/03/help-google-search-know-best-date-for.html?m=1

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 11 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone, 

Der hedder meta-data. Når man laver en webside kan man påstå hvornår siden blev lavet og Google vil vise den dato og ikke hvornår siden faktisk blev lavet.

https://webmasters.googleblog.com/2019/03/help-google-search-know-best-date-for.html?m=1

Med venlig hilsen

Ieet

Som jeg nævnte i videoen, vidste jeg, at debunkers ville komme ind på meta-data.

Men hvis det du siger, skulle være sandt, betyder det jo, at google er ubrugelig, når man søger på et bestemt tidspunkt. For jeg forventer faktisk, at hvis jeg søger på 2016, dukker KUN resultater op fra 2016.

Uanset hvad, hvordan kunne hele verden have alle de Coronaskilte, klistermærker og værnemidler klar så hurtigt? Det tyder på en PLANdemi. Også det, at der blev købt mange værnemidler allerede i både 2017 og 2018.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
Skrevet (redigeret)
For 16 minutter siden, Lucianone skrev:

Som jeg nævnte i videoen, vidste jeg, at debunkers ville komme ind på meta-data.

Men hvis det du siger, skulle være sandt, betyder det jo, at google er ubrugelig, når man søger på et bestemt tidspunkt. For jeg forventer faktisk, at hvis jeg søger på 2016, dukker KUN resultater op fra 2016.

Uanset hvad, hvordan kunne hele verden have alle de Coronaskilte, klistermærker og værnemidler klar så hurtigt? Det tyder på en PLANdemi. Også det, at der blev købt mange værnemidler allerede i både 2017 og 2018.

Ja, du snor dig og vrider dig! Men vi siger bare: "Æv bæv bussemand. Sure tæer i saftevand"!

Du er for nem. Bedre held næste gang!

Redigeret af Hitzige Helga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 5 minutter siden, Hitzige Helga skrev:

Ja, du snor dig og vrider dig! Men vi siger bare: "Æv bæv bussemand. Sure tæer i saftevand"!

Bedre held næste gang!

Jeg følger alle spor, jeg finder mistænkelige. Så er det op til debunkers som du og ieet at modargumentere. Æv bæv bussemand er dog et lidt barnligt debatniveau he he

Jeg afviser ikke, at ieet kan have ret i sin argumentation om metadata, for jeg er ikke it-nørd, hvad jeg forstår at han er (ret mig, ieet, hvis jeg husker forkert). Men jeg fastholder, at det er mistænkeligt, at man har haft alle disse værnemidler og stickers parate så hurtigt, i betragtning af, hvor mange tusinder eller millioner af dem, man har i brug i hele verden.

Og teorien om en plandemi mener jeg er meget stærk. Bare google EVENT201. En begivenhed, hvor Coronaudbruddet blev planlagt ned til mindste detalje 1-2 måneder før, det skete. EVENT201 fandt sted 18. oktober 2019 i New York og én af deltagerne var Magnus Heunicke. Begivenheden blev selvfølgelig arrangeret af bl.a. Bill Gates. Hvem ellers!

Carlo, synes du ikke, at det er bare lidt mistænkeligt, så meget den her øvelse fra oktober 2019 minder om virkeligheden?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...