Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Rosalina80

At skifte retning i karriere og studie?

Recommended Posts

Rosalina80

Jeg er havnet i en blindgyde. Jeg vil meget gerne læse videre efter min bachelor, men er lidt i tvivl om, hvilke kandidater jeg kan komme ind på. Jeg er villig til at betale for at læse en kandidat (nogle kan man læse på deltid og så betale for). Jeg har mistet overblikket over hvad der er af muligheder for mig derude.....

Desuden er jeg faktisk også lidt usikker på, hvad jeg godt kunne tænke mig at arbejde med. Jeg synes mine prioriteter har ændret sig, men jeg ved ikke helt til hvad.

Jeg har brug for at sparre med en, som kan hjælpe mig på rette spor. Men jeg er 39 år og de fleste tilbud er til unge.

Så hvem skal jeg snakke med? En erhvervscoach? En psykoterapeut? Min fagforening? Eller kender I til andre, som kunne opfylde mit behov, som jeg ikke lige kender til?

På forånd mange tak og god aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
R.K

Hej Rosalina 

Hvis du gerne vil læse videre og ikke ved hvad du kan komme ind på, vil jeg foreslå at snakke med en uddannelsesguide eller kontakte en uddannelsesinstitution for at høre hvad dine muligheder er. 

Men hvis du stadig er tvivl med hvad du vil og gerne vil have en at sparre med, vil jeg anbefale at du kontakter Camilla Holck Olrik, hun er uddannet psykoterapeut og kan hjælpe dig, så du forhåbentlig finder ud af hvad du vil. 😊 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...