Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jojojo

Stuerene bliver de aldrig

Recommended Posts

Arend
For 21 timer siden, Inger Hansen skrev:

Synd ytringsfriheden er under pres.

Staten skal ikke censurere på den måde.

Men det er vel hvad der sker når alt som nu  kommer til at ligne Østtyskland mere og mere.

Næste gang jeg tager tog, så undlader jeg ud og se,vil ikke støtte det tiltag, så må man jo boykotte bladet, det var i forvejen kedeligt.

Ytringsfrihed betyder ikke, at man har krav på at komme i TV-avisen eller i Ud og Hjem.

Man må selv sørge for at få sine ytringer ud - og det har aldrig været lettere - end det er i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 32 minutter siden, Inger Hansen skrev:

DSB er statsejet.

Jeg forventer ikke hverken du er jojo ser problemet i Danmark 2020, da ingen af jer er danske,og deraf er ligeglad mef den afviklingen der er igang for at tækkes en ideologi der står for alt brave danskere kæmpede for at luge ud i samfundet.

DSB er en selstændig virksomhed, som ledes af direktion og som er ansvarlig for bestyrelsen. Det er ikke staten, som har taget afgørelsen om at fjerne en reklame. 

Her ser du vedtægterne for DSB. https://www.dsb.dk/globalassets/pdf/om-dsb/god-selskabsledelse/vedtagter-pr.-den-16.-maj-2019.pdf

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend

1 time siden, Inger Hansen skrev:

DSB er statsejet.

Jeg forventer ikke hverken du er jojo ser problemet i Danmark 2020, da ingen af jer er danske,og deraf er ligeglad mef den afviklingen der er igang for at tækkes en ideologi der står for alt brave danskere kæmpede for at luge ud i samfundet.

Det er helt utroligt så tyndt et grundlag man kan danne sine meninger på - men sådan er det jo - når man ikke synes, at man behøver argumentere for sine meninger.

Ytringsfriheden har aldrig haft så gode vilkår, som den har i dag.

Tænk bare på, hvor let det var for dig at brokke dig over ytringsfriheden,

Det kunne ikke lade sig gøre for bare femten år siden, hvor hele 88 procent af danskerne endnu ikke var begyndt at bruge internettet.

Før den tid skulle du have en avis til at trykke dine meninger, hvis du ville have dem ud, og det var svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
For 44 minutter siden, Arend skrev:

Ytringsfrihed betyder ikke, at man har krav på at komme i TV-avisen eller i Ud og Hjem.

Man må selv sørge for at få sine ytringer ud - og det har aldrig været lettere - end det er i dag.

Passer ganske simpelt ikke.

Der har aldrig været så stort pres som nu.

Aviser må ikke engang bringe fakta  uden mediestøtten er i fare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 26 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Det var alligevel noget af en påstand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arend
Skrevet (redigeret)
For 39 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Det er langt ude i hampen.

Ingen pressede dig, da du beklagede dig over, at DF ikke får lov til at skrive "NEJ til Islam" i "Ud og SE".

I samme sekund kunne alle danskere læse det, og det var helt utrolig let for dig at få dine ytringer ud.

Det er heller ikke sandt, at der aldrig har været så stort et pres som nu. I 1945 blev danskere dyppet i tjære og rullet i fjer bare for at være venner med nazister - mens DF på den anden side har fået masser af gratis presse.

Dansk Folkeparti har bare været SÅ forkælede af pressen de senere år - og det gælder også for deres brok over, at de ikke får en skide annonce i Ud og Se.

Redigeret af Arend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 33 minutter siden, Inger Hansen skrev:

Når man tager i betragtning, at du mener, at Danmark er ved at blive afviklet, er det underligt, at du ikke gør mere ud af dine argumenter end dét der. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
For 57 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Det var alligevel noget af en påstand.

Som har hold i EU forordningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
For 49 minutter siden, homofaber skrev:

Når man tager i betragtning, at du mener, at Danmark er ved at blive afviklet, er det underligt, at du ikke gør mere ud af dine argumenter end dét der. 

Du ved ikke hvad jeg gør og ikke gør

Her er ordet heller ikke frit, så krudtet bruges andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Inger Hansen
1 time siden, Arend skrev:

Det er langt ude i hampen.

Ingen pressede dig, da du beklagede dig over, at DF ikke får lov til at skrive "NEJ til Islam" i "Ud og SE".

I samme sekund kunne alle danskere læse det, og det var helt utrolig let for dig at få dine ytringer ud.

Det er heller ikke sandt, at der aldrig har været så stort et pres som nu. I 1945 blev danskere dyppet i tjære og rullet i fjer bare for at være venner med nazister - mens DF på den anden side har fået masser af gratis presse.

Dansk Folkeparti har bare været SÅ forkælede af pressen de senere år - og det gælder også for deres brok over, at de ikke får en skide annonce i Ud og Se.

Jeg kan garantere dig, der er holdt igen i mine indlæg her.

Og på andre medier.

Er faktisk lige bannet på min fbprofil da jeg skrev 

Både radikale og socialdemokrater burde være klynget op og skudt for landsforræderi efter  de var håndlangere for nazisterne.

Dem der stemmer den vej burde skamme sig!

At du er uvidende om tilstandene skyldes du er på samme side som dem der ikke tåler sandhederne.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...