Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

snoozz

Jeg tænke ikke så meget over det. Men nu er der så meget #meettoo, og om hvad man genrelt kan kalde en "krænkelse".

Jeg har boet hvor jeg bor i snart 5 år, Øverste etage i en boligblok, så ingen kan se "ned på mig" mens jeg bare kommer ud af badet nøgen, eller hvis jeg onanerer, eller har en pige med hjemme, og hvad det så bliver til...

Det er jo som sådan fint nok. de fysiske forhindringer.

Men der er en boligblok i min udsigt, og med en god kikkert kan jeg godt se hvad de laver!. Hvordan ved jeg så at de ikke ser hvad "jeg/bi laver ?".

Eller skal vi ikke bare sætte overvågning på alt, som i London? Men bare gå skridtet videre, så man ikke kun overvåger alt i offentligheden, men også i folks hjem ?

Det kan måske være med til at afgøre om sager om voldtægt er sande eller ej. Altså om kvinden siger NEJ til sin ægtemand eller ej.

Men omvendt jeg har mødt piger som sagde "nej" når de i virkeligheden ville have mere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Men der er en boligblok i min udsigt, og med en god kikkert kan jeg godt se hvad de laver!. Hvordan ved jeg så at de ikke ser hvad "jeg/bi laver ?".

Du trækker gardinerne for.:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja det vare mange spøgrsmål i 1 srpørgsmål.

Men hvordan har du det selv ? Kuinne du fx finde på at anmelde en voldtægt, vare fordi dyu har fortrudt sex dagen før ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 12 timer siden, snoozz skrev:

.....men der er en boligblok i min udsigt, og med en god kikkert kan jeg godt se hvad de laver!.

.....men omvendt jeg har mødt piger som sagde "nej" når de i virkeligheden ville have mere ;)

Du trænger virkeligt til at komme lidt ud og tale med nogle rigtige mennesker... :kys:

- hvem ved, måske få noget på den dumme.... - eller bare sidde lidt i solen... :)

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

begge dele lyder rart.

Har allerede sat en vodka på køl, og en liter æblejuice. Så kan jeg sidde på min altan i eftermiddag og glo på alle dem henne i naboblokken, mens jeg onanerer gg.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 20 minutter siden, snoozz skrev:

begge dele lyder rart.

Har allerede sat en vodka på køl, og en liter æblejuice. Så kan jeg sidde på min altan i eftermiddag og glo på alle dem henne i naboblokken, mens jeg onanerer gg.

Haha, snuz - du er sgu ikke uden humor! :)

'Vodka og æblejuice'? :banan: WOW!

Da jeg var knægt, der holdt en farverig flok bumser til ovre på jernbaneterrænet...

- og alt imens morgensolen så smukt steg op i øst, så nød disse hædersmænd gerne en velsignet blanding husholdningssprit og cacaomælk... 😬

image.thumb.png.8b818ae1b2f08aa253d1befa60bc45ec.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha. Har skam også en Baileys på køl ! Og Pisang Ambon, og en ANANASJUICE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...