Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Stuerene bliver de aldrig

Recommended Posts

ThomasSneum
For 22 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Som har hold i EU forordningen.

Hvilken forordning tænker du på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 35 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Du ved ikke hvad jeg gør og ikke gør

Her er ordet heller ikke frit, så krudtet bruges andet sted.

Men hvad gør du så for at redde Danmarks fremtid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

For 37 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Jeg kan garantere dig, der er holdt igen i mine indlæg her.

Og på andre medier.

Er faktisk lige bannet på min fbprofil da jeg skrev 

Både radikale og socialdemokrater burde være klynget op og skudt for landsforræderi efter  de var håndlangere for nazisterne.

Dem der stemmer den vej burde skamme sig!

At du er uvidende om tilstandene skyldes du er på samme side som dem der ikke tåler sandhederne.

Du har lige skrevet: "Både radikale og socialdemokrater burde være klynget op og skudt for landsforræderi efter  de var håndlangere for nazisterne." - uden at blive censureret - så jeg forstår ikke dit problem.

Har du et hemmeligt ønske om at eje alle hjemmesider og aviser, så du kan bestemme indholdet på dem alle sammen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 13 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Hvilken forordning tænker du på?

Nu var spørgsmålet godt nok ikke stillet til mig, men ihvertfald har EU den 3.5.2020 udgivet en opfordring til pressefrihed bl.a. siger EU's udenrigsrepræsentant Josep Borrell: "Journalister skal kunne arbejde uhindret." Han blev understøttet af udenrigsministrene fra Tyskland, Frankrig, Storbritannien og Nederlandene med en opfordring til pressefrihed på international plan. 

Vi må modsætte os alle staters forsøg på at begrænse pressefriheden, forhindre debatter, misbruge journalister eller sprede falske oplysninger,” krævede de 4 udenrigsministre.  Det skal snarere dreje sig om at "beskytte journalister mod chikane, trusler, fængsel og censur, så informationer kan udbredes uden undertrykkelse".

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, dewey skrev:

Nu var spørgsmålet godt nok ikke stillet til mig, men ihvertfald har EU den 3.5.2020 udgivet en opfordring til pressefrihed bl.a. siger EU's udenrigsrepræsentant Josep Borrell: "Journalister skal kunne arbejde uhindret." Han blev understøttet af udenrigsministrene fra Tyskland, Frankrig, Storbritannien og Nederlandene med en opfordring til pressefrihed på international plan. 

Vi må modsætte os alle staters forsøg på at begrænse pressefriheden, forhindre debatter, misbruge journalister eller sprede falske oplysninger,” krævede de 4 udenrigsministre.  Det skal snarere dreje sig om at "beskytte journalister mod chikane, trusler, fængsel og censur, så informationer kan udbredes uden undertrykkelse".

Hvordan kan det være cencurerende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 6 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Hvordan kan det være cencurerende?

Jeg synes dit spørgsmål er overflødigt, opfordringen fra EU udtrykker da tydeligt: 

Det skal snarere dreje sig om at "beskytte journalister mod chikane, trusler, fængsel og censur, så informationer kan udbredes uden undertrykkelse".

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Danmark ligger på en 3. plads ud af 180 lande, når det kommer til pressefrihed. https://rsf.org/en/ranking Det er svært at argumentere for, at medierne er under pres i Danmark.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 48 minutter siden, dewey skrev:

Jeg synes dit spørgsmål er overflødigt, opfordringen fra EU udtrykker da tydeligt: 

Det skal snarere dreje sig om at "beskytte journalister mod chikane, trusler, fængsel og censur, så informationer kan udbredes uden undertrykkelse".

Ja men hvordan kan denne forordning være cencurende. Den styrker jo netop den frie presse?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Jeg arbejder på at DSB ikke må transportere muslimer. Dog på nær når der skal køres det allersidste særtog til Mekka. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
For 6 timer siden, dewey skrev:

Hvordan har pressefrihed forbindelse til den fortolkning af ytringsfriheden ... at enhver skal have ret til at skrive lige hvad de har lyst til alle steder - selvom andre ejer de steder?

DF er ikke journalister.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...