Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dewey

Dansk Folkeparti vil bruge fodlænke til coronasmittede

Recommended Posts

Mie Jensen
For 31 minutter siden, Sysselskriveren skrev:

Hvis der var for fem øre alvor i dig, hvad jeg kan tvivle på, bør du gøres opmærksom på, at din ansvarsløse optræden ikke er et problem for det ene eller det andet politiske parti men derimod for hele det danske samfund.

Du er så ansvarsløs, at du rent ud sagt pisser på medborgere, som måtte have et svagere immunforsvar - f.eks. pga. diabetes eller at have været behandlet mod en kræftsygdom - for bare du kan gøre som du plejer i din indbildte udødelighed, er alt godt. Set med dine briller!   🤢

Du tager helt fejl! For det første, ja jeg er 100% oprigtig... For det andet, så blot fordi jeg kommer i en kreds af mennesker, som ser stort på det ævl der kommer fra verden, så rammer det jo ikke dig, der naturligvis holder afstand og går i en stor bue udenom mig. Jeg kender ikke en eneste der blot kender eller har hørt om en der er smittet, så hvorfor i alverden skulle jeg flippe ud over hvad en eller anden politiker står og siger i det tv jeg, nå ja ikke ejer? Prøv at slukke dit tv og lad aviserne blive i kiosken, det virker bedre end nogen som helst vaccine. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 20 minutter siden, Cementdebil skrev:

@Mie Jensen og den første apostel har allerede meldt sig 😂

Hold du bare fast - vi er flere og flere der ikke falder for politikernes frygtretorik - og vi er flere og flere, der stiller spørgsmålstegn ved den sindssyge vilje til at underminere vores demokrati med Covid-19 som løftestang.

Åhh ja, det overlever jeg jo nok :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 time siden, Arend skrev:

Jeg er blevet lidt i tvivl om, hvad du mener, for du plejer at skrive, at det er frimurerne og Bilderberg, som styrer verden.

Ihvertfald Bilderberg, det er jeg enig med Lucianone i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Det er jo helt tydeligt, at nogle er fuldstændigt ligeglade. Hvad gør vi med dem ?

• Synes godt om 1
  • Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, Zorglup skrev:

Det er jo helt tydeligt, at nogle er fuldstændigt ligeglade. Hvad gør vi med dem ?

På med en fodlænke eller tvangsindvisning på en psykiatrisk afdeling👾

Eller endnu bedre som bl.a. i Østrig, 10.000 € i bøde til en kvinde for at færdes ude, mens hun skulle overholde en karantæne.

Eller som i Tyskland, hvor straffen er lidt mindre, ved første overtrædelse mindst 150,00 € i bøde,

Redigeret af dewey
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 9 minutter siden, dewey skrev:

Ihvertfald Bilderberg, det er jeg enig med Lucianone i.

Nå - er du det?

Hvis jeg har forstået Lucianone, så har Bilderberg fået befolkningen til at tro på en sygdom, som i virkeligheden ikke er farlig - og har lukket økonomien ned med den ganske bestemte hensigt at skade menneskeheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Lige nu, Arend skrev:

Nå - er du det?

Hvis jeg har forstået Lucianone, så har Bilderberg fået befolkningen til at tro på en sygdom, som i virkeligheden ikke er farlig - og har lukket økonomien ned for at skade menneskeheden.

.

LOL! tak for et skraldgrin🤣 - din komentar viser tydeligt, at du ikke aner det mindste om, hvad Bilderberg står for.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja af samme grund er jeg IKKE Corona-testet. Selvom jeg fik tilbuddet om det... eller nærmest et påbud. Jeg skulle til en undersøgelse i en helt anden forbindelse, men fik at vide at jeg skulle testes Corona-fri inden jeg overhovedet kom ind på sygehuset.

Nu er det sygehus så 1½ time væk. Så det tager det meste af en dag med at vente på toget osv.

Dernæst det sygehus som "behandler mig". Som lige ledes er 1½ time væk, bare med flextrafik i den anden retning.

Har været til de tjek før, de kigger en i halsen og siger "nå men hvis du ikke føler nogen ændringer siden sidst, og din vægt er også ca som den plejer, så har vi ikke mere".

Så har man brugt det meste af en dag (og ikke mindst skatteyderkroner på kørsel) på noget min egen lokale læge sikkert kunne have sagt.

Så nu har jeg valgt at droppe sygehuset helt, jeg har ikke haft ændringer i symptomerne i flere år, så hvorfor blive ved ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 12 minutter siden, dewey skrev:

LOL! tak for et skraldgrin🤣 - din komentar viser tydeligt, at du ikke aner det mindste om, hvad Bilderberg står for.

Det har jeg aldrig skrevet 🤣

Jeg tror ikke på at Bilderberg udgør en skyggeregering, og jeg har aldrig skrevet, hvad jeg mener om Bilderberg nogen steder - fordi jeg er ligeglad med Bilderberg. Bortset fra, at vi ikke ved noget om det.

Jeg har efterlyst udskrifter, lydbånd eller videoer fra Bilderbergs møder - men det eksisterer ikke :fløjt:

Der er ikke andet end fantasier.

Jeg skrev derimod om, hvad jeg tror Lucianone mener om Bilderberg - og vi har debatteret i over 15 år (og vi har debatteret Bilderberg m.v. mindst 100 gange).

Jeg har også lige kigget hans videoer på YouTube :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 19 minutter siden, dewey skrev:

På med en fodlænke eller tvangsindvisning på en psykiatrisk afdeling👾

Eller endnu bedre som bl.a. i Østrig, 10.000 € i bøde til en kvinde for at færdes ude, mens hun skulle overholde en karantæne.

Eller som i Tyskland, hvor straffen er lidt mindre, ved første overtrædelse mindst 150,00 € i bøde,

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Det national konservative svar på alle problemer i verden - mindre frihed og strengere straffe :stoned:

Tag dog til Kina og dyrk den fetish 😂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...