Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

Lucianone

Jeg har ikke noget imod, at folk vil omskæres. Men de skal selv bestemme det. Små børn, der omskæres som spæd eller som 5-6 årige har jo intet valg. Jeg mener, at det ER et overgreb. Det var derfor jeg sammenlignede det med seksuelle overgreb, hvor barnet jo ikke giver sit samtykke.

Så kan vi diskutere, om man skal have lov fra 15 år eller fra 18 år. 18 år er myndighedsalderen og 15 er den seksuelle og kriminelle lavalder. Men ikke før 15 år i hvert fald, hvis det stod til mig.

Og ja, der findes kvinder og mænd, der som voksne er kede af, at de er blevet omskåret som børn. Og som ville have sagt nej, hvis de var blevet spurgt. Jeg snakkede engang med en ung asiatisk mand i tyverne (han var ca. 25, vil jeg tro, men jeg spurgte ikke), som havde fået sin diller ødelagt af en fejlslagen omskæring. Han kunne ikke gennemføre samleje, så det eneste sexliv, han havde som voksen, var at sutte gren på andre mænd. Kvinder gad ham ikke, så han måtte nøjes med at være cocksucker for mænd. Andet kunne han ikke med sin ødelagte diller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 2 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg har ikke noget imod, at folk vil omskæres. Men de skal selv bestemme det. Små børn, der omskæres som spæd eller som 5-6 årige har jo intet valg. Jeg mener, at det ER et overgreb. Det var derfor jeg sammenlignede det med seksuelle overgreb, hvor barnet jo ikke giver sit samtykke.

Så kan vi diskutere, om man skal have lov fra 15 år eller fra 18 år. 18 år er myndighedsalderen og 15 er den seksuelle og kriminelle lavalder. Men ikke før 15 år i hvert fald, hvis det stod til mig.

Og ja, der findes kvinder og mænd, der som voksne er kede af, at de er blevet omskåret som børn. Og som ville have sagt nej, hvis de var blevet spurgt. Jeg snakkede engang med en ung asiatisk mand i tyverne (han var ca. 25, vil jeg tro, men jeg spurgte ikke), som havde fået sin diller ødelagt af en fejlslagen omskæring. Han kunne ikke gennemføre samleje, så det eneste sexliv, han havde som voksen, var at sutte gren på andre mænd. Kvinder gad ham ikke, så han måtte nøjes med at være cocksucker for mænd. Andet kunne han ikke med sin ødelagte diller.

Som om kvinder ikke kan lide at blive "slikket" 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 8 minutter siden, Arend skrev:

Som om kvinder ikke kan lide at blive "slikket" 😂

Der er ingen kvinder, der kan nøjes med at blive slikket. Efter man har slikket dem, vil de også onduleres på den hårde måde.

Derimod er der mange fyre, der kan nøjes med et blow. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 5 minutter siden, Lucianone skrev:

Der er ingen kvinder, der kan nøjes med at blive slikket. Efter man har slikket dem, vil de også onduleres på den hårde måde.

Derimod er der mange fyre, der kan nøjes med et blow. 

Alle mennesker er forskellige og unikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 4 minutter siden, Arend skrev:

Alle mennesker er forskellige og unikke.

Du kan selv efterprøve min påstand i praksis. Gør to ting:

1. Gå ind som kvinde på en scorechat og skriv "kvinde giver blow på mænd". Og du får hurtigt 5-8 mænd i rødt.

2. Gå ind som mand på en scorechat og skriv "mand yder oralt på kvinde". Og du vil få NUL kvinder i rødt, om du så sidder der i 14 dage i træk. ;)

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Typisk kvinder pyt med at manden har fået svineriet ødelagt kvinder tænker slet ikke På hvad det gør ved manden at han har fået svineriet ødelagt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)
For 19 minutter siden, Lucianone skrev:

Du kan selv efterprøve min påstand i praksis. Gør to ting:

1. Gå ind som kvinde på en scorechat og skriv "kvinde giver blow på mænd". Og du får hurtigt 5-8 mænd i rødt.

2. Gå ind som mand på en scorechat og skriv "mand yder oralt på kvinde". Og du vil få NUL kvinder i rødt, om du så sidder der i 14 dage i træk. ;)

Der andre årsager til, at kvinder er tilbageholdende (som voldelige, seksuelt dominerende mænd og voldtægter).

Det skyldes ikke, at kvinder er mindre interesserede i sex end mænd. Det er nødvendigt at forstå dét, for at kunne score (hvis det er dét, man vil).

(- og at behandle kvinder som subjekter i stedet for at putte dem i "kasser").

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Mon den gode Tigermand har ladet sig omskære efter han konverterede?🤭

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 11 minutter siden, Arend skrev:

Der andre årsager til, at kvinder er tilbageholdende (som voldelige, seksuelt dominerende mænd og voldtægter).

Det skyldes ikke, at kvinder er mindre interesserede i sex end mænd. Det er nødvendigt at forstå dét, for at kunne score (hvis det er dét, man vil).

(- og at behandle kvinder som subjekter i stedet for at putte dem i "kasser").

Er du Pernille Skipper fra Enhedslisten ?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 2 minutter siden, stig6499 skrev:

Er du Pernille Skipper fra Enhedslisten ?

Jeg er bare en, der altid har haft let ved at score (men egentlig ikke har været interesseret, når jeg har haft en partner).

Jeg skrev det, fordi du og Lucianone tit har skrevet om jeres mange problemer med kvinder :)

De er ellers gode nok ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...