Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Lucianone

SMOKING GUN bevis på, at Covid-19 blev planlagt på forhånd?

Recommended Posts

Lucianone

Se lige her og sig, hvad I tænker om dette:

https://web.archive.org/web/20200904052024if_/https://wits.worldbank.org/trade/comtrade/en/country/ALL/year/2017/tradeflow/Imports/partner/WLD/nomen/h5/product/902780

Hvordan kunne alle de lande importere Covid-19 test kits allerede i 2017, 2 år før Covid-19 overhovedet opstod??

Bevis på, at Covid-19 blev planlagt mindst to år i forvejen og ER en PLANdemi snarere end en PANdemi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Det var da et godt spørgsmål ;)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 23 minutter siden, snoozz skrev:

Det var da et godt spørgsmål ;)

Jeg synes, det ser mistænkeligt ud.

En svensker, som kommenterede sagen på et andet site, forsøgte at debunke det ved at hævde, at det er noget med, at det er nogle metadata eller noget i den stil, som automatisk ændrer navnet på varen med tilbagevirkende kraft, så den tilpasses nutiden og kaldes Covid-19 test kit. Meeeen, så vidt jeg forstår, er test kit´et for Covid-19 jo ment som værende specifikt for denne virus og hvordan kunne man så sælge og købe den i 2017, hvis Covid-19 ikke fandtes der? Hmm....

Omvendt har jeg hørt og læst, at testen for Covid-19 i virkeligheden er meget uspecifik og reelt slet ikke kan sige, om personen HAR Covid-19, da den bare tester for om man har spor af en hvilken som helst Corona-lignende forkølelse! Derfor er der en del falske positive og falske negative. Det kan måske forklare, at så mange fodboldspillere i Italien er testet positive, selvom de intet fejlede/ingen som helst symptomer havde. Måske var de falsk positive?!

Men det er i så fald et problem, at man bruger en test, som kun har en sikkerhed på måske 75-80%. For så er det hver fjerde eller hver femte testresultat, der er upålideligt. Det er ikke fedt, hvis en person tvinges i karantæne i 14 dage på baggrund af en falsk positiv test. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

enig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

Det der er data for i linket er salget af sådanne apparater som på billedet.

Det kan man se hvor der står: Additional Product information: Instruments used in clinical laboratories for In Vitro Diagnosis. 

Forklaring: Vitro-diagnostik kan omfatte næste generations sekventeringstest, der scanner en persons DNA for at detektere genomiske variationer.

4997.jpg?width=620&quality=85&auto=forma

De er i stand til lave en såkaldt PCR test (Polymerase Chain Reaction) - som er en gen-opformeringsteknik, der har mange anvendelser i molekylær- og mikrobiologi.

Princippet i teknikken er, at man har to stykker DNA, der er komplementære til enderne af det gen, der ønskes opformeret (amplificeret).

I det her tilfælde lokaliserer testen en bestemt coronavirus-gensekvens og skaber flere kopier, som derefter let kan detekteres (men kan også bruges til at genskabe gensekvenser fra andre vira).

https://www.theguardian.com/world/2020/mar/29/the-two-tests-that-will-help-to-predict-spread-of-covid-19

Her er en tidlig udgave til PCR-test som hedder Baby Blue - som var en prototype til PCR-termocykler fra omkring 1986.

330px-Baby_Blue_-_a_prototype_polymerase

https://da.wikipedia.org/wiki/PCR

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg synes, det ser mistænkeligt ud.

En svensker, som kommenterede sagen på et andet site, forsøgte at debunke det ved at hævde, at det er noget med, at det er nogle metadata eller noget i den stil, som automatisk ændrer navnet på varen med tilbagevirkende kraft, så den tilpasses nutiden og kaldes Covid-19 test kit. Meeeen, så vidt jeg forstår, er test kit´et for Covid-19 jo ment som værende specifikt for denne virus og hvordan kunne man så sælge og købe den i 2017, hvis Covid-19 ikke fandtes der? Hmm....

Omvendt har jeg hørt og læst, at testen for Covid-19 i virkeligheden er meget uspecifik og reelt slet ikke kan sige, om personen HAR Covid-19, da den bare tester for om man har spor af en hvilken som helst Corona-lignende forkølelse! Derfor er der en del falske positive og falske negative. Det kan måske forklare, at så mange fodboldspillere i Italien er testet positive, selvom de intet fejlede/ingen som helst symptomer havde. Måske var de falsk positive?!

Men det er i så fald et problem, at man bruger en test, som kun har en sikkerhed på måske 75-80%. For så er det hver fjerde eller hver femte testresultat, der er upålideligt. Det er ikke fedt, hvis en person tvinges i karantæne i 14 dage på baggrund af en falsk positiv test. 

Darwin sidder oppe i himmelen ved siden af Faderen, Sønnen og Helligånden. Han læser det her. Og slår sig for panden og råber: "Survival of the Fittest! Hvor tog jeg dog fejl! Hvor tog jeg dog fejl!"

PXN5DX3.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
Skrevet (redigeret)
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

Hej Lucianone,

Jeg tænker at du er blevet snydt af en side der først eksisterede; 2020-09-04

Apperatet som kan teste for COVID19 blev solgt allerede i 2017, da det blev brugt til andre ting. Der hed det bare ikek et COVID19 test apperart

2020090405202 er datomarkeringen i "Wayback Machine"

if_ er for at fjerne søge "kanten".

Her er et link til søgningen i WayBack Machine som viser at siden kun har eksisteret siden 4. september.

https://web.archive.org/web/*/https://wits.worldbank.org/trade/comtrade/en/country/ALL/year/2017/tradeflow/Imports/partner/WLD/nomen/h5/product/902780

Det er netop for at mindske den form for snyd at datoen står i linket.

Med venlig hilsen

Ieet

Redigeret af Ieet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 53 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Jeg tænker at du er blevet snydt af en side der først eksisterede; 2020-09-04

Apperatet som kan teste for COVID19 blev solgt allerede i 2017, da det blev brugt til andre ting. Der hed det bare ikek et COVID19 test apperart

2020090405202 er datomarkeringen i "Wayback Machine"

if_ er for at fjerne søge "kanten".

Her er et link til søgningen i WayBack Machine som viser at siden kun har eksisteret siden 4. september.

https://web.archive.org/web/*/https://wits.worldbank.org/trade/comtrade/en/country/ALL/year/2017/tradeflow/Imports/partner/WLD/nomen/h5/product/902780

Det er netop for at mindske den form for snyd at datoen står i linket.

Med venlig hilsen

Ieet

Daw Ieet, jeg VIDSTE, at en masterdebunker som du ville besvare denne tråd he he

Jeg læser, at der nederst står: Page Refreshed : Sep-4-2020 01:20 ET

Altså at siden er blevet opdateret den dag. Jeg kan ikke ud fra de data, jeg ser, gennemskue hvornår siden oprindeligt er fra. Det siger du så, at man kan se ud fra det link, du gav herover. Jo, ja, måske. Men hvorfor er linket så allerede i "Wayback Machine" 3-4 dage efter, at siden blev oprettet? Det er der da ikke meget "Wayback" over! Hvis siden er så ny, burde den jo eksistere endnu uafhængigt af "Wayback Machine". Og så kan det undre, hvorfor der ikke fra starten af, fra den eller de, der fandt siden, bare blev linket til den originale side, som jeg kan se stadig eksisterer. Dog nu opdateret i dag, den 8. september 2020:

https://wits.worldbank.org/trade/comtrade/en/country/ALL/year/2017/tradeflow/Imports/partner/WLD/nomen/h5/product/902780

Et spørgsmål, der melder sig: Bliver alle internetsider automatisk optaget og registreret i "Wayback Machine"? Og hvor lang tid går der, før de optages der? Med andre ord: Hvor længe ville et site kunne eksistere, uden at ryge over i "Wayback Machine"? Kan det tænkes, at sitet godt kan have eksisteret før 4. september 2020, selvom det åbenbart først var den dato, at "Wayback Machine" fik sitet med? Og hvad med sol.dk? Ville jeg inde på "Wayback Machine" så også kunne finde SAMTLIGE de diskussioner, vi havde der gennem årene? ;)

Uanset hvornår siden oprindeligt er fra, er det mistænkeligt, at de allerede i 2017 solgte alle de test kits for Covid-19. Hvis nu det er, som du siger (og som jeg også var en smule inde på i mit første indlæg, at det KUNNE være tilfældet), er et test kit, som ikke er specifikt til brug for Covid-19, så undrer det mig bare, at man så kalder dette værktøj for "COVID-19 Diagnostic Test instruments and apparatus". Det kan virke vildledende. Eller i hvert fald som falsk varebetegnelse, hvis disse ikke som sådan er specifikt beregnet på Covid-19.

En anden ting, der er påfaldende er, hvorfor der blev købt så mange af de test kits i 2017. Vidste de, at "something big was coming"? - Eller er det bare en sikkerhedsventil for, at der KUNNE komme en epidemi på et tidspunkt?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 4 minutter siden, Lucianone skrev:

En anden ting, der er påfaldende er, hvorfor der blev købt så mange af de test kits i 2017. Vidste det, at "something big was coming"? - Eller er det bare en sikkerhedsventil for, at der KUNNE komme en epidemi på et tidspunkt?

Hej Lucianone,

Arend har allerede svarede på det. Maskinerne bruges til at teste andre ting.

Wayback machine har ændret deres gemming af sider så alt med COVID eller CORONA findes og gemmes ekstra hurtigt siden marts i år.

Siden blev ændret til at indeholde COVID19, blev gemt i "wayback machine" 4. september  og er ændret tilbage igen til medicinsk udstyr efterfølgende.

https://wits.worldbank.org/trade/comtrade/en/country/ALL/year/2017/tradeflow/Imports/partner/WLD/nomen/h5/product/902780

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 30 minutter siden, Lucianone skrev:

Uanset hvornår siden oprindeligt er fra, er det mistænkeligt, at de allerede i 2017 solgte alle de test kits for Covid-19. Hvis nu det er, som du siger (og som jeg også var en smule inde på i mit første indlæg, at det KUNNE være tilfældet), er et test kit, som ikke er specifikt til brug for Covid-19, så undrer det mig bare, at man så kalder dette værktøj for "COVID-19 Diagnostic Test instruments and apparatus". Det kan virke vildledende. Eller i hvert fald som falsk varebetegnelse, hvis disse ikke som sådan er specifikt beregnet på Covid-19.

Hvis du får taget en test, står der på svaret, at de har teste for "Coronavirus SARS-CoV-2 (COVID-19) DNA/RNA". Det er fordi MERS og SARS er typer af coronavirus. I udbruddet i 2003 i Kina blev det derfor kaldt for SARS-CoV (2003) og det samme i 2012 for MERS-CoV (2012). Der er derfor ikke noget mistænkeligt i, at der er blevet lavet testkit for coronavisrus før 2019, da der jo netop har været udbrud før. Det er bare en ny variant, som genetisk ligner den fra 2003.

Det er derfor IKKE et bevis på, at Covid-19 blev planlagt to år frem i2017, da vi allerede har haft udbrud med SARS-CoV i 2003. Jeg har i øvrigt sagt det før, at der har været udbrud som fik store konsekvenser for Kina i 2003. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...