Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tigermanden

Lovende resultater fra russisk vaccine

Recommended Posts

Tigermanden

Det er ikke længe siden, Rusland meldte sig på banen som første nation, der var klar med en vaccine mod den frygtede coronavirus. Dengang var vi nok mange, der trak på smilebåndene - for efter de oplysninger, der forefandtes, var der ikke meget der tydede på - at russerne havde fulgt en arbejdsprocedure, der levede op til de standarder - vi kender fra Vesten. Alligevel tyder det nu på, at den russiske vaccine er god nok - og det er fordi, at 100% af 76 testpersoner har udviklet antistoffer. Jeg selv var også skeptisk, men er alligevel ikke så overrasket - for i Sovjettiden var det også i den del af verden, man havde de bedste videnskabsmænd. Men hvad siger I andre - ville I vaccineres med den russiske vaccine - hvis det fortsat ser ligeså godt ud, som de første videnskabelige evalueringer tyder på?

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-09-04-lovende-resultater-fra-russisk-vaccine-100-procent-udviklede-antistoffer

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg skal ikke have nogen vaccine, da jeg ikke mener, at jeg er i risiko-gruppen og desuden mener jeg, at Corona er overvurderet. Dog kan jeg anerkende, at ældre mennesker med sygdomme er i risikogruppen, så hvis vaccinen ellers er sikker, kan jeg godt forsvare at de vacccineres FRIVILLIGT! 

Dog er der jo tvivl om, hvor vidt en vaccine overhovedet vil være effektiv, da Corona siges at mutere hele tiden. Så inden vaccinen er færdig, er Corona´en vel muteret og så er vi lige vidt! Coronavira muterer hurtigere end influenzavira, så derfor vil de være forventeligt, at en vaccine vil være mindre effektiv end influenzavaccinen.

Når dette er sagt, stoler jeg mere på Putin og russerne end på Bill Gates og hans 666-microchip og ID2020. Husk at verden er omvendt af, hvad de siger i mainstreammediernes propaganda. Så Putin og Trump er ikke jeres fjender. Men jeres venner. De vil menneskeheden det godt og vil gøre det af med Deep State. Fjenderne er dem, som mainstreammedierne præsenterer som de gode filantroper. Soros, Rockefeller, Rothschilds, Bill Gates, Al Gore, Clintons, Merkel, Macron o.s.v.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, Tigermanden skrev:

Det er ikke længe siden, Rusland meldte sig på banen som første nation, der var klar med en vaccine mod den frygtede coronavirus. Dengang var vi nok mange, der trak på smilebåndene - for efter de oplysninger, der forefandtes, var der ikke meget der tydede på - at russerne havde fulgt en arbejdsprocedure, der levede op til de standarder - vi kender fra Vesten. Alligevel tyder det nu på, at den russiske vaccine er god nok - og det er fordi, at 100% af 76 testpersoner har udviklet antistoffer. Jeg selv var også skeptisk, men er alligevel ikke så overrasket - for i Sovjettiden var det også i den del af verden, man havde de bedste videnskabsmænd. Men hvad siger I andre - ville I vaccineres med den russiske vaccine - hvis det fortsat ser ligeså godt ud, som de første videnskabelige evalueringer tyder på?

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-09-04-lovende-resultater-fra-russisk-vaccine-100-procent-udviklede-antistoffer

Kunne være noget som Alexei Navalny kan bruge, Personligt ville jeg ikke stole på noget som helst når det kommer fra Putin, jeg elsker at være levende. 

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 timer siden, Tigermanden skrev:

Men hvad siger I andre - ville I vaccineres med den russiske vaccine - hvis det fortsat ser ligeså godt ud, som de første videnskabelige evalueringer tyder på?

Hvis den bliver testet og anerkendt i Tyskland af Poul Ehrlich Instituttet, ja så ville jeg lade mig vaccinere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Så Putin og Trump er ikke jeres fjender. Men jeres venner. De vil menneskeheden det godt og vil gøre det af med Deep State.

Ihvertfald har Putin siden 2014 truet med at han vil besejre Illuminati🤣

For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Fjenderne er dem, som mainstreammedierne præsenterer som de gode filantroper. Soros, Rockefeller, Rothschilds, Bill Gates, Al Gore, Clintons, Merkel, Macron o.s.v.

Glemte du ikke Mette Frederiksen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen

Det skulle være ganske vist...

117643082_10216523479988751_4787002679747423329_n.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 1 time siden, Mie Jensen skrev:

Det skulle være ganske vist...

117643082_10216523479988751_4787002679747423329_n.jpg

Kan man ikke drikke den istedet? Jeg har noget med nåle.

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Det, jeg har hørt, er at der er tale om placebo. Putin ved godt, at Covid-19 er et hoax og en plandemi. Og hans motiv med at fremstille en (placebo-)vaccine er, at så kan Bill Gates ikke komme ind på det russiske marked med hans Mark of The Beast-vaccine, som sandsynligvis vil indeholde microchips eller ændret DNA.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Det, jeg har hørt, er at der er tale om placebo. Putin ved godt, at Covid-19 er et hoax og en plandemi. Og hans motiv med at fremstille en (placebo-)vaccine er, at så kan Bill Gates ikke komme ind på det russiske marked med hans Mark of The Beast-vaccine, som sandsynligvis vil indeholde microchips eller ændret DNA.

RFID chips er en god ide, hvis man ved hvor den sidder. Hvordan skal man kunne sætte scanneren til uden at folk opdager det og hvad hvis den transporteres rundt i kroppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
Skrevet (redigeret)

Der er også talt om, at vaccinen ikke ville blive tvunget, men at de der havde fået den ville få et mærke på hånden, som så gjorde man kunne købe og sælge (gå i butikker) og det på den måde ville blive Mark Of The Beast... Det ved vi ikke endnu, men jeg tror primært det er derfor mange i sær i de kredse jeg kommer i (frikirke miljøet) afstår fra en vaccine. 

Redigeret af Mie Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...