Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Lovende resultater fra russisk vaccine

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 56 minutter siden, Mie Jensen skrev:

Der er også talt om, at vaccinen ikke ville blive tvunget, men at de der havde fået den ville få et mærke på hånden, som så gjorde man kunne købe og sælge (gå i butikker) og det på den måde ville blive Mark Of The Beast... Det ved vi ikke endnu, men jeg tror primært det er derfor mange i sær i de kredse jeg kommer i (frikirke miljøet) afstår fra en vaccine. 

Det blev jo forudsagt i Johannes´Åbenbaring, at i ENDTIMES, d.v.s. når Satan ville overtage magten på kloden, ville menneskeheden blive påtvunget dyrets mærke aka 666, uden hvilket de ikke ville være i stand til at købe eller sælge. 

Og hvad sker nu? Bill Gates og Microsoft har netop tegnet patent på en DIGITAL BETALINGSENHED, som er patent nr. 2020-060606! Bemærk de tre sekstaller kun delt af to nuller. 060606 = 666. 

Planen er, at denne digitale betalingsenhed skal tage over efter kontanter, som afskaffes helt. Og så skal alle mennesker tvinges til at tage dyrets mærke, aka Bill Gates´patent nr. WO/2020/060606 (666).

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 12 minutter siden, Lucianone skrev:

Det blev jo forudsagt i Johannes´Åbenbaring, at i ENDTIMES, d.v.s. når Satan ville overtage magten på kloden, ville menneskeheden blive påtvunget dyrets mærke aka 666, uden hvilket de ikke ville være i stand til at købe eller sælge. 

Og hvad sker nu? Bill Gates og Microsoft har netop tegnet patent på en DIGITAL BETALINGSENHED, som er patent nr. 2020-060606! Bemærk de tre sekstaller kun delt af to nuller. 060606 = 666. 

Planen er, at denne digitale betalingsenhed skal tage over efter kontanter, som afskaffes helt. Og så skal alle mennesker tvinges til at tage dyrets mærke, aka Bill Gates´patent nr. WO/2020/060606 (666).

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606

Ja jeg kender selvfølgelig Johannes Åbenbaringen, men der har været mange forskellige teorier gennem tiden for, hvad der helt præcist var Antichrist og 666 er dukket op igen og igen, fra Paven til nu Bill Gates. 

Jeg kender Bibelen og tror ikke det er endnu, men vi hører megen krigslarm, så kommer tættere på og det er helt klart tid til at bringe sit liv ret for Jesus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
On 4.9.2020 at 22:31, Lucianone skrev:

Jeg skal ikke have nogen vaccine, da jeg ikke mener, at jeg er i risiko-gruppen og desuden mener jeg, at Corona er overvurderet.

Det kan måske være svært at sige, som jeg har forstået det, begynder det at kunne være farligt, når man er over 40, og der er også generel enighed om, at det er farligt, når man er over 65. Men andre faktorer spiller også ind, og det er eksempelvis generel sundhedstilstand og i hvilken grad, man er blevet eksponeret for sygdommen. Man kan da godt sige - det er overvurderet, hvis man er en 25-årig elitesportsmand, og det er fordi, man da formentlig ikke vil blive ramt særlig hårdt af sygdommen. Men man kan også være en overvægtig 40-årig med astma - og så peger vor viden på - at sygdommen godt kan være farlig.

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 18 timer siden, Lucianone skrev:

Bill Gates og Microsoft har netop tegnet patent på en DIGITAL BETALINGSENHED, som er patent nr. 2020-060606! Bemærk de tre sekstaller kun delt af to nuller. 060606 = 666. 

Hej Lucianone,

Patentet er ikke til en digital betalings enhed.

Det er til at tildele folk digital valuta basseret på virkelige handlinger. 

Med venlig hilsen 

Ieet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 timer siden, Ieet skrev:

Hej Lucianone,

Patentet er ikke til en digital betalings enhed.

Det er til at tildele folk digital valuta basseret på virkelige handlinger. 

Med venlig hilsen 

Ieet

Ordkløveri. Det er da en digital betalingsform, der er tale om - d.v.s. uden kontanter.

Og målet er at udstyre folk med en chip eller lignende, så de kan betale med fingrene eller hånden. Mark of the Beast. 666 aka Patent 2020/060606.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 18 minutter siden, Lucianone skrev:

Ordkløveri. Det er da en digital betalingsform, der er tale om - d.v.s. uden kontanter.

Og målet er at udstyre folk med en chip eller lignende, så de kan betale med fingrene eller hånden. Mark of the Beast. 666 aka Patent 2020/060606.

Wikipedia: Den folkelige forståelse af 666 er, at det er tallet for Lucifer – det store / onde dyr i åbenbaringen.

Ved nærlæsning ser man dog, at dyret, som der tales om, ikke er dyret i kap 12,12-13,10, men det andet dyr i kap 13,11-18, (dyret fra jorden som tjener for dyret fra havet).

https://da.wikipedia.org/wiki/Dyrets_tal

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 9 timer siden, Lucianone skrev:

Hej Lucianone,

Og patentet siger intet om "chips".

Men eftersom patentet ikke dækker måder at betale i butikker, er det IKKE en digital betalingsform eller en erstatning for det.

Vi kan også gå ind i hvorfor patient 2020/000666 ikke er ondt? Eller 2019/060606, 2019/000666 ... lige nu er du ude i at påstå at 2020/060606 indeholder en masse der ikke er nogen tegn på.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga
On 4.9.2020 at 22:26, Tigermanden skrev:

Det er ikke længe siden, Rusland meldte sig på banen som første nation, der var klar med en vaccine mod den frygtede coronavirus.

Putin spiller højt spil i en situation hvor hans rating er i bund og ligeledes Rusland internationale anseelse.

Kunne det passe at Putins datter er død af vaccinen? Fra østrigsk boulevardpresse.

Der er meget hemmeligt om Putins privatliv. Han sover aldrig det sammen sted to gange og ingen aner hvor han opholder sig mellem hans offentlige optrædener. Han sover ikke to nætter det samme sted. Det lyder paranoidt, men hvad kaldes paranoia når der ER nogen efter en?

Nu må vi hvornår den mystiske datter træder offentligt frem uden at det er stand-in der ligner hende.

Putin-Daughter-1024x614.jpg

https://www.oe24.at/welt/nach-impfung-gestorben-wilde-geruechte-um-putins-tochter/444906854

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Nu søgte jeg lige med google om det passer, men samtlige søgeresultater handler om at det er fake news at hun er død.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg har ikke tænkt mig at stå forrest i køen når vaccinerne kommer (uanset hvilket land de kommer fra). De er hastet igennem og det er svært at sige, hvor meget der er sprunget over hvor gærdet er lavest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...