Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Har du nogen sinde fået peget et gevær mod dig?

Recommended Posts

snoozz

- eller holdt en kniv for struben ?

Det første var i tolden på Kreta, da vi havde et sæt AA betterier til mit digital-kamera, som vi bare ikke havde fået brugt... så kom der 3 tolderen hen og pegede geværerer mod hovedet på mig, mens jeg lige skulle vise dem, at det altså ikke var patroner til et gevær, men uskyldige batterier bare,,,

Den anden gang er mere alvorlig. Jeg er hjemløs og bor derfor på et hjemløsehjem, og har derfor køkkentjanser.... herunder lave mad.

Der er en tyk bog hvor der står præcist hvordan man laver X ret. Fx auberginerskal skæres på langs...

Så kommer en anden beboer som er narkoman ind, og siger jeg skal skære dem på tværs. og hvis jeg ikke gør det, så dør jeg. Mens han har taget kniven ud af min hånd og holder den op mod min hals....!

2 andre så det, og han bliv naturligvis smidt ud. Eller sendt til et andet hjemløsehjem.

Det gjorde de så ikke helst: det der i virkeligheden skete var så:

HAn blev sendt til Fyn i 2 uger, så dem i Holbæk kunne gøre klar til mig nede i Sakskøbing. Jeg blev sgu noget forarget over at HAN kom tilbage igen, men jeg blev sendt til Saxenhøj !

Men ok der er på mange måder federe på Saxenhøj faktisk. Netto er tæt på, søde piger, og Netto er tæt på, og man før sin egen "lejlighed" og ikke bare et klamt kælderlokale.

Sådan var det sgu i Holbæk, Jeg vågnede op en morgen og var glad for at jeg ikke havde lagt min computer eller telefon på gulvet, for jeg soppende i 40 cm vand !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

Ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Ja men et gevær er så meget sagt, det var en vandpistol.🥶

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

En vandpistol tæller ikke med her.

Men det gør hvis man fx har arbejdet i en butik der blev røvet, uanset om pistolen eller geværet vise sig at være fake !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 minutter siden, snoozz skrev:

En vandpistol tæller ikke med her.

Men det gør hvis man fx har arbejdet i en butik der blev røvet, uanset om pistolen eller geværet vise sig at være fake !

En pistol er en pistol om fyldt med vand, krudt eller kugler - kun farligheden er forskellig😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Dewey, jo men vandpistoler er som regel i en "frisk farve". Som pink eller Neon-grøn. Så enhver kan let se at det ikke er en rigtig pistol.

Ved godt man så kunne hælde noget nasty på den.

Fx syre, eller benzin og sætte ild til personen, men det får man jo ikke flere penge af...!

Fx i en bank der er det oftest kun bankdamen der ved hvordan man "åbner kassen" eller "Vaulten" hvis man vil ind til de store penge. Og den kode får man ikke hvis bankdamen er død jo.

Desuden er der tidslås på, så medmindre man vil hæve sine egne penge helt lovligt, så har en silent alarm, allerede sendt politiet der til - en tidslås et typisk 20 min ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Tæller blækpatroner til printere så også med ?

Jeg arbejdede en gang i en computerbutik (bare rolig den er nedlagt siden, manden gik på pension)

Men der kom en "kunde ind" og jeg siger venligt, Hvad kan vi hjælpe med ?

Han fremviser så en HP blækpatron som han siger han købte der i sidste uge, og den er udtørret, og forlanger en ny.

Der var bare 3 problemer ved den påstand:

1. vi mærker altid varer vi sælger med vores eget klistermærke. Dette var der ikke.

2. Han havde ingen kvittering.

3. Hp have et halvt år før ændret design på deres blækpatron-paphylster, hvilket gør det umuiligt at han have købt den her.

4. Der står dato på bagsiden "anvendes før" lige som på en liter mælk, og den var lige som jeg troede 5 år gammel.

Manden blev vildt arrig og tyrede den igennem lokalet.  og råbte og skreg.

Det skal man jo bare tage "koldt og kynisk" men det kan godt virke lidt skræmmende for en 18-årig butiks elev. gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 13 minutter siden, snoozz skrev:

Tæller blækpatroner til printere så også med ?

Ja da lad os bare tælle dem med, ved misbrug kan de jo uden videre være farlige:fløjt:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Ja, min søn har flere gange sigtet mod mig med sine geværer.:8::shock:

Men eftersom det er softguns har min største bekymring været, om en beboer i blokken overfor skulle risikere, at alarmere politiet.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja man skal ikke lege "røver og soldater" mere !. Selv med plastik fake pistoler, så kommer der 50 politibiler på 5 min !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...