Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
BenniM

Hvordan er Sleepy Joe/Phony Kamala chancer overfor Trump?

Recommended Posts

BenniM
Skrevet (redigeret)

Så har Joe Biden (Sleepy Joe) sat sit hold. Det er blevet Kamala Harris (Phony Kamala).

Mod dem står Trump and Pence som for første gang i sit liv leverede et smil da han fortalte at han skulle møde hans modkandidat til et vælgermøde i Utah, som mest af alt i dag er kendt som det sted hvor man sammen med Missouri fængsler flest børn på såkaldte kostskoler. (Man kan bla. google "Liahona Academy" Virgin og se hvordan eleverne på sådanne kostskoler ser ud)

Men de kæmper også mod Kayne West som måske er skab-republikaner. Han havde møde med Jared Kushner og måske er planen at nappe vælgere fra Sleep Joe mere end at håbe på at Hr. Kardashian bliver præsident. Nogle mener at hans psykiske sygdom er en hæmsko, men vi har haft paranoide præsidenter i fortiden, så det kan jeg godt se stort på.

• Hvad mener I?
  • Har Sleepy Joe lavet godt valg selvom tonerne mellem ham og den nye vice-præsident kandidat har været så hård at hans egen notater minder ham om at han ikke skal bære nag?
  • Er Hr. Kardashian et reelt alternativ eller blot en stemmesluger?
  • Vil de Amerikanske vælgere overhovedet forlade deres sofa? For dem er det som hvis vi en dag skulle vælge en chef for EU som måtte være mere end en fordrukken sut som vi så fremtil sidste valg i EU-systemet.
Redigeret af BenniM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg tror vælgerdeltagelsen stiger - og at den vil stige langsomt fremover. Folk har fået øjene op for vigtigheden.(tak til Trump)

Kamala ser ud til at have de rigtige forudsætninger, men så godt kender jeg hende ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

man skal aldrig afskrive en tåbe og en tosse , jeg tror desværre at tåben og tossen får 4 år mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 1 time siden, BenniM skrev:

Så har Joe Biden (Sleepy Joe) sat sit hold. Det er blevet Kamala Harris (Phony Kamala).

Hej Benni,

Tja, den ene side af debatten mener tilsyneladende at Øgenavne til modkandidater er bedre end at diskutere politiske budskaber og synspunkter.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 27 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Benni,

Tja, den ene side af debatten mener tilsyneladende at Øgenavne til modkandidater er bedre end at diskutere politiske budskaber og synspunkter.

Med venlig hilsen

Ieet

Et budskab? Som en demokratisk vælger sagde det "Jeg bryder mig ikke om Biden og Harris, men jeg vil hellere stemme på en papkasse end at lade Trump få 4 år mere"

Som jeg ser det lever de op til budskabet "Anybody else 2020" som lanceret af folkene bag tegnefilmen "Simpsons"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 14 minutter siden, BenniM skrev:

Et budskab? Som en demokratisk vælger sagde det "Jeg bryder mig ikke om Biden og Harris, men jeg vil hellere stemme på en papkasse end at lade Trump få 4 år mere"

Som jeg ser det lever de op til budskabet "Anybody else 2020" som lanceret af folkene bag tegnefilmen "Simpsons"

jamen det er da en fornærmelse imod papkasser , at Trump skulle være lige så kvik som en papkasse , hvis jeg var en papkasse ville jeg lægge sag an mod demokraterne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM

Med hensyn til synspunkt så kan et af hendes breve fortolkes til at nogle etniske grupper skal have fortrinsret til helbredelse. F. eks. hvis hun var dansk minister ville prioritere en kommende vaccine mod Covid-19 til de målgrupper på Vestegnen som er blevet syge fordi de ikke gider vores sprog og derfor ikke forstår advarslerne og de forholdsregler man må tage i disse tider.

Spørgsmålet er om udfaldet af valget ikke bliver en præsident ingen gider at høre på. Trump fordi han alligevel intet har på spil og kan gå helt amok. Biden fordi han er for gammel og heller ikke har noget at sætte på højkant fordi han ikke vil genopstille, hvis han vinder.

Måske skal vi igen se på en af Simpsons forudsigelser hvor at Homer afslører et skilt med påskriften "Ivanka 2028" selvom jeg mere tror på den store fremadstormende men herhjemme ukendte politiker Marjorie Greene fra Georgia. Hun er allerede så kendt af Facebook har måttet tage stilling til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, BenniM skrev:

Så har Joe Biden (Sleepy Joe) sat sit hold. Det er blevet phony  Kamala Harris 

Mod dem står Trump and Pence som for første gang i sit liv leverede et smil da han fortalte at han skulle møde hans modkandidat til et vælgermøde i Utah, som mest af alt i dag er kendt som det sted hvor man sammen med Missouri fængsler flest børn på såkaldte kostskoler. (Man kan bla. google "Liahona Academy" Virgin og se hvordan eleverne på sådanne kostskoler ser ud)

Men de kæmper også mod Kayne West som måske er skab-republikaner. Han havde møde med Jared Kushner og måske er planen at nappe vælgere fra Sleep Joe mere end at håbe på at Hr. Kardashian bliver præsident. Nogle mener at hans psykiske sygdom er en hæmsko, men vi har haft paranoide præsidenter i fortiden, så det kan jeg godt se stort på.

• Hvad mener I?
  • Har Sleepy Joe lavet godt valg selvom tonerne mellem ham og den nye vice-præsident kandidat har været så hård at hans egen notater minder ham om at han ikke skal bære nag?
  • Er Hr. Kardashian et reelt alternativ eller blot en stemmesluger?
  • Vil de Amerikanske vælgere overhovedet forlade deres sofa? For dem er det som hvis vi en dag skulle vælge en chef for EU som måtte være mere end en fordrukken sut som vi så fremtil sidste valg i EU-systemet.

Jeg mener ikke at USA,s KonkursKongen  Ding og Sleezebag Mafia Don aka. Adolf Twitler og USA,s oldest orange totler har et eneste chance imod Sleepy Creepy Joe og Phony  Stone cold crazy Mad woman Kamals Harris. 

Beviset er at Donald Dingbat Dipshit ikke har været i stand at finde flere end to nicknames for Sleepy Creepy Joe og hele 3 for Kamala Harris. 

Så med mindre The Angry Cheeto Agent Orange og Donaldmeister aka. Donald Duck Doo Doo og Field Marshall Tumpeldore finder nye titler for den næste president for USA og VP så taber han, mange mener at løbet er kørt for The Bald face crier aka. The Boufant Buffoon med mindre han får hjælp fra Cocain Mitch Mc Donald aka. the Grim Reaper eller Moscow Mittch.

Det er sort ud for Ding Dong Donakd Dumbledore Dum 🐓🐤📈📉

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 15 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg mener ikke at USA,s KonkursKongen  Ding og Sleezebag Mafia Don aka. Adolf Twitler og USA,s oldest orange totler har et eneste chance imod Sleepy Creepy Joe og Phony  Stone cold crazy Mad woman Kamals Harris. 

Beviset er at Donald Dingbat Dipshit ikke har været i stand at finde flere end to nicknames for Sleepy Creepy Joe og hele 3 for Kamala Harris. 

Så med mindre The Angry Cheeto Agent Orange og Donaldmeister aka. Donald Duck Doo Doo og Field Marshall Tumpeldore finder nye titler for den næste president for USA og VP så taber han, mange mener at løbet er kørt for The Bald face crier aka. The Boufant Buffoon med mindre han får hjælp fra Cocain Mitch Mc Donald aka. the Grim Reaper eller Moscow Mittch.

Det er sort ud for Ding Dong Donakd Dumbledore Dum 🐓🐤📈📉

Han har brugt flere: List of nicknames used by Donald Trump (Wikipedia)

Jeg tror at det det hele falder på 2 ting.

1. Kan man få folk op af sofaen eller vil de hellere protestere lige som sidste gang?

2. Hvor mange stemmer kan Kayne West trække? Er han den nye Ross Perot?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 53 minutter siden, BenniM skrev:

Han har brugt flere: List of nicknames used by Donald Trump (Wikipedia)

Jeg tror at det det hele falder på 2 ting.

1. Kan man få folk op af sofaen eller vil de hellere protestere lige som sidste gang?

2. Hvor mange stemmer kan Kayne West trække? Er han den nye Ross Perot?

Ha, der er flere lister med nicknames og de er sjovt at læse, som jeg så også gør 😀 nicknames er vigtigt in USA og der er mange som følger med, men for at have en chance i medier skal en nickname ""sticke""" hos befolkningen, og Duck Donald bruger alt for mange hvert eneste dag for fans til at følge med. 

Der er mange flere faktorer som kommer til at bestemme, eller have indflydelse på valget, og en af de helt store er at Dumbeldore Trump har orkestrerede et ny postmaster som har skåret 20% af alle medarbejdere væk i en tid hvor de burde ansatte 20% flere i forbindelse med covid19 og brevafstemning.

Maffia Don holder 30 milliard kroner tilbage som postvæsnet ikke må bruge til den kommende travle tid fordi han mener at brevstemning favoriserer Demokraterne.

Videre har Republikanerne fjernet mange valgsteder i sydstaterne fordi de vil forhindre et højt valgdeltagelse og det har du garanterede også læst og følget med ind.

For at gøre det ekstra bøvlet er Gerrymandring stadigvæk aktuelt i mange stater hvor Reps har flertal og alt er med til at gøre det med at stemme til bøvlet og åbent til svindel .

Dette med Kayne West følger jeg kun lidt med in, han fik lov til en spalte in CNN i går og muligt flere hos Fox news, men han fylder alt for lidt i medierne for at kunne have indflydelse i den kommen valg. 

Red, det er ukorrekt at USA,s postal services har fyret 20% af de ansatte, det skal erstattes med at 20% mindre arbejd i form af overarbejde i weekenden og travle tider er skåret væk. 

Linket 

https://www.washingtonpost.com/opinions/2020/08/13/trumps-attack-postal-service-is-now-national-emergency/

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...