Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dewey

Dansk Folkeparti vil bruge fodlænke til coronasmittede

Recommended Posts

Cementdebil
For 7 minutter siden, Sysselskriveren skrev:

Til det fremhævede: Jeg forestiller mig, at det skrevne er et resultat af den hede, du selv har omtalt i et andet indlæg. Eventuelt mixet med et tiltagende søvnunderskud.  🙁

Udover det fremhævede fra @Lucianone  du refererer til - så er resten af hans indlæg spot on.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen

Jeg ignorere også myndighedernes forbud/anbefalinger, men jeg er etnisk dansk, så det har DF ikke et problem med.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 7 minutter siden, Mie Jensen skrev:

Jeg ignorere også myndighedernes forbud/anbefalinger, men jeg er etnisk dansk, så det har DF ikke et problem med.

Ha ha ha ha ha - med mindre du også er det store skældsord 'venstre radikal' eller endnu værre liberal 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 2 minutter siden, Cementdebil skrev:

Ha ha ha ha ha - med mindre du også er det store skældsord 'venstre radikal' eller endnu værre liberal 😉

Jeg er ikke politisk, så største problem for dem er jo nok, at jeg giver kram/hånd som før alt denne nonsens.

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil
For 8 minutter siden, Mie Jensen skrev:

Jeg er ikke politisk, så største problem for dem er jo nok, at jeg giver kram/hånd som før alt denne nonsens.

Pas på med det - om lidt får du alle debattens godhedsapostle og demagogi forførte på nakken 😂

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Tag ikke fejl, jeg er nok også selv en del til højre. Men jeg har dog visse principper, jeg ikke giver afkald på, dersom jeg anser mig som liberal (og liberale giver ikke afkald på frihedsrettigheder). Modsat DF. DF er tydeligvis desperate, fordi de har mistet stemmer til bl.a. Nye Borgerlige og S. Så nu er de på stemmefiskeri ved at prøve at råbe højere og højere og mere skingert.

Jeg er blevet lidt i tvivl om, hvad du mener, for du plejer at skrive, at det er frimurerne og Bilderberg, som styrer verden.

F.eks. her:

On 26.1.2019 at 13:58, Lucianone skrev:

Om Mette F. bliver statsminister ved vi allerede, når den næste Bilderbergkonference løber af stablen. For hvis hun bliver inviteret med, så bliver hun statsminister. De seneste statsministre i Danmark er altid blevet valg kort efter, at de har været med på Bilderberg. De skal på Bilderberg og godkendes af BANKSTER-eliten, der styrer verden bag nedrullede gardiner (Skyggeregering).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sysselskriveren
Skrevet (redigeret)
For 33 minutter siden, Mie Jensen skrev:

Hvis der var for fem øre alvor i dig, hvad jeg kan tvivle på, bør du gøres opmærksom på, at din ansvarsløse optræden ikke er et problem for det ene eller det andet politiske parti men derimod for hele det danske samfund.

Du er så ansvarsløs, at du rent ud sagt pisser på medborgere, som måtte have et svagere immunforsvar - f.eks. pga. diabetes eller at have været behandlet mod en kræftsygdom - for bare du kan gøre som du plejer i din indbildte udødelighed, er alt godt. Set med dine briller!   🤢

Redigeret af Sysselskriveren
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cementdebil

@Mie Jensen og den første apostel har allerede meldt sig 😂

Hold du bare fast - vi er flere og flere der ikke falder for politikernes frygtretorik - og vi er flere og flere, der stiller spørgsmålstegn ved den sindssyge vilje til at underminere vores demokrati med Covid-19 som løftestang.

På linkedin fandt jeg dog ENDELIG en oppositionel fornufts stemme. Søren Pape Poulsen skrev i går dette:

20200815_133521.thumb.jpg.74179c2554e7c133f4898a29a046d080.jpg

20200815_133556.thumb.jpg.c331281f2c9728cc8719b4b6362379cc.jpg20200815_133710.thumb.jpg.0f420766dc5854b9a22ba4c5bcebd77b.jpg20200815_133733.thumb.jpg.06520ab42e875241b944cdfa233ddd60.jpg

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Tag ikke fejl, jeg er nok også selv en del til højre. Men jeg har dog visse principper, jeg ikke giver afkald på, dersom jeg anser mig som liberal (og liberale giver ikke afkald på frihedsrettigheder). Modsat DF. DF er tydeligvis desperate, fordi de har mistet stemmer til bl.a. Nye Borgerlige og S. Så nu er de på stemmefiskeri ved at prøve at råbe højere og højere og mere skingert.

Jeg er blevet lidt i tvivl om, hvad du mener, for du plejer at skrive, at det er frimurerne og Bilderberg, som styrer verden.

F.eks. her:

On 26.1.2019 at 13:58, Lucianone skrev:

Om Mette F. bliver statsminister ved vi allerede, når den næste Bilderbergkonference løber af stablen. For hvis hun bliver inviteret med, så bliver hun statsminister. De seneste statsministre i Danmark er altid blevet valg kort efter, at de har været med på Bilderberg. De skal på Bilderberg og godkendes af BANKSTER-eliten, der styrer verden bag nedrullede gardiner (Skyggeregering).

Jeg kan se på YouTube, at du stadig laver videoer, og de er helt nutidige - men dem vil jeg ikke kommentere her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...