Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Er vi til at være der hvor

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Covid19 starter med at være et seriøst trusser på vores  helbred og fremtid. 

https://adx.adform.net/adx/ct/?bn=17470964&cpdir=https://jubii.dk/nyheder/endnu-en-nordjysk-minkfarm-konstaterer-covid-19/7062e8b1fd303fc89274c7539f9b9456

Ovenpå er der konstateret covid19 i et parti kylling fra Brasilien som blev sent til Kina, linket kan findes og skaffes.

Men hvad der er mærkeligt er at der hele tiden har været fokus på at varmen ville få Covid19 til at forsvinde, at vi først i efteråret får problemer, men nu er der høj sommer, og mange dyr er smittede i mange forskellige lande hvor der er varmt, kyllinger på transport bliver nedfryses og burde være symptomfrit.

Kan man undre sig udover konspirations teorier med hvad der sker i vores samfund og skulle vi blive rigtigt bekymret, eller er de hele bare fake news.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Der er mange coronavira, der rammer dyr hele tiden.

Når de taler om at kyllinger og Mink har fået Corona, kan vi så med sikkerhed vide, at det er COVID-19, de er ramt af? Eller er det bare nogle af de almindelige Coronavira, som dyr hele tiden rammes af?

Det er jo ret upræcist at bruge betegnelsen Coronavirus, for den dækker over flere forskellige Coronavira.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Der er mange coronavira, der rammer dyr hele tiden.

Når de taler om at kyllinger og Mink har fået Corona, kan vi så med sikkerhed vide, at det er COVID-19, de er ramt af? Eller er det bare nogle af de almindelige Coronavira, som dyr hele tiden rammes af?

Det er jo ret upræcist at bruge betegnelsen Coronavirus, for den dækker over flere forskellige Coronavira.

Det er ret usandsynligt at min bror kommer kørende fra højre igennem rød lyskrydset, men jeg tager min sikkerheds seler på alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...