Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

stig6499

2 par har brugt den samme rugmor som har svindlet for ca 400.000 kr hun beholdte de børn hun fødte , jeg må sige jeg har ikke ondt af de kommende forældre  som er blevet svindlet for flere hunrede tusinde kr , hvis kommende forældre er parat til at betale flere hunrede tusinde kr til en rugmor for at få børn , så er de syge i hovedet og det kommer fra en tosse som mig , jeg vil sige godt gået rugmor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 19.8.2020 at 18:21, stig6499 skrev:

2 par har brugt den samme rugmor som har svindlet for ca 400.000 kr hun beholdte de børn hun fødte , jeg må sige jeg har ikke ondt af de kommende forældre  som er blevet svindlet for flere hunrede tusinde kr , hvis kommende forældre er parat til at betale flere hunrede tusinde kr til en rugmor for at få børn , så er de syge i hovedet og det kommer fra en tosse som mig , jeg vil sige godt gået rugmor 

I dag falder der dom om rugmor , jeg håber at hun bliver frikendt men det er der nok ikke store chancer for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

I dag falder der dom om rugmor , jeg håber at hun bliver frikendt men det er der nok ikke store chancer for

Anklager kræver 2 års ubetinget fængsel for groft bedrageri , hun har da kun svindlet for Ca ,449,000 kr , de tåbelige mennesker der har hyret hende som rugemor de fortjener at blive svindlet , jeg mener at det er groft svineri at bruge og hyre en rugemor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JA man kan jo bare adoptere børn. Der er masser af uønskede børn i verden, eller i al fald forældre som ikke vil have dem, så man bør gå den vej.

Alternativt "udsatte børn" man kan være plejefamilie for - typisk børn af en mor som er alkoholiker /og eller har problemer med narko, alkohol, evt sidder i fængsel, og der heller ikke er en far.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jezebel  אִיזֶבֶל
On 19.8.2020 at 18:21, stig6499 skrev:

Hvordan mon sådan en rugmor bliver gravid?

rugmødre.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
1 time siden, Jezebel אִיזֶבֶל skrev:

Hvordan mon sådan en rugmor bliver gravid?

For at en 'rugmor' kan blive rigtig kornfed, så spiser hun havregrød i hvedebrødsdagene...🤪

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

De findes slam i alle størrelser og farver og fprmer !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...