Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
dewey

Dansk Folkeparti vil bruge fodlænke til coronasmittede

Recommended Posts

Cementdebil
For 8 minutter siden, dewey skrev:

Sherwood skoven er forøvrigt værd at besøge, den har jeg tit været i men har desværre aldrig set en ræv.:fløjt:

OT: Vi har et nyt ord på tysk, jeg tør vædde på, det bliver kåret som årets ord 2020  ordet er: COVIDIOT!

Der har jeg også været et par gange - og jeg er også kun stødt på en enkelt vildfaren ræv uden for skoven.

Covidiot FREMRAGENDE udtryk for alle nedlukningsstøtterne, der er blevet forført af demagogi, egen bias og frygt. Den slags fakta- og argumentresistente personager har bestemt fortjent et øgenavn 👍 Jeg vil straks tage det i brug om alle regerings og demokratiforvitrings apologeterne - tak dewey

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Folkens.. 

Så er vi der igen. 
Vi har alle meninger til emnet. Prøv at undgå at blive personlige. 
Lad være at kalde folk dumme (Direkte/indirekte) og andet forhåneende. Spring over hvis du mener din moddebattør er en idiot. 

God dag til jer alle. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg skulle egenligt have været til tjek for noget helt andet end Corona i sidste måned. Det sprang jeg over, da jeg fik 2 tæt skrevne A4-sider sammen med den alm indkaldelse... alene omhandlende Corona, og smittefarer. Blandt andet skulle jeg på forhånd til et helt andet hospital og Corona-testes.

Nu har jeg ikke bil selv, så det her med at fare land og rige rundt mellem forskellige sygehuse kan let blive til heldagsture, da størstedelen af de mindre sygehuse vi havde for blot 25 år siden, enten er helt nedlagte, eller "degraderet" til kun at have "lægevagtfunktion".

Kan også involvere overnatninger på hoteller, så det kan også blive temmeligt dyrt, for en undersøgelse som tager ca 5 minutter. Så springer over, i al fald denne gang ;)

Ka

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 36 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Folkens.. 

Så er vi der igen. 
Vi har alle meninger til emnet. Prøv at undgå at blive personlige. 
Lad være at kalde folk dumme (Direkte/indirekte) og andet forhåneende. Spring over hvis du mener din moddebattør er en idiot. 

God dag til jer alle. :) 

Hvem har kaldt hvem for hvad? 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mie Jensen
For 20 minutter siden, dewey skrev:

Hvem har kaldt hvem for hvad? 

Jeg springer over :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
On 16.8.2020 at 14:50, dewey skrev:

Jamen dog sikken 'saglige' argumenter, du kommer med:sarkasme: 

Hun har da fuldstændig ret i mange sygdomme ikke kan stoppes med vaccination.

Jeg vil heller ikke have den. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...