Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dewey

Dansk Folkeparti vil bruge fodlænke til coronasmittede

Recommended Posts

Arend
Lige nu, Cementdebil skrev:

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Det national konservative svar på alle problemer i verden - mindre frihed og strengere straffe :stoned:

Tag dog til Kina og dyrk den fetish 😂

Det er total virkelighedsfjernt, at national konservative skulle være de eneste, som vedtager straffe i parlamenterne i de respektive lande :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 15 minutter siden, Cementdebil skrev:

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Det national konservative svar på alle problemer i verden - mindre frihed og strengere straffe :stoned:

Tag dog til Kina og dyrk den fetish 😂

den der ler sidst, ler bedst - talemåden bruges som opmuntring eller advarsel for at minde om, at den der narrer andre eller gør andre til grin, ofte selv bliver latterliggjort i endnu højere grad til sidst😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 15 minutter siden, dewey skrev:

den der ler sidst, ler bedst - talemåden bruges som opmuntring eller advarsel for at minde om, at den der narrer andre eller gør andre til grin, ofte selv bliver latterliggjort i endnu højere grad til sidst😂

Talemåden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 45 minutter siden, Arend skrev:

Det har jeg aldrig skrevet 🤣

Jeg tror ikke på at Bilderberg udgør en skyggeregering, og jeg har aldrig skrevet, hvad jeg mener om Bilderberg nogen steder - fordi jeg er ligeglad med Bilderberg. Bortset fra, at vi ikke ved noget om det.

Det du skrev : Hvis jeg har forstået Lucianone, så har Bilderberg fået befolkningen til at tro på en sygdom, som i virkeligheden ikke er farlig - og har lukket økonomien ned med den ganske bestemte hensigt at skade menneskeheden.

Og det vidner da om, at du ikke aner det mindste om Bilderberg. 

Muligt, at du intet ved om Bilderberg, men din uvidenhed gælder vel ikke alle os andre også vel?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 20 minutter siden, dewey skrev:

Det du skrev : Hvis jeg har forstået Lucianone, så har Bilderberg fået befolkningen til at tro på en sygdom, som i virkeligheden ikke er farlig - og har lukket økonomien ned med den ganske bestemte hensigt at skade menneskeheden.

Og det vidner da om, at du ikke aner det mindste om Bilderberg. 

Muligt, at du intet ved om Bilderberg, men din uvidenhed gælder vel ikke alle os andre også vel?

Når jeg skriver: "Hvis jeg har forstået Lucianone" - så handler det ikke om min opfattelse, men om Lucianones opfattelse (og det gør det vistnok også på normalt dansk - men det er ihvertfald det, jeg mener).

Ingen ved noget som helst om Bilderbergs møder, så det gider jeg ikke forholde mig til ...

men Lucianone har mange gange tidligere givet udtryk for, at reptilians (som er bloddrikkende, formskiftende reptilianske humanoider fra Alpha Draconis- stjernesystemet, der nu gemmer sig i underjordiske baser) er med på Bilderbergs møder    :)

Reptilians er i stand til at lave en slags hamskifte, så de bliver antaget for at være mennesker. 

- og reptilians er altså ikke venligsindede.

Lucianone kan have skiftet mening om reptilians - og det er årsagen til, at jeg spørger om dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 3 timer siden, dewey skrev:

På med en fodlænke eller tvangsindvisning på en psykiatrisk afdeling👾

Eller endnu bedre som bl.a. i Østrig, 10.000 € i bøde til en kvinde for at færdes ude, mens hun skulle overholde en karantæne.

Eller som i Tyskland, hvor straffen er lidt mindre, ved første overtrædelse mindst 150,00 € i bøde,

Der er jo ingen lov i mod at give hånd, kram eller gå uden handsker, det er anbefalinger.... Det har jeg det lidt som med tåbelige regler, ellers tak, vi tænker selv! Prøv at se de test der er af eksempelvis mundbind, alt går lige igennem dem, og de er direkte sundhedsskadelige at gå rundt med, det er da fuldstændig absurd vi skal tvinges til at gå rundt med den slags. Igen, hvis ikke i var indlagt til at følge udviklingen meget nøje, i jeres tv og på nettet eller hvor i nu får jeres information fra, så ville ingen af jer bekymre jer om en smule virus. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 27 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Denne artikel viser meget godt problemet i det tossede forslag.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ups-forsker-mente-praecis-det-modsatte/8249779

Jeg gider end ikke læse artiklen, undskyld, det handler om populisme og intet andet.... At statsministeren går med på den, viser jo bare jeg gør ret i, ikke at møde op til cirkus valghat, Vi kunne trække lod, det ville ingen forskel gøre overhovedet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 15 timer siden, Mie Jensen skrev:

Der er jo ingen lov i mod at give hånd, kram eller gå uden handsker, det er anbefalinger.... Det har jeg det lidt som med tåbelige regler, ellers tak, vi tænker selv! Prøv at se de test der er af eksempelvis mundbind, alt går lige igennem dem, og de er direkte sundhedsskadelige at gå rundt med, det er da fuldstændig absurd vi skal tvinges til at gå rundt med den slags.

Igen, hvis ikke i var indlagt til at følge udviklingen meget nøje, i jeres tv og på nettet eller hvor i nu får jeres information fra, så ville ingen af jer bekymre jer om en smule virus. 

Nej den smule virus er altså heller ikke noget at bekymre sig om.Jeg synes vi bare skal lade som om, virussen slet ikke eksisterer: https://ni.dk/ni-news/id/3fd7b87e-f7d7-42c4-8164-37ae3d296d9a/WHO-registrerer-det-højeste-antal-smittede-i-løbet-af-et-døgn

Antallet af nye smittetilfælde med coronavirus har lørdag ramt en hidtil uset højde på verdensplan. Det oplyser Verdenssundhedsorganisationen, WHO, ifølge nyhedsbureauet dpa.

Lørdag blev der registreret 294.237 nye smittetilfælde i løbet af 24 timer, hvilket er det hidtil højeste antal på et døgn siden pandemiens begyndelse.

Den tidligere rekord lød på 292.000 bekræftede smittede i løbet af et døgn, hvilket blev registreret 31. juli.

Det samlede antal bekræftede virustilfælde på verdensplan er knap 21,4 millioner, mens over 769.000 coronapatienter har mistet livet. Det viser tal fra Johns Hopkins University natten til søndag dansk tid.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...