Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

forelsket i en morder

Recommended Posts

stig6499
Skrevet (redigeret)

på dplay køre der en serie forelsket i en morder , det er kvinder der er forelsket i mordere , så kom jeg til at tænke på Breivik han får tonsvis af kærlighedsbreve fra liderlige kvinder som vil i bukserne på ham , han er mulivis den mand i Norge der får mest fisse , er der noget der kan få kvinder til at sprede ben så er det mænd med penge og mænd der er mordere på DR P1 kørte der en program serie er der liv på venus så vidt jeg husker det hed ikke en gang videnskaben kan forklare hvordan kvinder fungere  , men mordere er åbenbart super godt for kvinder 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så skulle du prøve at være i fængsel.

Der kommer masser af model-agtigt smukke piger på besøg. Gerne blondiner på 20-25 år. De skal besøge deres kærester. Altså som er den selvsamme som har voldtaget eller slået hende, og i øvrigt været utro.

Det er meget muligt at "blondiner har det sjovere", men de er dælme også dummere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 timer siden, snoozz skrev:

Der kommer masser af model-agtigt smukke piger på besøg. Gerne blondiner på 20-25 år. De skal besøge deres kærester. Altså som er den selvsamme som har voldtaget eller slået hende, og i øvrigt været utro.

Det er meget muligt at "blondiner har det sjovere", men de er dælme også dummere ;)

ha ha jeg kan regne ud at du ikke er til blondiner 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej jeg er udelukkende til rødhårede piger!

Nej jeg har ikke som sådan noget imod hverken den ene eller anden hårfarve. Det kan de jo ikke gøre for.

Min første "faste kæreste", altså dem man har mere end en uge, var faktisk blondine, og selvom hun var supersød, så var hun heller ikke den skarpeste ske i skuffen gg.

Det er seføli en grov generalisering at mene at blondiner generelt er dummere end alle andre, men målte man IQ på alle kvinder, og så sammenholdte resultatet med deres hårfarve så ville det være bevist ;)

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 2 timer siden, snoozz skrev:

...... men målte man IQ på alle kvinder, og så sammenholdte resultatet med deres hårfarve så ville det være bevist ;)

Øøh, måtte man være så fri at spørge om din hårfarve..? 🤣

image.png.6e5b568d3e31976fafbf40c93be16b60.png

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nu er jeg ikke kvinde, så det giver ikke rigtigt mene. Men jeg er ikke blondine men har brunt hår.

Og mænd der har blond hår, er tilsvarende dummere end andre mænd, ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke kender en eneste mand med lyst hår ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
On ‎11‎-‎08‎-‎2020 at 12:12, snoozz skrev:

og selvom hun var supersød, så var hun heller ikke den skarpeste ske i skuffen gg.

Hvornår er sker blevet skarpe?

Det er den skarpeste kniv i skuffen. 😇

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
Skrevet (redigeret)
On 10.8.2020 at 21:28, snoozz skrev:

Uhm forskning siger ellers blondiner er 3% klogere end brunetter såååååå deeeeet 🤥

https://videnskab.dk/kort-nyt/sa-er-beviset-her-blondiner-er-ikke-dummere-end-brunetter

Redigeret af gumle
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 8 timer siden, gumle skrev:

Uhm forskning siger ellers blondiner er 3% klogere end brunetter såååååå deeeeet 🤥

https://videnskab.dk/kort-nyt/sa-er-beviset-her-blondiner-er-ikke-dummere-end-brunetter

Typisk! 🤪 Altid er der nogle som skal ødelægge det hele med fakta.. 🤣

Forstår du - Snuz's primære kendskab til 'blondiner' stammer sandsynligvis fra alle de afblegede bimboer han sultent har betragtet gennem tremmerne...

- du ved, med uglet hår, haltende ud af besøgsrummet efter en halv times hygge med Benny Bankrøver... 🤠 

image.png.379d5f399f05b604503a8a4751e87a06.png

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg tror heller ikke, at blondiner er dummere end f.eks. brunetter. Men den type blondiner, som besøger rockere i fængsel, er nok ikke de skarpeste knive i skuffen...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...