Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
snoozz

Dates der går galt :

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

Ligger selv ud: og disse er virkelige ! :

Er i Paris, og en franske (lækker pige) siger "Voulve vou danser"?

Mit svar; jeg jeg plejer ikke at skide i bukserne gør du da det ?

En anden gang på en ferie på Kreta, men med min kæreste lige ved siden af så siger en svenske bartender: On the rocks?" Det midforstod min kæreste totalt som i "på mit værelse når jeg får fri"? Den har jeg aldrig forstået selv.

Eller hvis man har et job hvor man kun er 2 på fabrikken og resten er "papir/kontorarbejde". Så man går så længe på en fabrik at det eneste dagslys man ser er lige 20 min om ommorgenen og det er mørkt igen når man skal hjem. Der er sgu da deprimerende..

Men hvis der så er en anden kvindelig ansat... Så er det næsten ligemeget om hun er 20 år ældre eller yngre end en selv GG....

Tog tit slik med GG, og bolcher og sådan noget. JEg kom dertil hvor jeg faktisk hellere ville være på job end hjemme, men desværre måtte de lukke (konkurs). - og dermed mig fyret.

Tiden var bare løbet fra VHS-bånd. Og til dels også DVD, men de omstillede ikke til DVD-skiver i stedet for.

Redigeret af snoozz
  • Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)

Jeg er sikker på, at Lars von Trier ville have rigeligt materiale til at begå endnu et mesterværk, hvis du gav ham rettighederne til dine spændende erindringer... 🤪

Redigeret af Ethanol-Erik
  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
For 2 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Jeg er sikker på, at Lars von Trier ville have rigeligt med stof til at begå endnu et mesterværk, hvis du gav ham rettighederne til dine spændende erindringer... 🤪

Ja, man må sige der er meget om sex i snoozzs liv. Nu er der kun drømmene tilbage

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Er i Paris, og en franske (lækker pige) siger "Voulve vou danser"?

Mit svar; jeg jeg plejer ikke at skide i bukserne gør du da det ?

Der kan man bare se...🙄

Jeg husker skam osse 'tydeligt', engang på stranden på Ibiza, hvor en lækker tøs kiggede frækt på mig og sagde:

'Puedo ver tu hemorroide a través del bañador'...

- ja, for helvede! - var der noget jeg gad, så var det da at trave en tur med hende i det nærliggende bananskur..! :banan:

Redigeret af Ethanol-Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg mangler da en del :

Mig og mine "gutter kune godt lide at spille minigolf". Og det gjorde i også

ret tit.  Fx sagde min ven *"fyld bordet med så mange Cult Shakerere som kan stå ser".

Og det skete så, altså på hans regning !.

Helt lamt med nok 80 åbne så vi var 4 personer, det ville vi aldrig kunne drikke jo...?

Men jo hvis jeg havde resourcerne og det hele til at lav en hel serie, kunne det nok blive en i 10 dele, den skule hedde "pigen"  bare

Både pirrende og også isprirerende.

Men det ville fx kræve at min ekskærste medvirkede, og det tvivler jeg sgu stærkt på at hun vil.

Eller en standin, men hvor finder man lige sådan en ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 8 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg mangler da en del :

Mig og mine "gutter kune godt lide at spille minigolf". Og det gjorde i også

ret tit.  Fx sagde min ven *"fyld bordet med så mange Cult Shakerere som kan stå ser".

Og det skete så, altså på hans regning !.

Helt lamt med nok 80 åbne så vi var 4 personer, det ville vi aldrig kunne drikke jo...?

Men jo hvis jeg havde resourcerne og det hele til at lav en hel serie, kunne det nok blive en i 10 dele, den skule hedde "pigen"  bare

Både pirrende og også isprirerende.

Men det ville fx kræve at min ekskærste medvirkede, og det tvivler jeg sgu stærkt på at hun vil.

Eller en standin, men hvor finder man lige sådan en ?

Misforstå mig nu ikke, Snuz - jeg spørger af ren omsorg:

- er du startet tidligt idag...?

🍹🍺 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 2 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Der kan man bare se...🙄

Jeg husker skam osse 'tydeligt', engang på stranden på Ibiza, hvor en lækker tøs kiggede frækt på mig og sagde:

'Puedo ver tu hemorroide a través del bañador'...

- ja, for helvede! - var der noget jeg gad, så var det da at trave en tur med hende i det nærliggende bananskur..! :banan:

Jeg skylder vel også at fortælle at 'traveturen' altså ikke blev til noget.... 😟

- Google Translate havde nemlig en helt anden mening om hvad dullen sagde til mig: 

'Puedo ver tu hemorroide a través del bañador'. - eller på dansk: 'Jeg kan se din hæmoride gennem dine badebukser'....😳

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha Entralac har helt ret når hun fornemmer, at jeg IKKE var tidligt, oppe. Men derimod "meget sent oppe" gg.

Jeg fik leveret varer omkring 14.30, en halv time for sent. Men fik dem dog.

Blandt varerer ned var to flasker vodka. Og kan se nu at der ikke er ret meget tilbage i den ene ;) Så vil tro det er derfor !

• Vred 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...