Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Vitamin piller ?

Recommended Posts

Entrelac
For 11 timer siden, Hitzige Helga skrev:

Jeg sørger dog for at holde mig selv rigeligt dækket med vitaminer. De oplysninger om dagligt behov der oplyses om på gængse vitaminpiller er lige netop nok til at undgå vitaminmangel.

De adt der oftest fremgår af bøtten med vitaminer og mineraler er kun lige nok til, at holde os dækket hvis vi i forvejen har nok og ikke fejler noget.

Adt stammer fra USA og fortæller hvad en soldat i krig har brug for, for at overleve. Altså et absolut minimum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 14.9.2020 at 05:30, snoozz skrev:

Jeg gir den gas med VitaePro, for VitaePro, det virker jo ? - not.

Har lige fået lavet diverse test på hjertet, blodomløb, blodtryk og lign.

Og der er absolut ingen forskel på før og efter jeg tog Vitaepro. Så i det mindste skader det dog ikke !.

For 10 timer siden, snoozz skrev:

Entrelac.

JA jeg tager ekstra B og D vitamin.

Men dem kan jeg nu heller ikke mærke nogen forskel af... Og så en del C vitamin via juicer, men mærker ingen forskel fra da jeg tog ingenting og kun drak postevand.

Som vitamin- og mineraltilskud  synes jeg ikke vitaepro ser fornuftigt ud.  Der er jo ingen mineraler i, og kun et enkelt af b-vitaminerne. https://www.vitaepro.dk/ingredienser/

Når du ryger og drikker har du også behov for ekstra selen og zink.

Dertil mangler de fleste mennesker magnesium.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hitzige Helga

Lidt fra DR om vitamin D. Men allerede i overskriften går det af sporet. "D-vitamin bliver udråbt som middel mod covid-19". Der er nemlig ingen der har nævnt at vitamin D skulle være et middel mod covid. Men nogen har været inde på at det måske kan mildne sygdomsforløb.

https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/d-vitamin-bliver-udraabt-som-middel-mod-covid-19-men-holder-det

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...